Komunikaty PR

Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”

2024-10-31  |  11:10
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.17 MB )

Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr oraz Luna.

 

Wsparcie marki Grześki dla projektu „Hejt nie jest OK” to kontynuacja działań na rzecz przeciwdziałania przemocy słownej i cyberprzemocy. Inicjatywa Ewy Abart ma na celu pokazanie, że każdy z nas – niezależnie od wieku – może przyczynić się do zatrzymania fali bullyingu zarówno w sieci, jak i w codziennym życiu. Powiedzenie „stop” hejtowi oznacza nie tylko unikanie szerzenia nienawiści, ale także stawanie w obronie siebie i innych przed jej skutkami.

 

- Nie możemy ignorować przemocy, niezależnie od miejsca i formy jej występowania. Dlatego marka Grześki ponownie zaangażowała się w ten istotny społecznie projekt, który w innowacyjny sposób porusza trudne, ale niezwykle ważne tematy związane z hejtem – zarówno tym anonimowym, jak i bezpośrednim - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian i dodaje: Statystyki są alarmujące: aż 10%* dzieci w Polsce regularnie doświadcza przemocy, a tylko 21%** z nich decyduje się na rozmowę z rodzicami. Natomiast aż 70%* dorosłych uważa, że sprawcy cyberprzemocy pozostają bezkarni. Pokazuje to, jak istotne są działania angażujące młodzież i dorosłych, by otworzyć przestrzeń do dialogu i wspólnego poszukiwania skutecznych rozwiązań.

 

Najnowsza, ośmioodcinkowa seria podcastów jest dostępna bezpłatnie w Empik Go oraz na pozostałych platformach streamingowych. W projekcie, obok ministry Aleksandry Gajewskiej i radczyni prawnej Katarzyny Kosickiej-Polak, udział wzięli także: Julia Wieniawa, Luna, Anna Paliga, Maciej Stuhr, Majka Jeżowska, Dominika Sokołowska i Miko Czerwiński z Amnesty International.

 

Na www.empik.com/hejtniejestok dostępne są do pobrania i wydrukowania plakaty akcji #stophejt, natomiast na stronie Amnesty International znajdziemy raport „Cyberprzemoc krzywdzi naprawdę”.

 

Koordynacją działań marki Grześki przy tym projekcie zajmuje się dom mediowy Initiative.

 

*Cyberprzemoc badania SW Research na zlecenie Amnesty International, 2023 r.
**Hejt nie jest OK. Rozmowa z ministrą Aleksandrą Gajewską i radczynią prawną Katarzyną Kosicką-Polak

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.