Majówka w domowym stylu!
Tegoroczna majówka to nie lada wyzwanie! Warto więc wdrożyć w życie plan "weekend w domowym stylu" i miło spędzić ten czas. Odpocznijmy od szumu informacyjnego, zróbmy coś dla siebie i bliskich, i wprowadźmy radość w ten majówkowy czas.
Smacznie i kolorowo
Wiosna już w pełni, a jej radosne barwy zachęcają do kolorowych eksperymentów. Jednym z pomysłów na majówkowe popołudnie może być wspólne pieczenie muffinek. Zamiast tradycyjnych posypek do dekorowania babeczek możemy użyć np. żelek. Ich różnorodność pozwoli nam na przygotowanie wielu smacznych wersji. Wykorzystać możemy np. owocowe wisienki Haribo, podłużne żelki-dżdżownice czy słodkie Pico Balla. Dzięki temu każda muffinka będzie mieć swój unikalny wygląd.
Domowy maraton filmowy
Kolejną propozycją na majówkę jest maraton filmowy. Nadróbmy w tym czasie zaległości – zobaczmy te produkcje, które wszyscy już widzieli, a my nie mieliśmy na nie czasu. Najlepszy serial to taki, który nie kończy się po drugim sezonie.
Podczas oglądania postawmy na ulubione przekąski. Lekką i smaczną przekąską mogą być żelki. Tu możliwości jest wiele. Do wyboru mamy na przykład klasyczne owocowe żelki Złote Misie, a dla wielbicieli oryginalnych smaków polecamy żelki kwaśne, np. Happy Cola.
Podróże małe i duże
Wiosna zachęca do dalekich wycieczek i podróży. Oczywiście, teraz to niemożliwe, ale…
Wykorzystajmy wolny czas do rodzinnego przejrzenia i posegregowania zdjęć. To pozwoli wrócić pamięcią do ostatnich podróży. Przeżyjmy to wspólnie jeszcze raz!
Wspaniałym umileniem takich radosnych chwil będzie słodka przekąska w postaci żelek.
Nowość Haribo Starmix są doskonałe do dzielenia. Każdy znajdzie coś dla siebie w kompozycji 6 różnorodnych smaków i kształtów żelek.
Majówka w tym roku to dla nas coś nowego. Przede wszystkim postawmy na zdrowie i bezpieczeństwo swoje oraz innych. Nie zapominajmy jednak o radości! Umilajmy sobie te chwile i dzielmy się radością z najbliższymi.
O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.