Komunikaty PR

Maraton strasznych historii w serialu ‘Into the Dark’

2023-11-21  |  08:00

Serial ‘Into the Dark’ to antologia 24 historii mrożących krew w żyłach, wprost idealnych na długie jesienne wieczory. Każdy odcinek prezentuje samodzielną mroczną fabułę, w której nie zabraknie elementów grozy i czarnego humoru. Walentynki, Halloween czy Święto Dziękczynienia – te i wiele innych świąt obchodzonych w Ameryce posłużyło za inspirację dla wstrząsających historii, opowiadanych w serii ‘Into the Dark’. Serial został stworzony przez studio Blumhouse – jednego z czołowych producentów kina grozy, twórców m.in. hitowych filmów, jak ‘M3gan’, ‘Niewidzialny człowiek’ czy rebootu serii ‘Halloween’. ‘Into the Dark’ to nie tylko mroczne opowieści, jumpscare’y i sącząca się dawka okropieństw. Seria podejmuje również ważne tematy społeczne, takie jak tożsamość w erze mediów społecznościowych, rola płci i oczekiwania społeczne, a nawet kwestie związane z psychopatią i dziedziczeniem cech przestępczych. Ten mroczny seans wciąga na długie godziny! Wszystkie sezony będą dostępne na Viaplay już od 22 listopada!

 

Pudełko pełne grozy

‘Into the dark’ to 24 mroczne opowieści, które możemy potraktować jak... pudełko pełne okropieństw albo ‘kalendarz grozy’. Tutaj nie musimy podążać utartą ścieżką od pierwszego do ostatniego odcinka. Każdy obraz z serii zawiera niepowiązaną z pozostałymi historię, odkrywającą przed widzami kolejną mroczną stronę ludzkiej duszy. Wszystkie odcinki łączy inspiracja innym świętem obchodzonym w Ameryce i... upiorna atmosfera. Antologia horroru ‘Into the Dark’ to groteskowy świat grozy, w którym wydarzyć może się dosłownie wszystko. Czy święto Halloween to nie idealny pretekst, by opowiedzieć historię rozterek płatnego zabójcy, pozbywającego się zwłok? Czy Święta Bożego Narodzenia i związana z nimi gorączka zakupów mogą przyprawić o utratę zmysłów? W serialu ‘Into the Dark’ dla pewnej pary utknięcie w windzie zdecydowanie nie będzie wstępem do romansu. Z kolei celebryta, który za wszelką cenę stara się uciec od skandalu, nie zazna jednak spokoju z dala od kamer. Nie zabraknie również groteskowych postaci i koszmarnych sytuacji, gdzie śmierć jest czasem jedynym rozwiązaniem.

 

Przedłużamy Halloween

Halloween już za nami, jednak oglądając serial ‘Into the Dark’ można cieszyć się strasznymi historiami przez wiele kolejnych dni, dzięki 24 odcinkom, liczącym po 80 minut każdy.

 

Serial ‘Into the Dark’ został wyprodukowany przez studio Blumhouse, które stworzyło również takie hity, jak seria ‘Paranormal Activity’, ‘Noc oczyszczenia’, ‘M3GAN’, czy ‘Sinister’. W serialu pojawia się cała plejada znanych aktorów, m.in. Judy Greer ('Jurassic World', 'Ant-Man'), Aurora Perrineau (‘Pasażerowie’, ‘Jak nas widzą’), Tom Bateman (‘Morderstwo w Orient Expressie’, ‘Śmierć na Nilu’), Dermot Mulroney (‘Cztery wesela i pogrzeb’, ‘Zodiak’), Rebecca Rittenhouse (‘Pewnego razu... w Hollywood’, ‘Dark Web: Usuń znajomego’), Diana Silvers (‘Glass’, ‘Ma’) czy David Hull (‘Crazy Ex-Girlfriend’, ‘The Dark Tapes’).

Producentem wykonawczym serialu był między innymi zdobywca nagrody Emmy za najlepszy serial dokumentalny lub oparty na faktach ‘Przeklęty: Życie i śmierci Roberta Dursta’ Jason Blum ('Noc oczyszczenia: Żegnaj Ameryko', 'Uciekaj!'). Reżyserią poszczególnych odcinków zajęło się wielu utalentowanych reżyserów, takich jak: Marcus Dunstan ('Piła V', 'Krwawa uczta II: Powrót bestii'), Patrick Lussier ('Krzyk', 'Piekielna zemsta'), Daniel Stamm ('Krzyk', 'Fear the Walking Dead'), Sophia Takal ('Zawsze piękna', 'Ktoś z nas kłamie'), Adam Mason ('Hangman', 'Songbird. Rozdzieleni').

 

Wszystkie odcinki dwóch sezonów serialu ‘Into the Dark’ będą dostępne na platformie streamingowej Viaplay już od 22 listopada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.