Komunikaty PR

McCANN wzmacnia zespół kreacji

2022-05-24  |  09:00
Biuro prasowe

Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.

Mateusz Gaca dołączył do McCANN obejmując stanowisko Creative Group Head w zespole obsługującym markę Mastercard. Jest również odpowiedzialny za selekcję najbardziej kreatywnych projektów wychodzących z warszawskiego biura McCANN i koordynację procesu ich udziału w krajowych i międzynarodowych konkursach i festiwalach branżowych.

Mateusz wnosi do McCANN swoje ponad 11-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych Ogilvy Poland, Havas Warsaw, Grey Group Poland oraz 180 heartbeats + Jung v Matt i DDB. Pracował dla szerokiego portfolio krajowych i globalnych marek, wśród których były: Bank Pekao S.A., mBank, IKEA, Peugeot, Volvo, Volkswagen, SEAT, Google, Huawei, Ben&Jerry's oraz McDonald’s. Wspierał również Rzecznika Praw Obywatelskich, Amnesty International, Wolne Sądy i Fundację Ocalenie, a jego prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi – od KTR po Cannes Lions, D&AD oraz One Show.

Michał Sosiński, po ośmiu latach pracy w McCANN, w tym przez ostatnie cztery lata na stanowisku Senior Art Director dla KFC, marki należącej do holdingu AmRest, awansuje na jej Creative Group Head. Michał pozostaje w strukturach zespołu obsługującego pioniera wśród restauracji szybkiej obsługi skupiając się nad dalszym rozwojem kreatywnym marki KFC.

Michał związany jest z branżą reklamową od dekady. W tym czasie współtworzył kampanie 360 dla takich marek jak Coca-Cola, Lech, Wyborowa, KFC, L’Oreal Paris, Vichy, Pekao S.A., Mastercard, oraz Nestle. Na swoim koncie ma kilka nagród EFFIE za efektywność kampanii, w tym dwie złote statuetki.

Bardzo się cieszę zarówno z dołączenia do naszego zespołu Mateusza Gacy, jak i z zasłużonego awansu Michała Sosińskiego. McCANN to miejsce, gdzie można rozwijać swoją kreatywność i mieć realny wpływ na rozwój marek na polskim i europejskim rynku reklamowym. Jestem pewien, że obaj Panowie doskonale odnajdą się w nowych rolach, a ich nowe funkcje będą miały widoczny wpływ na wzmocnienie naszego działu kreacji  – powiedział Marcin Sosiński, Co-Managing Director & Executive Creative Director.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.