Mammobus w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W najbliższą sobotę (26 września) na parkingu Portu Łódź pojawi się znany już wszystkim mobilny punkt, w którym każda Pani będzie mogła wykonać profilaktyczną mammografię w ramach programu NFZ profilaktyki raka piersi.
Mammografię będzie można wykonać w Porcie Łódź w godzinach 10:00 – 17:00 w oznaczonym mammobusie, który stać będzie na parkingu Centrum przy wejściu do sklepu Empik. Specjaliści zapraszać będą Pacjentki według kolejności zgłoszeń, zatem nie ma potrzeby wcześniejszych zapisów. Mammografia zostanie wykonana bezpłatnie Paniom z grupy refundacyjnej – w wieku od 50 do 69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie przeprowadzały takiego badania. Pozostałe Panie będą mogły poddać się mammografii po dokonaniu opłaty w wysokości 80 zł.
Podczas badania obowiązkowo należy mieć ze sobą maseczkę, zakrywającą usta i nos.
Badanie mammograficzne polega na wykonaniu dwóch zdjęć rentgenowskich każdej piersi. Dzięki temu uzyskany zostaje obraz, na podstawie którego możliwe jest wykrycie ewentualnych zmian w ciele. Mammografia w zwalczaniu raka piersi jest najbardziej czułym badaniem i jednocześnie całkowicie bezpiecznym dla Pacjentek. Umożliwia postawienie prawidłowej diagnozy i szybkie rozpoczęcie ewentualnego leczenia.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.