Maraton „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!” i premiera 4. sezonu w CN
Poszukiwanie skarbów z sekretnych map, podchody w lesie, wycieczki do tajemniczej Drugiej Strony Potoku – Craig Williams i jego przyjaciele brali już udział w wielu fantazyjnych zabawach. Widzowie będą mogli dołączyć do kolejnych przygód kreatywnych odkrywców z Herkleton już tego lata! Cartoon Network zaprasza na wakacyjny maraton „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!”. Premiera w poniedziałek 27 czerwca o 8:20. Od 1 sierpnia o 9:20 widzowie będą mogli oglądać także premierowy 4. sezon serialu.
Ben Levin i Matt Burnett, producenci, scenarzyści i artyści stworzyli wyjątkowe animowane światy. Sławę przyniósł im „Steven Universe”. Międzygwiezdne perypetie intrygujących, nieoczywistych postaci z tego serialu pokazywały, że wyobraźnia twórców nie ma granic. Po galaktycznych eksploracjach animatorski duet postanowił zaprezentować bardziej ziemską i bliższą Ziemi historię: tak powstał „Craig znad Potoku”, który gości na ekranach od 2018 roku. Odbiorcy pokochali główne postaci: Craiga, J.P. Kelsey i ich nieoczywiste przygody. W przygotowaniu jest film pełnometrażowy o ich losach, „Craig of the Creek: The Movie”. Będzie to prequel opowiadający o czasie, kiedy Craig przeprowadził się do Herkleton.
W letnim maratonie stacja pokaże różne odcinki z emitowanych do tej pory sezonów serialu. Na najmłodszych widzów czekają wakacyjne wycieczki z bohaterami kreskówki, nowi przyjaciele i odkrycia godne prawdziwych poszukiwaczy! Bohaterowie spotkają kartonowego twórcę, który potrafi zrobić wiele rzeczy z papieru. Craig otrzyma zaproszenie, by dołączyć do tworzenia najnowszej kreacji. Z kolei Kelsey, odważna dziewczynka o mocnym charakterze, będzie dowodzić bardzo ważną misją: odebraniem obiadu na wynos!
Premiera maratonu „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!” już w poniedziałek 27 czerwca o 8:20.
Emisja codziennie o 8:20.
Premiera 4. sezonu „Craig znad Potoku” w poniedziałek 1 sierpnia o 9:20.
Emisja codziennie o 9:20.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.