Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024 przyznawaną przez magazyn Fast Company. To wyróżnienie to kolejny dowód uznania dla jej innowacyjności, kreatywności i ogromnego wpływu na globalny rynek marketingowy.
Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" została wyróżniona główną nagrodą Innovation by Design 2024, za unikalne podejście do problematyki wyboru miejsca do życia oraz wykorzystanie technologii i danych analitycznych by dostarczyć użytkownikom spersonalizowane rekomendacje. Jury Fast Company doceniło kampanię za jej innowacyjność, zaangażowanie społeczne oraz skuteczność w kształtowaniu decyzji konsumentów. To pierwsza tej rangi nagroda dla kampanii z Polski.
Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" powstała jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę. Jej celem jest wsparcie uchodźców, oferując im platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania, nie tylko w dużych miastach, ale również w mniejszych miejscowościach. Platforma dostarcza informacji na temat uśrednionych kosztów życia oraz przybliżonych wynagrodzeń w różnych regionach Polski, a także umożliwia wyszukiwanie ofert pracy i wynajmu mieszkania.
- Jesteśmy niezwykle dumni z nagrody Innovation by Design 2024, przyznawanej przez wiodący na świecie miesięcznik z obszaru technologii, biznesu i designu. Ta wygrana potwierdza naszą czołową pozycję w branży marketingowej i docenia zaangażowanie w tworzenie kampanii łączącej technologię z adresowaniem realnych potrzeby społecznych i konsumenckich. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland. Współpraca z Mastercard pozwoliła nam osiągnąć doskonałe wyniki i stworzyć kampanię, która rzeczywiście ma znaczenie dla społeczeństwa. Fakt, że jest ona tak doceniania z perspektywy globalnej nie pozostaje dla naszej agencji bez znaczenia, ale równolegle buduję też pozycję naszego polskiego rynku na świecie. – dodał.
"Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła uznanie nie tylko za swoje innowacyjne podejście, ale także za istotny wpływ na społeczności lokalne i ich codzienne życie. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi analitycznych oraz interaktywnych, kampania pozwoliła użytkownikom na wybór odpowiedniego miejsca do życia zgodnie z ich indywidualnymi oczekiwaniami.
Fast Company Innovation by Design Awards to jedno z najważniejszych światowych wyróżnień w dziedzinie designu i innowacji, przyznawane projektom, które łączą estetykę z funkcjonalnością oraz mają realny wpływ na społeczeństwo.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.