Kalendarium

Gwiazdy

Podróże

Hanna Lis: Izrael to fantastyczne miejsce. Byłam pozytywnie zaskoczona

Dziennikarka wyjechała w pierwszą od wielu miesięcy zagraniczną podróż. Spędziła kilka dni w Izraelu, którym jest zachwycona. Docenia zwłaszcza tamtejszą kuchnię, będącą mieszanką różnych tradycji kulinarnych. Gwiazda zamierza wrócić do Izraela już wkrótce wraz z ekipą programu „Bez planu”.

Sport

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Kampanie z udziałem sportowców zwiększają sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają do współpracy tych, którzy osiągają sukces w Polsce lub na arenie międzynarodowej. Kampanie reklamowe z udziałem sportowców mogą pełnić istotną rolę edukacyjną. Dlatego powinni oni promować produkty i usługi kojarzące się z aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia.

IT i technologie

W gry komputerowe gra ok. 1,3 mld ludzi na świecie. Polski rynek gier jest wart prawie 2 mld zł

W gry komputerowe gra kilkanaście milionów Polaków, a wartość polskiego rynku gier wynosi około 1,75 mld zł. Na całym świecie to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku nowych technologii napędzany rosnącymi wymaganiami sprzętowymi gier i oczekiwaniami graczy. Coraz więcej osób traktuje gry nie jako rozrywkę, ale sposób na życie, stąd rosnąca popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy.