Komunikaty PR

MAMMOBUS I OSTRYGI – RÓŻOWY WEEKEND KOBIET W OFFie

2024-03-05  |  16:00
Biuro prasowe

MAMMOBUS I OSTRYGI – RÓŻOWY WEEKEND KOBIET W OFFie

Różowe menu i koktajl, ostrygi, zakupy w szczytnym celu, a nawet profilaktyczne badanie mammograficzne – w weekend od 8 do 10 marca OFF Piotrkowska Center ma sporo pomysłów na to, jak świętować Międzynarodowy Dzień Kobiet aż przez trzy dni.

W piątek, 8 marca, restauracja Spółdzielnia wszystkie kobiety przywita klasycznym tulipanem i gratisowym napojem.

Z kolei Len i Bawełna od 8 do 10 marca planuje Pink Weekend, ze specjalnym, różowym menu. Nie tylko dania i desery będą w tym kolorze, bo Len Bar stworzy specjalny Pink Koktajl, który swoim smakiem dopełni uroczysty obiad czy kolację. Różowe menu przygotowuje też restauracja Drukarnia. Znajdą się w nim: kawa na różowo, drinki na różowo, różowe desery, ale też carpaccio z buraka, tataki oraz mule w sosie winnym. Na różowo ubrani będą też kelnerzy. 

Ostryg w różnych odsłonach będzie można spróbować w Brush Barber Shop, a przygotuje je ekspert – Wojtek Zyner z THE BLACK OYSTER CLUB.

W sobotę, 9 marca, od godziny 10.00 do 20.00, przy ulicy Piotrkowskiej, przy wejściu do OFFa stanie Mammobus, oferujący bezpłatne badania mammograficzne dla kobiet w wieku 45-74 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie przeszły tego badania. Aby skorzystać z tej możliwości, wystarczy zadzwonić pod numer telefonu 42 254 64 12 i zapisać się na wizytę.

– Wiemy, jak ważna jest profilaktyka zdrowia, choć często brakuje na nią czasu. Dlatego zdecydowaliśmy, że z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet zatroszczymy się o zdrowie pań. Na froncie OFFa przy ul. Piotrkowskiej pojawi się mammobus, w którym kobiety będą mogły się przebadać – podkreśla Julia Olczyk z OPG Property Professionals.  

Obchody Dnia Kobiet w OFFie to także możliwość zatroszczenia się o innych i wsparcia szczytnego celu – Butik Pan Tu Nie Stał planuje 8% z przychodu z 8 marca przekazać Fundacji Feminoteka, której zadaniem jest wspieranie kobiet doświadczających przemocy, zwłaszcza tej fizycznej.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.