Majowe przyjemności w Promenadzie!
Maj w Promenadzie zapowiada się intensywnie! Warszawskie centrum handlowe przygotowało dla odwiedzających mnóstwo atrakcji. Już od 6 maja marka Kiehl’s zaprasza do niezwykłego pop-upu rodem z nowojorskiego metra, a w każdy piątek i sobotę maja klienci mają szansę na zdobycie vouchera do Parku Rozrywki Majaland!
Następna stacja – Kiehl’s!
Po raz pierwszy w Polsce, Kiehl’s zaprasza do nowojorskiego metra! Od 6 do 18 maja zapraszamy do odwiedzenia wyjątkowego Pop-Up’u marki Kiehl’s, który przeniesie cię prosto do miasta, które nigdy nie śpi.
Na miejscu czekać będą atrakcje, takie jak bezpłatne badania skóry, pomoc w doborze pielęgnacyjnej rutyny, indywidualnie dopasowanej do potrzeb skóry, SkinQuiz z nagrodami, a także bezpłatne próbki kosmetyków i specjalne oferty na produkty Kiehl’s.
Kiehl’s należy do grona najpopularniejszych marek na świecie. Historia marki rozpoczęła się ponad 170 lat temu na rogu 13th Street oraz Third Avenue w Nowym Jorku. Powstała jako apteka, z czasem zmieniła się w brand oferujący niezwykle skuteczne produkty do pielęgnacji. Przez lata doskonalono ich formuły, a także wprowadzano kolejne linie. Brand charakteryzuje wyważone poczucie estetyki i minimalistyczne opakowania, które w niewielkim stopniu zmieniły się przez lata. Kosmetyki podbiły serca wielu osób, w tym Andy’ego Warhola, a dziś mają status kultowych.
Weekendy z Majaland!
W każdy piątek i sobotę (10-11, 17-18, 24-25 maja) klienci centrum będą mieć szansę by zdobyć voucher do Parku Rozrywki Majaland na zakup 2 biletów w cenie 1! W dniach od 10 do 25 maja każda osoba, która zrobi zakupy w Promenadzie za minimum 200 zł, udokumentowane na maksymalnie dwóch paragonach może odebrać swoją nagrodę! Ten specjalny bilet jest ważny w połączeniu z co najmniej jednym, innym, płatnym biletem normalnym zakupionym w kasie parku Majaland Warszawa. Voucher ważny jest do 30.06.2024 r.
Nagrodę można odebrać w Punkcie obsługi akcji w godzinach 12:00 – 20:00 zlokalizowanym na poziomie 0 między lokalami ZARA i Massimo Dutti.
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://warszawa.promenada.com/aktualnosci/
![To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1836229496,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
![WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA](/files/_uploaded/glownekonf_2140139824,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
![Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach](/files/_uploaded/glownekonf_2122847217,w_185,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.