Komunikaty PR

Małe kroki – ogromne znaczenie dla klimatu!

2021-06-04  |  09:00
Biuro prasowe

Promocja metody małych kroków

Kampania „Mistrzowie klimatu Cartoon Network” jest jedną z głównych inicjatyw Cartoon Network w bieżącym roku. Powstała, aby edukować dzieci w wieku 6–12 lat w zakresie zmian klimatycznych. Ma na celu wsparcie młodych ludzi we wprowadzaniu proekologicznych nawyków w codziennym życiu. Sercem akcji jest strona internetowa, na której uczestnicy każdego dnia znajdą wyzwania, mające motywować ich do aktywności w domu, szkole i lokalnych społecznościach.

Postępy wszystkich biorących udział w kampanii osób są rejestrowane na wirtualnej mapie pokazującej ukończone wyzwania. Wskazuje ona, w jaki sposób najmłodsi z różnych krajów angażują się w akcję i wpływają na dobro planety. Wykonując zadania, uczestnicy zdobywają nagrody, dzięki którym mogą pielęgnować i rozwijać swój cyfrowy ogród. Na platformie dostępne są również filmy o ekologii, a także quizy sprawdzające wiedzę.

Ocieplenie klimatu jest dla młodych pokoleń niezwykle ważną kwestią oraz jednym z podstawowych problemów. Czasem trudno jednak określić, jakie kroki warto podjąć, żeby skutecznie przyczynić się do zmiany. Z radością udostępniamy naszym widzom narzędzia do działania. To najbardziej ambitna kampania Cartoon Network w regionie EMEA. Chcemy zachęcić dzieci do zaangażowania się i zapewnić je, że nie jest to trudne. Każde działanie, nawet bardzo proste, ma znaczenie – mówi Vanessa Brookman, Head of Kids WarnerMedia EMEA.

Kampania Cartoon Network ze wsparciem Fundacji WWF

Inicjatywa jest wspierana przez WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną przyrody. We współpracy z fundacją Cartoon Network stworzył ciekawe filmy, które w nieskomplikowany sposób wyjaśniają kwestie związane z ekologią.

Dzieci mają ogromny głód wiedzy i są bardzo zaangażowane w dbanie o przyrodę. W WWF nieustannie inspirujemy się młodymi aktywistami i entuzjazmem, jaki okazują wobec tematu ochrony środowiska. Jako przyszli strażnicy naszej planety, młodzi ludzie powinni nie tylko interesować się samą naturą, ale także rozumieć najbardziej palące problemy i możliwości ich rozwiązania. Dlatego chętnie łączymy siły z Cartoon Network w nowej, pogłębiającej świadomość kampanii. Mamy nadzieję, że będzie ona motywująca dla wielu dzieci i ich rodzin – mówi Kate Norgrove, Executive Director of Advocacy & Campaigns z WWF UK.

Cartoon Network, we współpracy z CNN, wyprodukowało serię miniwywiadów z młodymi aktywistami. Materiały ukażą się na stronie akcji i mają inspirować kolejnych Mistrzów klimatu. Krótkie filmy skupiają się na inicjatywach podjętych przez fanów Cartoon Network, którzy już są zaangażowani w działania w swoim otoczeniu.

Kampania „Mistrzowie klimatu Cartoon Network” w Polsce

Na polskim rynku akcja jest promowana w kampanii 360 stopni: w telewizji Cartoon Network, na stronie internetowej www.cartoonnetwork.pl oraz w kampanii digitalowej i PR-owej.  Zaplanowano działania z influencerami na platformach: TikTok, Instagram oraz Youtube.

We wrześniu akcja zyska nową odsłonę skierowaną do placówek oświatowych. Nauczyciele klas I-III, którzy są zainteresowani edukowaniem dzieci w zakresie ochrony środowiska i dbania o dobro planety, będą mogli pobrać darmowe materiały edukacyjne stworzone przez ekspertów z Centrum Edukacji Obywatelskiej. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.