Mały Ziemianin w kosmosie! Premiera „Elliott z planety Ziemia”
Elliott i jego mama nie zagrzewają długo miejsca w żadnym mieście. Jednak pewnego wieczoru niespodziewanie przenoszą się do kosmicznej krainy, o której istnieniu wcześniej jedynie marzyli! Nowy miniserial Cartoon Network opowiada o przygodach uwielbiającej naukę rodziny w tajemniczym Centrium. Premiera 24 maja o godzinie 15:45.
Wypełnione śmiechem animowane science-fiction
Mama Elliotta to niepoprawna marzycielka. Przynajmniej tak uważają inni naukowcy, którzy nie chcą uwierzyć, że znalazła kamień o niesamowitych właściwościach. Jednak Frankie nie traci nadziei i szuka osób, które poważnie potraktują jej odkrycie. Geolożka stara się również udowodnić swojemu synowi Elliottowi, że warto podążać za marzeniami.
„Elliott z planety Ziemia” został stworzony przez zespół odpowiedzialny za jeden z najpopularniejszych tytułów stacji, czyli „Niesamowity świat Gumballa”. Serial wyreżyserowali Mic Graves i Tony Hull. Wykreowali opowieść utrzymaną w klimacie nowoczesnego science-fiction, traktującą o eksplorowaniu nieznanych krain i mocy wsparcia bliskich. Główne postaci przekonują, że każdy może być sobą i odnaleźć przyjaciół – nawet jeżeli tym przyjacielem będzie kosmiczny dinozaur.
Tajemnica kamienia i galaktyczne wyprawy
Podczas swojej międzyplanetarnej podróży Elliott i Frankie spotykają całą gamę przeróżnych kosmitów z nieznanych zakątków galaktyki: roboty, gadające żaby, mrocznego lorda, który został nauczycielem, cyklopy widzące przyszłość, stworzenia o trzech głowach (które się ze sobą nie dogadują) czy zmiennokształtnych.
W premierowych odcinkach bohaterowie dowiedzą się, czym jest teleportacja i jak to jest być w dwóch miejscach jednocześnie. Elliott przygarnie pupila, ale nie spodoba się to nowemu sąsiadowi. Akademia pomoże Frankie zidentyfikować tajemniczy kamień, który przeniósł ich poza orbitę własnej planety.
Premiera serialu „Elliott z planety Ziemia” w poniedziałek 24 maja o 15:45 na antenie Cartoon Network. Emisja codziennie o 15:45.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager Katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.