„Masa Kreatywności” – Netto rusza z atrakcyjną propozycją dla rodzin z dziećmi
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
W poniedziałek, 6 kwietnia, w sieci handlowej Netto startuje nowa kampania lojalnościowa – „Masa Kreatywności”. Klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny podczas czasu spędzanego w domu.
- Dzięki akcji chcemy wesprzeć naszych klientów i dać im możliwość spędzenia czasu ze swoimi dziećmi w najbardziej twórczy i kreatywny sposób – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy dzieci przebywają w domach, a rodzice poszukują kolejnych pomysłów na wspólną zabawę. W każdym dziecku tkwią nieskończone pokłady kreatywności, a nasza propozycja pozwoli je wydobyć.
W zamian za zakupy w sieci handlowej Netto, od 6 kwietnia do 13 czerwca 2020 r., klienci otrzymają darmowe saszetki z kolorową masą plastyczną. Każde wydane 40 zł to jedna saszetka z 5 g masy Hey Clay. Dodatkowo zakup wybranych produktów takich producentów jak: Unilever, Mlekovita, Kruszwica, Frito-Lay czy Upfield uprawnia do odebrania dodatkowej saszetki Hey Clay.
Masa dostępna jest w osiemnastu bardzo żywych i jaskrawych kolorach, jednak nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. Masa jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna. Wszystko, co zostanie z niej ulepione, zastyga w ciągu 24 godzin, a dzięki specjalnej recepturze nie kruszy się, nie pęka i staje się samodzielnie wykonaną zabawką lub ozdobą. Szczególnie ważne, aby dla zachowania higieny i bezpieczeństwa masa była przeznaczona dla jednego dziecka. W obecnej sytuacji nie zaleca się dzielenia używanej masy do zabawy z dziećmi spoza jednego gospodarstwa domowego.
W każdej wydawanej saszetce znajduje się także 1 znaczek. Po uzbieraniu 6 znaczków na karcie kolekcjonerskiej, dostępnej w sklepach Netto, klienci zyskują możliwość zakupu przyjaznej środowisku pluszowej maskotki w kształcie jednego z bohaterów kampanii. Cena zakupu pluszaka to 24,99 zł. Maskotki są dostępne również bez okazywania kolekcji znaczków, jednak w takim wypadku ich cena wynosi 59,99 zł.
Maskotki wykonane są z materiałów pochodzących w 85 proc. z recyklingu, mają certyfikat GREEN PRODUCT instytutu TUV Rheinland.
Klienci Netto uzyskają także dostęp do darmowej aplikacji Hey Clay z interaktywnymi instrukcjami tworzenia 12 postaci ze świata kosmitów i uroczych potworów, będących bohaterami akcji. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i w przystępny sposób pokazuje sposoby lepienia z masy kreatywności.
Uzupełnienie kolekcji stanowi Księga Pomysłów, która zawiera zarówno podpowiedzi, jak ulepić bohaterów ze świata kosmitów czy potwory Hey Clay, jak również mnóstwo wskazówek jak tworzyć ozdoby, biżuterię, a nawet postaci przy wykorzystaniu wyłącznie jednego koloru masy.
Na potrzeby akcji lojalnościowej powstała także strona internetowa dostępna pod adresem www.masakreatywnosci.netto.pl. Są tu kreatywne inspiracje, wideoporadniki, gry dla dzieci, a także informacje o aktualnej liście produktów premiowanych, za które można otrzymać dodatkowe saszetki.
W skład kolekcji wchodzą również dodatkowe produkty, np. pudełko-niespodzianka z 5 pojemnikami z masą kreatywności. Każde opakowanie zawiera masę, potrzebną do ulepienia jednego z bohaterów akcji oraz instrukcję. Oferta obejmuje także Megapakę, czyli zestaw wszystkich 18 dostępnych kolorów masy. Dla wszystkich, którzy chcieliby przechowywać swoją masę bez utraty jej właściwości, przygotowane zostało pudełko kolekcjonerskie wraz z woreczkami strunowymi, które zabezpieczają masę przed dopływem powietrza i wysychaniem.
„Masa Kreatywności” to kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing.
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.