Mecze na dużym ekranie w warszawskiej Fabryce Norblina!
W Fabryce Norblina, w pubie pod nazwą „UWAGA PIWO” powstała strefa mundialowa dostępna przez cały miesiąc. Można wspólnie oglądać mecze, kibicować i korzystać z atrakcji przygotowanych przez prowadzących kanał Foot Truck, którzy są organizatorami tego wydarzenia. Na kibiców czekają ciekawi goście, eksperci, piłkarze oraz transmisje wszystkich meczów wyświetlane na ekranie o przekątnej 135 cali z projektora Sony VPL-XW7000ES oraz na telewizorze BRAVIA XR X90K.
Już w sobotę 26 listopada o 14:00 - Polacy zmierzą się z Arabią Saudyjską, a w środę, 30 listopada o 20:00 z Argentyną. Wszystkie te i inne transmisje można obejrzeć w „UWAGA PIWO” w Fabryce Norblina przy ul. Żelaznej 51/53 w Warszawie. Wstęp na wydarzenia jest bezpłatny.
Kibice mogą oglądać mecze na dużym ekranie dzięki wykorzystaniu laserowego projektora Sony VPL-XW7000ES.
„Wybór nie jest przypadkowy. Ten projektor jest bardzo dobry do tego typu zastosowań z kilku powodów. Strefy kibica to zwykle przestrzenie, które nie mogą być do końca zaciemnione. Sony VPL-XW7000ES ma najwyższą na rynku jasność w porównaniu do popularnych projektorów z segmentu premium. Jest ona na poziomie 3200 lumenów. To dzięki temu obraz jest dobrze widoczny w niezaciemnionym pomieszczeniu. Druga sprawa to znakomite odwzorowanie barw wynikające z zastosowania technologii SXRD, dzięki której nie ma widocznych odstępów między pikselami i obraz jest niezwykle rzeczywisty. – informuje Artur Gil, kierownik warszawskiego salonu HCX Home Cinema eXperts – Warto też dodać, że ten projektor oferuje technologię upłynniania obrazu, czyli dokłada dodatkowe klatki w dynamicznych scenach, a takich w piłce nożnej nie brakuje. Unikamy w ten sposób tzw. klatkowania, a obraz jest płynny i wyrazisty.”
Niski input lag (opóźnienie sygnału wejściowego) to kolejna cecha projektora Sony VPL-XW7000ES i ważny parametr dla graczy. W połączeniu z doskonałym efektem HDR, wysoką jasnością i znakomitym odzwierciedleniem kolorów – daje gwarancję najwyższego poziomu cyfrowej rozrywki w rozdzielczości 4K. Podkreślenia wymaga też ponadprzeciętny naturalny kontrast co przekłada się na poziom czerni i niezwykłą głębię obrazu. Model VPL-XW7000ES wyróżnia również wysokiej jakości obiektyw z systemem cyfrowej optymalizacji także na krawędziach obrazu. To projektor do kina domowego, który sprawdzi się w wielu wymagających sytuacjach projekcyjnych.
„Wierzę, że ta instalacja doskonale sprawdzi się w Strefie Kibica „UWAGA PIWO”- podsumowuje Artur Gil
Do dyspozycji gości będzie również telewizor Sony BRAVIA XR X90K. Dzięki panelowi Full Array LED z nową strukturą diod i procesorowi Cognitive Processor XR™ model ten wyświetla ponad miliard subtelnie zróżnicowanych barw, jak w świecie realnym. Sport i kino akcji wyglądają na tym telewizorze bez porównania lepiej. Technologia XR Motion Clarity™ analizuje ruch w obrębie kilku klatek, by zapewnić płynność akcji i jasny, wyraźny obraz, a dzięki technologii Acoustic Multi-Audio™ dźwięk dokładnie pasuje do tego, co widzimy na ekranie.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.