Maja Ostaszewska z Grand Prix i tytułem Inspiratorki Roku w Bizneswoman Roku

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Grand Prix to nagroda dla liderki opinii, która przeciera szlaki oraz inspiruje inne kobiety do podejmowania odważnych działań. Tytułem Inspiratorki Roku wyróżniono Maję Ostaszewską. Natomiast za wieloletnią działalność społeczną doceniono Karolinę Adamska-Woźniak, prezeskę Fundacji Mam Marzenie.
Poznaliśmy już laureatki XI edycji konkursu Bizneswoman Roku, który nagradza przedsiębiorcze kobiety. Jednak Polki z roku na rok osiągają coraz większe sukcesy, nie tylko na zawodowej ścieżce. Angażują się w działania społeczne. Akcentują, że kobiety mogą i robią wielkie rzeczy. Takie właśnie postawy powinny być szczególnie promowane.
W tej edycji konkursu Jury przyznało Grand Prix w kategorii Inspiratorka Roku Mai Ostaszewskiej za aktywną działalność społeczną, odwagę, ważny głos w sprawach istotnych dla kobiet i nie tylko. Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jednej z najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej docenianych przez krytyków aktorek, dwukrotnej laureatki Polskiej Akademii Filmowej, jest dziś kluczowym głosem Polek.
Mastercard od wielu lat wspiera kobiety w dążeniu do sukcesu, wierząc w niezwykle budującą siłę różnorodności i siłę kobiet. Równie gorąco kibicujemy tym, które będąc opiniotwórczym głosem Polek, zachęcają je do działania i przekraczania własnych granic. Kobiety, które z zaangażowaniem i determinacją realizują własne pomysły na życie, nie tylko stanowią niezwykłą inspirację, ale także przyczyniają się do tworzenia świata nieograniczonych możliwości, którego wizja jest szczególna bliska Mastercard” - mówi Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe
Z kolei nagrodę specjalną za całokształt działalności od Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w konkursie XI edycji Bizneswoman Roku zdobyła Karolina Adamska-Woźniak prezeska Fundacji Mam Marzenie. To organizacja, która od 2003 roku zrzesza wolontariuszy w całej Polsce i spełnia największe marzenia ciężko chorych dzieci. Dzięki temu od początku swojej działalności spełniła ponad 8500 marzeń, dając małym marzycielom choć na chwilę zapomnieć o trudnościach z którymi mierzą się na co dzień.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.