Komunikaty PR

Matexi uzyskało pozwolenie na użytkowanie dla inwestycji Sokratesa 11A

2024-11-05  |  12:00

Spółka Matexi Polska uzyskała pozwolenie na użytkowanie inwestycji mieszkaniowej przy ul. Sokratesa 11A na warszawskich Bielanach. Rozpoczęcie przekazywania lokali właścicielom zostało zaplanowane na listopad.

Nowoczesny budynek o kaskadowej bryle i zróżnicowanej liczbie kondygnacji został zaprojektowany przez pracownię Pastewka i Strój Architekci. Generalnym wykonawcą jest firma Łucz-Bud. Inwestycja mieści 94 mieszkania o zróżnicowanych metrażach, lokale usługowe w parterze oraz parking podziemny.

“Matexi Polska od początku swojej działalności aktywnie działa w dzielnicy Bielany, dostrzegając jej potencjał, który idealnie odpowiada potrzebom młodych odbiorców, rodzin oraz wszystkich warszawiaków ceniących komfort życia w nowoczesnej dzielnicy. Cieszymy się, że kolejna nasza inwestycja w tej dynamicznie rozwijającej się części miasta uzyskała pozwolenie na użytkowanie. To oznacza, że jej mieszkańcy już niedługo wprowadzą się do swoich mieszkań, a samo miejsce zacznie tętnić prawdziwym życiem.” – mówi Mateusz Lubera, Project Manager odpowiedzialny za projekt.

“Sokratesa 11A to projekt, który oprócz nowoczesnej architektury kryje w sobie także ciekawe rozwiązania technologiczne jak np. rekuperacja, która zmniejsza koszty ogrzewania nawet o 35%. To idzie w parze z funkcjonalnymi układami, estetycznie wykończonymi powierzchniami wspólnymi i dbałością o wygodę mieszkańców. Oddajemy więc w ręce właścicieli mieszkań kolejny projekt wysokiej jakości.” – dodaje Hubert Żdanuk, Project Engineer.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Nowy skład Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Krakowie Biuro prasowe
2024-11-05 | 14:00

Nowy skład Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Krakowie

W miniony czwartek, 31 października 2024 roku w Krakowie została powołana nowa Miejska Komisja Urbanistyczno-Architektonicznej (MKUA). Jej skład zmienił się znacząco
Nieruchomości Ekspert o fenomenie i rosnącej popularności miast 15-minutowych
2024-11-05 | 01:00

Ekspert o fenomenie i rosnącej popularności "miast 15-minutowych"

Jak mówił żyjący w IV w. p.n.e. jeden z najsławniejszych filozofów starożytnej Grecji — Arystoteles: "miasto powstaje dla umożliwienia życia, a istnieje, aby życie
Nieruchomości Ile kosztują grunty pod budowę mieszkań
2024-11-05 | 01:00

Ile kosztują grunty pod budowę mieszkań

Jaki jest średni koszt zakupu ziemi w przeliczeniu na 1 mkw. PUM? Jak kształtuje się udział gruntu w całkowitym koszcie budowy mieszkań? Czy ceny działek i mieszkań mogłyby być niższe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.