Komunikaty PR

Mega atrakcje na 10-te urodziny Portu Łódź

2020-03-06  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.24 MB )

Noc zakupów, koncert urodzinowy z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej, najpopularniejsi TikTokerzy oraz niespodzianki dla dzieci – takie atrakcje w marcu przygotował dla Klientów Port Łódź z okazji swoich 10-tych urodzin. Nie zabraknie także urodzinowego 10-metrowego tortu.

NOC ZAKUPÓW

To będzie niezwykły wieczór w Porcie Łódź! Już 13 marca (piątek) w godzinach 20:00 – 23:00 Centrum zaprasza na noc zakupów, podczas której będzie można trafić na istne perełki z najnowszych kolekcji modowych, wyposażenia i dekoracji wnętrz oraz hitów kosmetycznych. Do akcji przyłącza się też strategiczny partner Portu Łódź – sklep IKEA. Podczas nocy zakupów Klienci będą mogli wybierać z ponad 100 fantastycznych ofert marek zlokalizowanych w łódzkim Centrum.

ROKSANA WĘGIEL I BLUE CAFÈ NA MUZYCZNEJ SCENIE PORTU ŁÓDŹ

Punkt kulminacyjny marcowych atrakcji w Porcie Łódź stanowić będzie koncert urodzinowy, na który Centrum zaprasza 21 marca (sobota). W Atrium (obok sklepu IKEA) pojawi się scena, na której wystąpi jedna z najpopularniejszych obecnie gwiazd polskiej sceny muzycznej, uwielbiana szczególnie przez młodsze pokolenie – Roksana Węgiel. Jej koncert rozpocznie się o godzinie 17:20, a tuż po występie w specjalnej strefie zorganizowanej obok sklepu Media Markt będzie można spotkać się z Roksaną, poprosić o autograf i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. O godzinie 19:00 rozpoczną się kolejne muzyczne atrakcje. Na scenie w Atrium wystąpi zespół Blue Café, który od ponad 20 lat święci triumfy na koncertach w Polsce i za granicą. Spotkanie z Dominiką Gawędą i pozostałymi członkami zespołu odbędzie się w strefie autografów, w pobliżu sklepu Media Markt ok. godziny 20:20.

TIKTOKERZY ORAZ EKPERYMENTARIUM

Z okazji urodzin Port Łódź postanowił sprawić nie lada gratkę wszystkim fanom TikToka. 21 marca ok. godziny 14:00 w Centrum pojawią się jedni z najpopularniejszych twórców działających na polskim TikToku: Roksana Orłowska, Kamil Kossakowski, Sebastian Kowalczyk, Krystian Ziętkowski, Ula Woźniak, Cezary Nykiel, Mansur Bikeev (Ciapur), Kinga Wilczewska, Paulina Paola i Patrycja Widera. Port Łódź nie zapomina także o najmłodszych. W godzinach 13:10 – 13:40 oraz 14:25 – 14:55 Centrum zaprasza wszystkie dzieci wraz z rodzicami i opiekunami do niezwykłego świata nauki. W eksperymentarium zlokalizowanym w Atrium Portu Łódź będzie można zobaczyć fantastyczne sztuczki, takie jak znikająca woda czy wielki wybuch.

10 – METROWY TORT NA 10 – TE URODZINY

Z kolei o godzinie 20:00 odbędzie się uroczyste pokrojenie urodzinowego tortu. Pierwszy kawałek ciasta ukroi dyrektor łódzkiego Centrum, Andrzej Cieślik! Na słodki poczęstunek Port Łódź zaprasza wszystkich swoich Gości do Atrium, obok sklepu IKEA.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej poświęconej 10 – tym urodzinom Portu Łódź, gdzie znaleźć można szczegółowe informacje na temat zaplanowanych atrakcji: https://www.portlodz.pl/pl-pl/10-lat

Port Łódź w liczbach:

  • 100 mln klientów
  • 400 000 dzieci w Port Łódź Junior
  • 103 000 mkw. całkowitej powierzchni
  • 7 000 mkw. powierzchni Patio (z fontanną, sceną i placem zabaw)
  • 700 mkw. sali zabaw dla dzieci Port Łódź Junior
  • 1 000 mkw. placów zabaw dla najmłodszych
  • 1 100 mkw. strefy restauracyjnej
  • 5 100 miejsc parkingowych
  • 2 400 wszystkich pracowników
  • 500 eventów na przestrzeni 10 lat
  • 141 sklepów
  • 17 węzłów sanitarnych
  • 5 pokoi dla rodzica z dzieckiem
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.