Komunikaty PR

Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle

2024-04-29  |  15:59
Biuro prasowe

Przed nami niemal tydzień błogiego lenistwa nad Wisłą. Z pomysłem na spędzenie majówki w mieście przychodzi Elektrownia Powiśle. Piknik pod gołym niebem z wiosennym menu, otwarcie pełnego słońca Patio, pięć dni muzycznych podróży i kreatywne warsztaty w Food Hallu – to tylko namiastka tego, co czeka odwiedzających serce Powiśla.

Majówka w mieście będzie pełna atrakcji. W sercu Warszawy zapewni je Elektrownia Powiśle. W kompleksie dawnej elektrowni miejskiej będzie można skorzystać z całej gamy bezpłatnych atrakcji.

W dniach od 1 do 5 maja na placach otaczających budynki Elektrowni zostaną rozstawione leżaki i stoliki, które umilą majówkowy wypoczynek. Restauracje będą serwować dania nie tylko w swoich ogródkach, ale też na wynos, dzięki czemu będzie można konsumować je w formie pikniku na świeżym powietrzu z muzyką w tle.

Błogie lenistwo czeka również na odwiedzających Food Hall Powiśle. Każdego dnia od 30 kwietnia do 4 maja w godzinach 18:00-22:00 zaplanowano różnorodny muzyczny line up. 30 kwietnia z okazji otwarcia Patio zagra Adam Boguta, znany szerzej jako Booguta – polski DJ i producent muzyczny, który zaprezentuje selekcję przesiąkniętą duchem szeroko pojętego house'u dla miłośników elektronicznych brzmień. 1 maja w muzyczną podróż zabierze PLK – DJ występujący w klubach i na dużych scenach festiwalowych. Oprócz DJ-setu PLK, o muzyczne doznania zadba formacja Rey Ceballo & Tripulacion Cubana, której energia pozwala przenieść się na drugą część globu bez potrzeby zakupu biletu lotniczego. W czwartek (2 maja) będzie można usłyszeć dobrze zmiksowaną mieszankę stylów rapu, R’N’B, szeroko zakrojonej elektroniki wraz z nieśmiertelnymi klasykami w wykonaniu SL. Dobrą energię w piątkowy wieczór (3 maja) zapewnią dźwięki z konsolety DJ Vibe, a w formie live act wystąpi Sami Harb – amerykański wokalista z globalną duszą. 4 maja w muzyczne kręgi muzyki house przeniesie odwiedzających DJ Spox, który karierę w branży muzycznej robi od ponad 25 lat.

Dodatkowo w weekend (5-6 maja) Food Hall odwiedzi Daniel, znany jako „Podróżnik do wynajęcia”, który zatrzyma błogie chwile w obiektywie aparatu natychmiastowego i wręczy odwiedzającym zdjęcie na pamiątkę. Jego polaroid z wakacyjnych wędrówek nad Wisłą zna już mnóstwo Warszawiaków, a jeszcze więcej pozna w Elektrowni Powiśle.  

Na głodnych kreatywnych wrażeń przygotowano również zajęcia. 30 kwietnia odbędą się kebabowe warsztaty, w ramach których będzie można przygotować własną wersję kebaba pod czujnym okiem szefa kuchni Savasa. Chętni będą mogli również wziąć udział w weekendowych warsztatach koktajlowych z ekspertem, który w przystępny sposób opowie na temat tajników miksologii.

Wstęp na piknik i muzyczne wydarzenia w Elektrowni Powiśle i Food Hallu są bezpłatne.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.