Komunikaty PR

MAMMOBUS I OSTRYGI – RÓŻOWY WEEKEND KOBIET W OFFie

2024-03-05  |  16:00
Biuro prasowe

MAMMOBUS I OSTRYGI – RÓŻOWY WEEKEND KOBIET W OFFie

Różowe menu i koktajl, ostrygi, zakupy w szczytnym celu, a nawet profilaktyczne badanie mammograficzne – w weekend od 8 do 10 marca OFF Piotrkowska Center ma sporo pomysłów na to, jak świętować Międzynarodowy Dzień Kobiet aż przez trzy dni.

W piątek, 8 marca, restauracja Spółdzielnia wszystkie kobiety przywita klasycznym tulipanem i gratisowym napojem.

Z kolei Len i Bawełna od 8 do 10 marca planuje Pink Weekend, ze specjalnym, różowym menu. Nie tylko dania i desery będą w tym kolorze, bo Len Bar stworzy specjalny Pink Koktajl, który swoim smakiem dopełni uroczysty obiad czy kolację. Różowe menu przygotowuje też restauracja Drukarnia. Znajdą się w nim: kawa na różowo, drinki na różowo, różowe desery, ale też carpaccio z buraka, tataki oraz mule w sosie winnym. Na różowo ubrani będą też kelnerzy. 

Ostryg w różnych odsłonach będzie można spróbować w Brush Barber Shop, a przygotuje je ekspert – Wojtek Zyner z THE BLACK OYSTER CLUB.

W sobotę, 9 marca, od godziny 10.00 do 20.00, przy ulicy Piotrkowskiej, przy wejściu do OFFa stanie Mammobus, oferujący bezpłatne badania mammograficzne dla kobiet w wieku 45-74 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie przeszły tego badania. Aby skorzystać z tej możliwości, wystarczy zadzwonić pod numer telefonu 42 254 64 12 i zapisać się na wizytę.

– Wiemy, jak ważna jest profilaktyka zdrowia, choć często brakuje na nią czasu. Dlatego zdecydowaliśmy, że z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet zatroszczymy się o zdrowie pań. Na froncie OFFa przy ul. Piotrkowskiej pojawi się mammobus, w którym kobiety będą mogły się przebadać – podkreśla Julia Olczyk z OPG Property Professionals.  

Obchody Dnia Kobiet w OFFie to także możliwość zatroszczenia się o innych i wsparcia szczytnego celu – Butik Pan Tu Nie Stał planuje 8% z przychodu z 8 marca przekazać Fundacji Feminoteka, której zadaniem jest wspieranie kobiet doświadczających przemocy, zwłaszcza tej fizycznej.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.