Mały Ziemianin w kosmosie! Premiera „Elliott z planety Ziemia”
Elliott i jego mama nie zagrzewają długo miejsca w żadnym mieście. Jednak pewnego wieczoru niespodziewanie przenoszą się do kosmicznej krainy, o której istnieniu wcześniej jedynie marzyli! Nowy miniserial Cartoon Network opowiada o przygodach uwielbiającej naukę rodziny w tajemniczym Centrium. Premiera 24 maja o godzinie 15:45.
Wypełnione śmiechem animowane science-fiction
Mama Elliotta to niepoprawna marzycielka. Przynajmniej tak uważają inni naukowcy, którzy nie chcą uwierzyć, że znalazła kamień o niesamowitych właściwościach. Jednak Frankie nie traci nadziei i szuka osób, które poważnie potraktują jej odkrycie. Geolożka stara się również udowodnić swojemu synowi Elliottowi, że warto podążać za marzeniami.
„Elliott z planety Ziemia” został stworzony przez zespół odpowiedzialny za jeden z najpopularniejszych tytułów stacji, czyli „Niesamowity świat Gumballa”. Serial wyreżyserowali Mic Graves i Tony Hull. Wykreowali opowieść utrzymaną w klimacie nowoczesnego science-fiction, traktującą o eksplorowaniu nieznanych krain i mocy wsparcia bliskich. Główne postaci przekonują, że każdy może być sobą i odnaleźć przyjaciół – nawet jeżeli tym przyjacielem będzie kosmiczny dinozaur.
Tajemnica kamienia i galaktyczne wyprawy
Podczas swojej międzyplanetarnej podróży Elliott i Frankie spotykają całą gamę przeróżnych kosmitów z nieznanych zakątków galaktyki: roboty, gadające żaby, mrocznego lorda, który został nauczycielem, cyklopy widzące przyszłość, stworzenia o trzech głowach (które się ze sobą nie dogadują) czy zmiennokształtnych.
W premierowych odcinkach bohaterowie dowiedzą się, czym jest teleportacja i jak to jest być w dwóch miejscach jednocześnie. Elliott przygarnie pupila, ale nie spodoba się to nowemu sąsiadowi. Akademia pomoże Frankie zidentyfikować tajemniczy kamień, który przeniósł ich poza orbitę własnej planety.
Premiera serialu „Elliott z planety Ziemia” w poniedziałek 24 maja o 15:45 na antenie Cartoon Network. Emisja codziennie o 15:45.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager Katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.