Komunikaty PR

Maxi Zoo z kolejną kampanią obniżającą ceny produktów

2023-09-07  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

Maxi Zoo Polska uruchomiła kolejny etap swojej najnowszej kampanii “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” pt. “Wielka obniżka na ponad 500 produktów”. Dzięki niej opiekunowie zwierząt znajdą w ofercie sieci pół tysiąca produktów w niższych cenach. Kampania wystartowała 6 września i potrwa do 3 października.

Celem, jaki przyświecał Maxi Zoo podczas startu kampanii “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” było zwiększanie świadomości wokół sposobów na oszczędzanie. Oferty promocyjne, kupony rabatowe, czytanie etykiet, czy przeliczanie produktów pod kątem ceny za kilogram to tylko kilka z nich.

“Wielka obniżka na ponad 500 produktów”

Kolejny etap kampanii jest wynikiem starań sieci na obniżenie cen produktów ze swojej oferty. Mimo wzrostu kosztów Maxi Zoo stara się, aby klienci mieli możliwość kupowania artykułów dla swoich pupili w atrakcyjnych cenach. Dlatego przecenia 500 produktów i daje opiekunom możliwość kompleksowego wyposażenia zwierząt z rabatem.

Nie ma co ukrywać, aktualnie najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie jest cena. Zmiany postaw konsumenckich, spadek popytu na droższe towary, czy w końcu znaczny wzrost sprzedaży zamienników produktów to odpowiedzi na obecną sytuację rynkową. Statystyki pokazują, że w polskich gospodarstwach domowych jest więcej zwierząt niż dzieci. Łatwo wyciągnąć z tego wniosek, że pupile są traktowane, jako członkowie rodzin. Opiekunowie nie powinni mieć zatem dylematów podczas zakupów pełnowartościowego pokarmu niezbędnego do ich prawidłowego rozwoju. Stąd nasza kontynuacja kampanii, dzięki której chcemy wspomnianych przeze mnie dylematów uniknąć. Wzrost kosztów surowców i podstawowych opłat czujemy również my, ale wypracowana wcześniej strategia pozwala nam obniżać ceny. Dowodem tego jest właśnie nasza najnowsza kampania, w której przeceniliśmy 500 produktów znajdujących się w ofercie Maxi Zoo. To artykuły z różnych kategorii i każdy opiekun znajdzie coś dla swojego pupila- mówi Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.

Maxi Zoo radzi, jak kupować z korzyścią

Kupowanie produktów w korzystnych cenach jest obecnie trudniejsze, ale dalej możliwe. Kluczem jest sięganie po sposoby na oszczędzanie, jakie oferuje dana sieć. Maxi Zoo od lat rozbudowuje system pozwalający na zakupy w atrakcyjnych cenach.

Oferowanie korzystnych cen jest dla nas ważne. Niezmienna od lat domena brzmi – być jak najbliżej klienta. Chcemy budować jego pozytywne doświadczenia zakupowe, dostosowujemy formaty tak, aby gwarantowały najwyższy komfort naszym odwiedzającym oraz rozbudowujemy ekosystem usług w naszych sklepach. Dążymy do tego, żeby opiekunowie pupili mogli liczyć na ich pełną opiekę w każdej naszej lokalizacji. Elementem strategii jest też dbanie o korzystne ceny. Od ubiegłego roku rozwijamy aplikację Maxi Zoo, która daje użytkownikom wiele korzyści. Przede wszystkim rabat Friends, czyli 5% zniżki na każdorazową transakcję. Oprócz tego można w niej znaleźć aktualne gazetki oraz informacje o ofertach promocyjnych. Na bieżąco dodawane są do niej kupony rabatowe czasem nawet z kilkudziesięcioprocentowymi zniżkami. Monitorowanie aplikacji może realnie przełożyć się na wartość koszyka, dlatego zachęcam do jej pobierania. - podsumowuje Wojciech Kamiński.

Kampania “Wielka obniżka na ponad 500 produktów” wystartowała 6 września i potrwa do 3 października. W jej trakcie klienci będą mogli kupować produkty w niższych cenach, nie tracąc jednocześnie na ich jakości.

 

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 100 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.  

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Zwierzęta Jak zaplanować udany urlop z pupilem
2024-07-24 | 07:50

Jak zaplanować udany urlop z pupilem

Wakacyjny wyjazd to wspaniała okazja do wzmacniania wyjątkowej więzi łączącej człowieka z czworonożnym przyjacielem. Wspólne spacery w pięknych okolicznościach przyrody,
Zwierzęta Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
2024-07-19 | 01:00

Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.