Komunikaty PR

Mastercard i McCANN Poland drugi rok z rzędu na shortliście Titanium CannesLions

2024-06-04  |  11:00
Biuro prasowe

Po zeszłorocznej wygranej Dan Wieden Titanium Lion, Mastercard wraz z McCANN Poland ponownie trafili na shortlistę najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. W ubiegłym roku nagrodę otrzymała ich kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". W tym roku ten sukces ma szansę powtórzyć kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes. To historyczny moment dla polskiej branży reklamowej udowadniający, że wspólne projekty Mastercard i McCANN Poland, które wyróżnia ogromna kreatywność, innowacyjne podejście technologicze i najwyższa jakość podejścia do danych, po raz kolejny zostały docenione przez międzynarodowe jury Cannes Lions.

Kampania "Room for Everyone” powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. Dzięki niej nowe ukraińskie firmy, postrzegane przez niektórych jako konkurencja, stają się wsparciem i pomocą dla polskich biznesów. I vice versa.

W akcji wykorzystano narzędzie GdzieJakiBiznes, które korzystając ze zanonimizowanych danych o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowych informacji dostarczonych przez partnerów programu, ocenia i rekomenduje potencjalnie najlepsze miejsce do prowadzenia biznesu. GdzieJakiBiznes to proste, przyjazne w obsłudze, i co ważne bezpłatne narzędzie, które nie tylko ożywia puste przestrzenie handlowe i usługowe, ale też zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów z korzyścią dla nich samych i lokalnych społeczności.

Jestem niezmiernie dumny z tego, że kampania „Room for Everyone” znalazła się na tegorocznej shortliście Titanium Cannes Lions. Jeszcze bardziej cieszy mnie to, że to już kolejna doceniona kampania Mastercard, u podstaw której leży wykorzystanie wiedzy, możliwości i kompetencji w służbie społeczeństwu. To doskonałe potwierdzenie tego, że nasze długoterminowe działania w ramach idei, którą kierujemy się w Mastercard, czyli „data for good”, przynoszą realne wyniki. Mam ogromne szczęście pracować z zespołem, z którym angażujemy się w inicjatywy, które oprócz tego, że są kreatywne i doskonale zrealizowane, rzeczywiście odpowiadają na wyzwania otaczającego nas świata. To dla mnie szczególnie ważne. - powiedział Jerzy Hołub, Dyrektor Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację Mastercard Europe.

Kampania „Room for Everyone” znalazła się na shortliście Titanium Festiwalu Cannes Lions 2024. To ogromne wyróżnienie, ale też niewątpliwy sukces kolejnej współpracy Mastercard i McCANN Poland. Rok temu na finałowej gali Festiwalu w Cannes, za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" realizowaną dla Mastercard, McCANN Poland otrzymał w sumie 9 Lwów – Titanium, Grand Prix oraz dwa złote, dwa srebrne i trzy brązowe. To niespotykana dotąd sytuacja, w której drugi rok z rzędu kolejna kampania z Polski, zgłoszona przez ten sam zespół ubiegłorocznych laureatów znów ma szansę otrzymać najwyższe wyróżnienie w Cannes Lions.

Szansa na zdobycie Titanium Lion kolejny rok z rzędu jest wydarzeniem nie tylko niespotkanym na naszym rodzinnym rynku, ale też absolutnie wyjątkowym z perspektywy globalnej. Jestem niezwykle dumy z faktu, że polskie oddziały Mastercard i McCANN wspólnie tworzą prace, które są wzorcami do naśladowania oraz inspiracją dla innych rynków światowych, w tym tych najbardziej zaawansowanych i innowacyjnych. - powiedział Wojciech Borowski, CEO McCANN Poland.

Cannes Lions 2024 to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży kreatywnej, gromadzące najlepsze agencje, twórców i innowatorów z całego świata. Tegoroczna edycja przyciągnęła ogromną liczbę zgłoszeń z całego świata, co sprawia, że miejsce na shortliście Titanium jest wyjątkowym osiągnięciem i świadectwem wysokiej jakości pracy zespołów Mastercard i McCANN Poland. Tegoroczny, międzynarodowy festiwal Cannes Lion 2024 rozpocznie się 17 czerwca, a wszystkich zwycięzców poznamy już 21 czerwca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA

Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Zawiązku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.

Prawo

Coraz więcej rodziców odmawia zaszczepienia dzieci. Statystyki mogłoby poprawić ograniczenie dostępu do żłobków i przedszkoli

W ciągu ostatnich kilku lat liczba uchyleń od szczepień obowiązkowych dzieci i młodzieży zwiększyła się prawie dwukrotnie – z 48,6 tys. w 2019 roku do 87,3 tys. w 2023 roku – wynika z danych NIZP PZH-PIB. W efekcie coraz więcej zapomnianych chorób powraca i rośnie liczba zachorowań m.in. na odrę czy krztusiec. Wraz rosnącym odsetkiem odmów powracają pomysły, by uzależnić od szczepień miejsce w żłobku czy przedszkolu, ale eksperci podkreślają, że potrzebna jest przede wszystkim edukacja rodziców.

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.