Majowe przyjemności w Promenadzie!
Maj w Promenadzie zapowiada się intensywnie! Warszawskie centrum handlowe przygotowało dla odwiedzających mnóstwo atrakcji. Już od 6 maja marka Kiehl’s zaprasza do niezwykłego pop-upu rodem z nowojorskiego metra, a w każdy piątek i sobotę maja klienci mają szansę na zdobycie vouchera do Parku Rozrywki Majaland!
Następna stacja – Kiehl’s!
Po raz pierwszy w Polsce, Kiehl’s zaprasza do nowojorskiego metra! Od 6 do 18 maja zapraszamy do odwiedzenia wyjątkowego Pop-Up’u marki Kiehl’s, który przeniesie cię prosto do miasta, które nigdy nie śpi.
Na miejscu czekać będą atrakcje, takie jak bezpłatne badania skóry, pomoc w doborze pielęgnacyjnej rutyny, indywidualnie dopasowanej do potrzeb skóry, SkinQuiz z nagrodami, a także bezpłatne próbki kosmetyków i specjalne oferty na produkty Kiehl’s.
Kiehl’s należy do grona najpopularniejszych marek na świecie. Historia marki rozpoczęła się ponad 170 lat temu na rogu 13th Street oraz Third Avenue w Nowym Jorku. Powstała jako apteka, z czasem zmieniła się w brand oferujący niezwykle skuteczne produkty do pielęgnacji. Przez lata doskonalono ich formuły, a także wprowadzano kolejne linie. Brand charakteryzuje wyważone poczucie estetyki i minimalistyczne opakowania, które w niewielkim stopniu zmieniły się przez lata. Kosmetyki podbiły serca wielu osób, w tym Andy’ego Warhola, a dziś mają status kultowych.
Weekendy z Majaland!
W każdy piątek i sobotę (10-11, 17-18, 24-25 maja) klienci centrum będą mieć szansę by zdobyć voucher do Parku Rozrywki Majaland na zakup 2 biletów w cenie 1! W dniach od 10 do 25 maja każda osoba, która zrobi zakupy w Promenadzie za minimum 200 zł, udokumentowane na maksymalnie dwóch paragonach może odebrać swoją nagrodę! Ten specjalny bilet jest ważny w połączeniu z co najmniej jednym, innym, płatnym biletem normalnym zakupionym w kasie parku Majaland Warszawa. Voucher ważny jest do 30.06.2024 r.
Nagrodę można odebrać w Punkcie obsługi akcji w godzinach 12:00 – 20:00 zlokalizowanym na poziomie 0 między lokalami ZARA i Massimo Dutti.
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://warszawa.promenada.com/aktualnosci/

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.
Edukacja
Miliony młodych biorą udział w międzynarodowej wymianie akademickiej. Celem jest udział w niej 23 proc. studentów z UE

Mobilność edukacyjna jest jednym z istotnych punktów w agendzie instytucji UE. W ubiegłym roku Rada UE wydała w tym obszarze zalecenia „Europa w ruchu”, w którym wskazała nowy cel na 2030 rok. Chodzi o to, by odsetek absolwentów w UE, którzy skorzystali z zagranicznej mobilności edukacyjnej, wynosił co najmniej 23 proc. Jak podkreślają przedstawiciele Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, mobilność edukacyjna to korzyści zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej oraz samej instytucji naukowej czy uczelni.
Motoryzacja
Kajra: Samochody mogą służyć nam latami. Mamy ze Sławomirem trzydziestoletniego golfa III, który wygląda, jakby wczoraj zszedł z linii produkcyjnej

Piosenkarka wyznaje zasadę, że jeżeli coś się zepsuło, to trzeba próbować to naprawić, a nie od razu wyrzucać do kosza, generując kolejne śmieci. Dlatego też nie kupuje coraz nowszych modeli telefonów tylko po to, by móc pochwalić się modnym gadżetem. Wraz z mężem mają natomiast słabość do kultowych wręcz modeli samochodów i o ten, który jest w ich garażu, dbają jak o prawdziwą perełkę.