Manufaktura poszukuje dziecięcych modeli
19. Manufaktura Fashion Week zbliża się wielkimi krokami! Tegoroczne wielkie święto mody zaplanowano na drugą połowę października. Z tej okazji Manufaktura zaprasza w sobotę (12.10) od godz. 13:00 na casting do pokazu mody dziecięcej!
Trwają przygotowania do kolejnej edycji Manufaktura Fashion Week – wielkiego święta mody, Zanim jednak ono nadejdzie, czas wybrać małych modeli i modelki. W sobotę (12.10) od godz. 13.00 w małej rotundzie galerii handlowej Manufaktury zaplanowano casting do pokazu mody dziecięcych marek Manufaktury, który już na stałe wpisał się w harmonogram tego najważniejszego wydarzenia modowego w Manufakturze.
Jak co roku, przed każdą edycją Manufaktura Fashion Week, Manufaktura zaprasza dzieci w wieku 4-12 lat do wspólnej zabawy na wybiegu. Na dzieci i rodziców w tzw. małej rotundzie, w pobliżu placu zabaw Machinarium i kawiarni McCafe czekać będzie fotograf i profesjonalne jury. Jurorzy wezmą pod uwagę nie tylko wygląd, ale także osobowość małych kandydatów na modelki i modeli.
Wybrani mali modele i modelki ruszą na wybieg już tydzień później i otworzą sobotnie pokazy (19.10), podczas 19. edycji Manufaktura Fashion Week.
Lista modeli i modelek pojawi się na stronie do www.manufaktura.com do 15.10.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.