Majówkowe szaleństwo – czyli okazja do wypoczynku
Możliwości jest nieskończona ilość, wszystko zależy od naszych preferencji oraz pogody. Dla fanów aktywnego spędzania czasu idealnym pomysłem może być wycieczka rowerowa lub dłuższy spacer. Pozwoli to nam nie tylko poprawić swoją formę, ale również na podziwianie widoków, czy to klimatycznej starówki, czy tętniącego życiem lasu. Wspaniałym pomysłem w trakcie tego typu wypraw jest zrobienie pikniku. Pozwoli on na zregenerowanie sił w trakcie wycieczki oraz zacieśni rodzinne więzy ze względu na idealną okazję do wspólnych rozmów.
W naszym koszyku oprócz obowiązkowego koca powinny znaleźć się również zdrowe przekąski. Rekomendowanymi przez nas pozycjami będą woda np. z sezonowymi owocami, która idealnie ugasi pragnienie, oraz kanapki, które pozwolą na odbudowanie utraconej energii. Szczególnie polecamy wziąć również takie pyszności jak precelki w solonym karmelu oraz crunchy cheese od marki Mixit. Słone precelki połączone ze słodko-słonym karmelem rozpłyną się w Waszych ustach pozostawiając niepowtarzalny smak.
Ponadto idealnie łączą się z wodą z owocami. Ich chrupkość sprawi, że nie będziecie mogli się od nich oderwać. Niemniej ciekawy jest crunchy cheese od Mixit. Trzy rodzaje serów (Gouda, Cheddar i Emmentaler) zostały wysuszone mrozem (liofilizowane), co jest nowym sposobem na polskim rynku.
Przez zastosowanie tej innowacyjnej metody, przekąska jest chrupiąca, nie roztopi się w trakcie podróży i zachowa wszystkie swoje atuty. Dzięki zróżnicowanym gatunkom sera z pewnością dogodzi podniebieniom zarówno młodszemu pokoleniu jak i dorosłym. Ponadto idealnie skomponuje się np. ze świeżymi owocami takimi jak winogrona. Jeżeli nie jesteście zagorzałymi fanami aktywności fizycznej, to nasze piknikowe propozycje sprawdzą się również w wersji domowej. Śmiało można po nie sięgać w trakcie planszówkowych batalii, jak i podczas wieczornego seansu filmowego. Co lepsze, dzięki naturalnemu składowi i braku konserwantów oraz sztucznych barwników proponowane przez nas przekąski są zdrowsze niż popularne chipsy, czy czekolada.
Bez względu na to czy planujemy wycieczkę, czy domowy wypoczynek w Majówkę, ważnym elementem tego wspaniałego weekendu są przekąski. Powinniśmy się zatem odpowiednio przygotować. A czy wy już wiecie zakąski zakrólują w Waszej diecie w tym czasie?
Więcej informacji znajdziesz na stronie mixit.pl
Crunchy Cheese - https://www.mixit.pl/produkt/crunchy-cheese-gouda-cheddar-emmentaler
Precelki – Słony karmel - https://www.mixit.pl/produkt/mixit-precelki-slony-karmel

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.