Mammobus w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W najbliższą sobotę (26 września) na parkingu Portu Łódź pojawi się znany już wszystkim mobilny punkt, w którym każda Pani będzie mogła wykonać profilaktyczną mammografię w ramach programu NFZ profilaktyki raka piersi.
Mammografię będzie można wykonać w Porcie Łódź w godzinach 10:00 – 17:00 w oznaczonym mammobusie, który stać będzie na parkingu Centrum przy wejściu do sklepu Empik. Specjaliści zapraszać będą Pacjentki według kolejności zgłoszeń, zatem nie ma potrzeby wcześniejszych zapisów. Mammografia zostanie wykonana bezpłatnie Paniom z grupy refundacyjnej – w wieku od 50 do 69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie przeprowadzały takiego badania. Pozostałe Panie będą mogły poddać się mammografii po dokonaniu opłaty w wysokości 80 zł.
Podczas badania obowiązkowo należy mieć ze sobą maseczkę, zakrywającą usta i nos.
Badanie mammograficzne polega na wykonaniu dwóch zdjęć rentgenowskich każdej piersi. Dzięki temu uzyskany zostaje obraz, na podstawie którego możliwe jest wykrycie ewentualnych zmian w ciele. Mammografia w zwalczaniu raka piersi jest najbardziej czułym badaniem i jednocześnie całkowicie bezpiecznym dla Pacjentek. Umożliwia postawienie prawidłowej diagnozy i szybkie rozpoczęcie ewentualnego leczenia.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.