Komunikaty PR

Mali przedsiębiorcy! Odwiedź miasteczko, w którym rządzą dzieci!

2024-09-10  |  16:00

Skąd się biorą pieniądze? Dlaczego dorośli pracują i na czym polega oszczędzanie? To pytania, na które wspólnie poszukamy odpowiedzi podczas zajęć edukacyjnych zaplanowanych w CH Targówek. Dołącz do Małych Przedsiębiorców i odwiedź miasteczko, w którym rządzą dzieci! W dniach 9-14 września, weź udział w kreatywnej zabawie, wciel się w rolę przedstawiciela wymarzonego zawodu i zarabiaj Moneciaki!


Spędź z nami wrzesień w kreatywnej atmosferze! Mali przedsiębiorcy to edukacyjny projekt skierowany do dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Składa się z sześciu domków odwzorowujących szpital, szkołę, fabrykę, bank, sklep i kawiarnię – a w każdym z nich na najmłodszych czeka specjalne zadanie do wykonania! Misją każdego uczestnika zabawy jest odwiedzenie domków i wcielenie się w każdym z nich w daną profesję. Wszystko po to, aby zarobić pieniądze – Moneciaki, by następnie móc je wydać w przeznaczonych do tego strefach. Podczas zabawy najmłodsi dowiedzą się dlaczego, warto inwestować i oszczędzać oraz dlaczego należy płacić podatki. Będą mieli również możliwość poznania specyfiki pracy danego zawodu.

Trudno sobie wyobrazić pracownika bez odpowiedniego stroju firmowego, dlatego w strefie foto będzie można wybrać gadżet lub strój charakterystyczny dla danego zawodu, przebrać się i wykonać sobie w nim pamiątkowe zdjęcie. Zarobione Moneciaki będzie można wykorzystać m.in. na skoki na dmuchańcu czy też fotkę w super aucie! Wpadnij do warszawskiego centrum handlowego Targówek i weź udział w zabawie!

Miasteczko Małych przedsiębiorców czynne będzie codziennie (od 9 do 14 września) w godzinach od 12:00 do 18:00. Wszystkie atrakcje w ramach Miasteczka Przedsiębiorczości są dla najmłodszych bezpłatne. W wydarzeniu można wziąć udział indywidualnie, jak i w grupach zorganizowanych. Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.