Komunikaty PR

Mastercard i McCANN Poland drugi rok z rzędu na shortliście Titanium CannesLions

2024-06-04  |  11:00
Biuro prasowe

Po zeszłorocznej wygranej Dan Wieden Titanium Lion, Mastercard wraz z McCANN Poland ponownie trafili na shortlistę najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. W ubiegłym roku nagrodę otrzymała ich kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". W tym roku ten sukces ma szansę powtórzyć kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes. To historyczny moment dla polskiej branży reklamowej udowadniający, że wspólne projekty Mastercard i McCANN Poland, które wyróżnia ogromna kreatywność, innowacyjne podejście technologicze i najwyższa jakość podejścia do danych, po raz kolejny zostały docenione przez międzynarodowe jury Cannes Lions.

Kampania "Room for Everyone” powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. Dzięki niej nowe ukraińskie firmy, postrzegane przez niektórych jako konkurencja, stają się wsparciem i pomocą dla polskich biznesów. I vice versa.

W akcji wykorzystano narzędzie GdzieJakiBiznes, które korzystając ze zanonimizowanych danych o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowych informacji dostarczonych przez partnerów programu, ocenia i rekomenduje potencjalnie najlepsze miejsce do prowadzenia biznesu. GdzieJakiBiznes to proste, przyjazne w obsłudze, i co ważne bezpłatne narzędzie, które nie tylko ożywia puste przestrzenie handlowe i usługowe, ale też zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów z korzyścią dla nich samych i lokalnych społeczności.

Jestem niezmiernie dumny z tego, że kampania „Room for Everyone” znalazła się na tegorocznej shortliście Titanium Cannes Lions. Jeszcze bardziej cieszy mnie to, że to już kolejna doceniona kampania Mastercard, u podstaw której leży wykorzystanie wiedzy, możliwości i kompetencji w służbie społeczeństwu. To doskonałe potwierdzenie tego, że nasze długoterminowe działania w ramach idei, którą kierujemy się w Mastercard, czyli „data for good”, przynoszą realne wyniki. Mam ogromne szczęście pracować z zespołem, z którym angażujemy się w inicjatywy, które oprócz tego, że są kreatywne i doskonale zrealizowane, rzeczywiście odpowiadają na wyzwania otaczającego nas świata. To dla mnie szczególnie ważne. - powiedział Jerzy Hołub, Dyrektor Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację Mastercard Europe.

Kampania „Room for Everyone” znalazła się na shortliście Titanium Festiwalu Cannes Lions 2024. To ogromne wyróżnienie, ale też niewątpliwy sukces kolejnej współpracy Mastercard i McCANN Poland. Rok temu na finałowej gali Festiwalu w Cannes, za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" realizowaną dla Mastercard, McCANN Poland otrzymał w sumie 9 Lwów – Titanium, Grand Prix oraz dwa złote, dwa srebrne i trzy brązowe. To niespotykana dotąd sytuacja, w której drugi rok z rzędu kolejna kampania z Polski, zgłoszona przez ten sam zespół ubiegłorocznych laureatów znów ma szansę otrzymać najwyższe wyróżnienie w Cannes Lions.

Szansa na zdobycie Titanium Lion kolejny rok z rzędu jest wydarzeniem nie tylko niespotkanym na naszym rodzinnym rynku, ale też absolutnie wyjątkowym z perspektywy globalnej. Jestem niezwykle dumy z faktu, że polskie oddziały Mastercard i McCANN wspólnie tworzą prace, które są wzorcami do naśladowania oraz inspiracją dla innych rynków światowych, w tym tych najbardziej zaawansowanych i innowacyjnych. - powiedział Wojciech Borowski, CEO McCANN Poland.

Cannes Lions 2024 to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży kreatywnej, gromadzące najlepsze agencje, twórców i innowatorów z całego świata. Tegoroczna edycja przyciągnęła ogromną liczbę zgłoszeń z całego świata, co sprawia, że miejsce na shortliście Titanium jest wyjątkowym osiągnięciem i świadectwem wysokiej jakości pracy zespołów Mastercard i McCANN Poland. Tegoroczny, międzynarodowy festiwal Cannes Lion 2024 rozpocznie się 17 czerwca, a wszystkich zwycięzców poznamy już 21 czerwca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt Biuro prasowe
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu
Media Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
2024-06-06 | 13:12

Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl

Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich
Media Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy
2024-05-23 | 11:00

Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy

Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Konsument

Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca

W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.