Małe misie, a tak wielkie przygody! Premiera „Między nami, misiaczkami”
Niepozorna gwiazdka, jedno życzenie i ekscytująca wyprawa – tak rozpoczyna się nowy serial ze znanymi niedźwiadkami, Grizzem, Pandą i Lodomirem. Trzy misie wracają do Cartoon Network, jednak teraz są maluchami i szukają dla siebie domu. W „Między nami, misiaczkami” bohaterowie wskakują do Magicznego Pudełka i wyruszają w podróż. Premiera serialu w poniedziałek 18 kwietnia o 14:25 tylko
w Cartoon Network.
Pewnego dnia nieopodal bohaterów pojawiła się spadająca gwiazda. Wiedzieli, że to ich szansa na spełnienie życzenia! Grizz zamarzył o znalezieniu nowego domu. Zwykłe pudełko zostało przemienione w magiczny środek transportu, który ma moc przenoszenia w kolorowe, fantastyczne miejsca. Tak rozpoczyna się kreskówka, która jest kontynuacją hitowego serialu o trzech niedźwiadkach. Każdy odcinek to kolejne przygody w nieznanych wcześniej krainach.
Manny Hernandez i Daniel Chong, producenci odpowiedzialni za „Między nami, misiami”, są także twórcami spin-offa. Premierowy serial został wyprodukowany przez Cartoon Network Studios.
Miłość Manny’ego do anime i muzyki jest widoczna w premierowej kreskówce, która poszerzy uniwersum świata znanych bohaterów – dodaje Tom Ascheim, President, Warner Bros. Global Kids, Young Adults and Classics (GKYAC).
Przebojowy Panda, przyjazny Grizz i spokojny Lodomir tworzą ekipę, która wspólnie wykaraska się z wszelkich tarapatów.
Misie pojawią się między innymi w nawiedzonym pałacu. Kiedy wylądują, okaże się, że ktoś zwinął ich Magiczne Pudełko. To na pewno jeden z duchów – Grizz, Panda i Lodomir wkroczą do akcji, aby rozwiązać tajemnicze zaginięcie. Bohaterowie wybiorą się też do jaskini, rozpoczną poszukiwania zaginionego skarbu i poznają tygrysy. Kiedy ich pudełko zyska magiczne moce, misie przeniosą się również do świata wróżek. Niecodzienne postaci, czarodziejskie rośliny – niedźwiadki od razu się zachwycą! Jednak, kiedy zorganizują imprezę, a muzyczna playlista Pandy nie przypadnie wróżkom do gustu, bracia będą musieli czym prędzej zmykać z nowego miejsca.
Widzowie również będą mogli spróbować swoich sił w K-popowych przygodach dzięki piosence zespołu TRI.BE. „Bha Bha Song”, która została czołówką serialu: to dawka muzycznej i kreskówkowej energii dla fanów uroczych niedźwiadków.
Premiera „Między nami, misiaczkami” już w poniedziałek 18 kwietnia o 14:25
w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 14:25 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.