Majówka w domowym stylu!
Tegoroczna majówka to nie lada wyzwanie! Warto więc wdrożyć w życie plan "weekend w domowym stylu" i miło spędzić ten czas. Odpocznijmy od szumu informacyjnego, zróbmy coś dla siebie i bliskich, i wprowadźmy radość w ten majówkowy czas.
Smacznie i kolorowo
Wiosna już w pełni, a jej radosne barwy zachęcają do kolorowych eksperymentów. Jednym z pomysłów na majówkowe popołudnie może być wspólne pieczenie muffinek. Zamiast tradycyjnych posypek do dekorowania babeczek możemy użyć np. żelek. Ich różnorodność pozwoli nam na przygotowanie wielu smacznych wersji. Wykorzystać możemy np. owocowe wisienki Haribo, podłużne żelki-dżdżownice czy słodkie Pico Balla. Dzięki temu każda muffinka będzie mieć swój unikalny wygląd.
Domowy maraton filmowy
Kolejną propozycją na majówkę jest maraton filmowy. Nadróbmy w tym czasie zaległości – zobaczmy te produkcje, które wszyscy już widzieli, a my nie mieliśmy na nie czasu. Najlepszy serial to taki, który nie kończy się po drugim sezonie.
Podczas oglądania postawmy na ulubione przekąski. Lekką i smaczną przekąską mogą być żelki. Tu możliwości jest wiele. Do wyboru mamy na przykład klasyczne owocowe żelki Złote Misie, a dla wielbicieli oryginalnych smaków polecamy żelki kwaśne, np. Happy Cola.
Podróże małe i duże
Wiosna zachęca do dalekich wycieczek i podróży. Oczywiście, teraz to niemożliwe, ale…
Wykorzystajmy wolny czas do rodzinnego przejrzenia i posegregowania zdjęć. To pozwoli wrócić pamięcią do ostatnich podróży. Przeżyjmy to wspólnie jeszcze raz!
Wspaniałym umileniem takich radosnych chwil będzie słodka przekąska w postaci żelek.
Nowość Haribo Starmix są doskonałe do dzielenia. Każdy znajdzie coś dla siebie w kompozycji 6 różnorodnych smaków i kształtów żelek.
Majówka w tym roku to dla nas coś nowego. Przede wszystkim postawmy na zdrowie i bezpieczeństwo swoje oraz innych. Nie zapominajmy jednak o radości! Umilajmy sobie te chwile i dzielmy się radością z najbliższymi.
O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.