Komunikaty PR

„Make it real”: realme ogłasza nowy slogan i prezentuje smartfony z serii 12 Pro

2024-01-11  |  14:15
Biuro prasowe

Sky Li, założyciel i CEO realme, ogłosił rozpoczęcie roku rebrandingu dla marki. Wydarzenie „Hey Flagship, Meet Periscope” w Las Vegas było platformą do poinformowania o przełomowych inicjatywach w 2024 roku związanych z ewolucją firmy. Kierując się wszechstronnym zrozumieniem aspiracji młodych użytkowników, marka zobowiązała się redefiniowania krajobrazu technologicznego. realme będzie oferować najnowsze technologie przewyższające konwencjonalne oczekiwania, a nowa strategia przenosi nacisk poza wydajność i design, skupiając się szerzej na całokształcie marki oraz na doświadczeniach związanych z produktem.

Stały wzrost w dłuższej perspektywie czasowej stanie się głównym napędem działań realme, przenosząc się poza koncentrację na wolumen sprzedaży i priorytetowo traktować takie aspekty jak: doświadczenie i reputacja marki, ochrona użytkowników, zrównoważony rozwój i lojalność użytkowników.

Od 2022 roku, kiedy realme ogłosiło wejście w drugą fazę wzrostu, firma konsekwentnie realizuje strategię „Simply Better”, utrwalając swoją pozycję na rynku i osiągając w 2023 roku dostarczenie 200 milionów urządzeń na całym w świecie.

Marka technologiczna, która rozumie młodych konsumentów

realme narodziło się i szybko zyskało uznanie na konkurencyjnym rynku smartfonów dzięki zróżnicowanej strategii rozwoju, która miała na celu dostarczenie technologii i designu najwyższej jakości użytkownikom z całego świata. W ciągu ostatnich pięciu lat marka zdobyła głęboką wiedzę na temat młodych konsumentów.

Według danych ośrodka Canalys światowy rynek smartfonów powinien odzyskać siłę w 2024 roku, osiągając liczbę 1,17 miliarda sprzedanych jednostek. W tej perspektywie realme zwiększy inwestycje w badania i rozwój, kontynuując innowacje technologiczne oparte na trzech kluczowych filarach: wydajność, obraz i wzornictwo. W ciągu najbliższych pięciu lat firma planuje dotrzeć do ponad 100 rynków, ze szczególnym naciskiem na 15 wybranych krajów.

- Nasze pozycjonowanie to nie tyle nowy kierunek, ile świeże otwarcie. Ta strategia będzie kierować naszymi inwestycjami i rozwojem długoterminowym, umożliwiając nam nawiązywanie kontaktu z większą liczbą użytkowników, na większej liczbie rynków i regionów świata - powiedział Ski Li, CEO realme.

Od „skoncentrowania na możliwościach” do „skupienia na marce”

realme zawsze stawiało potrzeby użytkownika w centrum swoich działań, aby utrzymać swoją konkurencyjność na rynku w trzech głównych obszarach: produktu, technologii i tożsamości marki. Firma położy większy nacisk na poprawę doświadczenia produktowego w trzech obszarach: wydajności, fotografii i designu. Będzie to możliwe dzięki współpracy z ponad 30 wiodącymi partnerami technologicznymi i zwiększonym inwestycjom w badania oraz rozwój.

realme będzie nadal trzymać się strategii „Simply Better” i „No Leap, No Launch”, kierując rozwój w trzech liniach produktów: seria GT jako Flagowy Smartfon Nowej Generacji, seria Numeryczna jako Nowoczesne Obrazowanie Nowej Generacji, a seria C jako Niezbędna Plus.

realme chce uczynić swoje podejście bardziej reaktywnym i elastycznym - zaczynając od opinii użytkowników. Sky Li ogłosił, że marka będzie w stanie wprowadzać opinie i uwagi konsumentów bezpośrednio w proces rozwoju produktów.

Rebranding marki będzie podążać za nowym sloganem: Make it real. Zachowuje ono ducha poprzedniego hasła „Dare to Leap”, ale skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, by lepiej zrozumieć i spełnić ich potrzeby oraz oferując namacalną zmianę w ich codziennym życiu.

Pierwszymi produktami, które wyrażają nowy kierunek i strategię są smartfony z serii realme 12 Pro - z przełomowym teleobiektywem peryskopowym. Urządzenia te zostały zaprezentowane wczoraj podczas wydarzenia „Hey Flagship, Meet Periscope” w Las Vegas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Nauka

Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady

Dzisiejsi nastoletni single są bardziej zadowoleni z bycia stanu wolnego niż ich rówieśnicy 10 lat temu – wynika z badań niemieckiego Uniwersytetu Johannesa Gutenberga w Moguncji. Ich autorzy podkreślają, że może to być następstwem obserwowanych w ostatnich latach trendów, kiedy spada liczba małżeństw i są one zawierane przez coraz starszych ludzi. Bycie singlem stało się  bardziej normalne i akceptowalne w społeczeństwie. Większej satysfakcji ze stanu wolnego badacze nie stwierdzili jednak wśród starszych grup badanych.

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.