Komunikaty PR

Mali przedsiębiorcy! Odwiedź miasteczko, w którym rządzą dzieci!

2024-09-10  |  16:00

Skąd się biorą pieniądze? Dlaczego dorośli pracują i na czym polega oszczędzanie? To pytania, na które wspólnie poszukamy odpowiedzi podczas zajęć edukacyjnych zaplanowanych w CH Targówek. Dołącz do Małych Przedsiębiorców i odwiedź miasteczko, w którym rządzą dzieci! W dniach 9-14 września, weź udział w kreatywnej zabawie, wciel się w rolę przedstawiciela wymarzonego zawodu i zarabiaj Moneciaki!


Spędź z nami wrzesień w kreatywnej atmosferze! Mali przedsiębiorcy to edukacyjny projekt skierowany do dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Składa się z sześciu domków odwzorowujących szpital, szkołę, fabrykę, bank, sklep i kawiarnię – a w każdym z nich na najmłodszych czeka specjalne zadanie do wykonania! Misją każdego uczestnika zabawy jest odwiedzenie domków i wcielenie się w każdym z nich w daną profesję. Wszystko po to, aby zarobić pieniądze – Moneciaki, by następnie móc je wydać w przeznaczonych do tego strefach. Podczas zabawy najmłodsi dowiedzą się dlaczego, warto inwestować i oszczędzać oraz dlaczego należy płacić podatki. Będą mieli również możliwość poznania specyfiki pracy danego zawodu.

Trudno sobie wyobrazić pracownika bez odpowiedniego stroju firmowego, dlatego w strefie foto będzie można wybrać gadżet lub strój charakterystyczny dla danego zawodu, przebrać się i wykonać sobie w nim pamiątkowe zdjęcie. Zarobione Moneciaki będzie można wykorzystać m.in. na skoki na dmuchańcu czy też fotkę w super aucie! Wpadnij do warszawskiego centrum handlowego Targówek i weź udział w zabawie!

Miasteczko Małych przedsiębiorców czynne będzie codziennie (od 9 do 14 września) w godzinach od 12:00 do 18:00. Wszystkie atrakcje w ramach Miasteczka Przedsiębiorczości są dla najmłodszych bezpłatne. W wydarzeniu można wziąć udział indywidualnie, jak i w grupach zorganizowanych. Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.