Mały Ziemianin w kosmosie! Premiera „Elliott z planety Ziemia”
Elliott i jego mama nie zagrzewają długo miejsca w żadnym mieście. Jednak pewnego wieczoru niespodziewanie przenoszą się do kosmicznej krainy, o której istnieniu wcześniej jedynie marzyli! Nowy miniserial Cartoon Network opowiada o przygodach uwielbiającej naukę rodziny w tajemniczym Centrium. Premiera 24 maja o godzinie 15:45.
Wypełnione śmiechem animowane science-fiction
Mama Elliotta to niepoprawna marzycielka. Przynajmniej tak uważają inni naukowcy, którzy nie chcą uwierzyć, że znalazła kamień o niesamowitych właściwościach. Jednak Frankie nie traci nadziei i szuka osób, które poważnie potraktują jej odkrycie. Geolożka stara się również udowodnić swojemu synowi Elliottowi, że warto podążać za marzeniami.
„Elliott z planety Ziemia” został stworzony przez zespół odpowiedzialny za jeden z najpopularniejszych tytułów stacji, czyli „Niesamowity świat Gumballa”. Serial wyreżyserowali Mic Graves i Tony Hull. Wykreowali opowieść utrzymaną w klimacie nowoczesnego science-fiction, traktującą o eksplorowaniu nieznanych krain i mocy wsparcia bliskich. Główne postaci przekonują, że każdy może być sobą i odnaleźć przyjaciół – nawet jeżeli tym przyjacielem będzie kosmiczny dinozaur.
Tajemnica kamienia i galaktyczne wyprawy
Podczas swojej międzyplanetarnej podróży Elliott i Frankie spotykają całą gamę przeróżnych kosmitów z nieznanych zakątków galaktyki: roboty, gadające żaby, mrocznego lorda, który został nauczycielem, cyklopy widzące przyszłość, stworzenia o trzech głowach (które się ze sobą nie dogadują) czy zmiennokształtnych.
W premierowych odcinkach bohaterowie dowiedzą się, czym jest teleportacja i jak to jest być w dwóch miejscach jednocześnie. Elliott przygarnie pupila, ale nie spodoba się to nowemu sąsiadowi. Akademia pomoże Frankie zidentyfikować tajemniczy kamień, który przeniósł ich poza orbitę własnej planety.
Premiera serialu „Elliott z planety Ziemia” w poniedziałek 24 maja o 15:45 na antenie Cartoon Network. Emisja codziennie o 15:45.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager Katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
![Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_574828242,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
![Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce](/files/_uploaded/glownekonf_262925430,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
![Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa](/files/_uploaded/glownekonf_1377003196,w_230,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Dom i ogród
![](/files/1922771799/majdan-dom-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](/files/1922771799/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
![](/files/1922771799/podanie-ma-znaczenie-foto,w_133,_small.jpg)
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.