Komunikaty PR

Mały Ziemianin w kosmosie! Premiera „Elliott z planety Ziemia”

2021-04-23  |  10:00
Biuro prasowe

Elliott i jego mama nie zagrzewają długo miejsca w żadnym mieście. Jednak pewnego wieczoru niespodziewanie przenoszą się do kosmicznej krainy, o której istnieniu wcześniej jedynie marzyli! Nowy miniserial Cartoon Network opowiada o przygodach uwielbiającej naukę rodziny w tajemniczym Centrium. Premiera 24 maja o godzinie 15:45.

Wypełnione śmiechem animowane science-fiction

Mama Elliotta to niepoprawna marzycielka. Przynajmniej tak uważają inni naukowcy, którzy nie chcą uwierzyć, że znalazła kamień o niesamowitych właściwościach. Jednak Frankie nie traci nadziei i szuka osób, które poważnie potraktują jej odkrycie. Geolożka stara się również udowodnić swojemu synowi Elliottowi, że warto podążać za marzeniami.

„Elliott z planety Ziemia” został stworzony przez zespół odpowiedzialny za jeden z najpopularniejszych tytułów stacji, czyli „Niesamowity świat Gumballa”. Serial wyreżyserowali Mic Graves i Tony Hull. Wykreowali opowieść utrzymaną w klimacie nowoczesnego science-fiction, traktującą o eksplorowaniu nieznanych krain i mocy wsparcia bliskich. Główne postaci przekonują, że każdy może być sobą i odnaleźć przyjaciół – nawet jeżeli tym przyjacielem będzie kosmiczny dinozaur.

Tajemnica kamienia i galaktyczne wyprawy

Podczas swojej międzyplanetarnej podróży Elliott i Frankie spotykają całą gamę przeróżnych kosmitów z nieznanych zakątków galaktyki: roboty, gadające żaby, mrocznego lorda, który został nauczycielem, cyklopy widzące przyszłość, stworzenia o trzech głowach (które się ze sobą nie dogadują) czy zmiennokształtnych.

W premierowych odcinkach bohaterowie dowiedzą się, czym jest teleportacja i jak to jest być w dwóch miejscach jednocześnie. Elliott przygarnie pupila, ale nie spodoba się to nowemu sąsiadowi. Akademia pomoże Frankie zidentyfikować tajemniczy kamień, który przeniósł ich poza orbitę własnej planety.

Premiera serialu „Elliott z planety Ziemia” w poniedziałek 24 maja o 15:45 na antenie Cartoon Network. Emisja codziennie o 15:45.

 

 

 

 

 

O Cartoon Network EMEA

Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior Marketing & PR Manager

Eastern Europe & Poland

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

Katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Hała

PR Manager | dotrelations

joanna.hala@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-09-26 | 18:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
2024-09-25 | 14:25

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.