Komunikaty PR

Mega atrakcje na 10-te urodziny Portu Łódź

2020-03-06  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.24 MB )

Noc zakupów, koncert urodzinowy z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej, najpopularniejsi TikTokerzy oraz niespodzianki dla dzieci – takie atrakcje w marcu przygotował dla Klientów Port Łódź z okazji swoich 10-tych urodzin. Nie zabraknie także urodzinowego 10-metrowego tortu.

NOC ZAKUPÓW

To będzie niezwykły wieczór w Porcie Łódź! Już 13 marca (piątek) w godzinach 20:00 – 23:00 Centrum zaprasza na noc zakupów, podczas której będzie można trafić na istne perełki z najnowszych kolekcji modowych, wyposażenia i dekoracji wnętrz oraz hitów kosmetycznych. Do akcji przyłącza się też strategiczny partner Portu Łódź – sklep IKEA. Podczas nocy zakupów Klienci będą mogli wybierać z ponad 100 fantastycznych ofert marek zlokalizowanych w łódzkim Centrum.

ROKSANA WĘGIEL I BLUE CAFÈ NA MUZYCZNEJ SCENIE PORTU ŁÓDŹ

Punkt kulminacyjny marcowych atrakcji w Porcie Łódź stanowić będzie koncert urodzinowy, na który Centrum zaprasza 21 marca (sobota). W Atrium (obok sklepu IKEA) pojawi się scena, na której wystąpi jedna z najpopularniejszych obecnie gwiazd polskiej sceny muzycznej, uwielbiana szczególnie przez młodsze pokolenie – Roksana Węgiel. Jej koncert rozpocznie się o godzinie 17:20, a tuż po występie w specjalnej strefie zorganizowanej obok sklepu Media Markt będzie można spotkać się z Roksaną, poprosić o autograf i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. O godzinie 19:00 rozpoczną się kolejne muzyczne atrakcje. Na scenie w Atrium wystąpi zespół Blue Café, który od ponad 20 lat święci triumfy na koncertach w Polsce i za granicą. Spotkanie z Dominiką Gawędą i pozostałymi członkami zespołu odbędzie się w strefie autografów, w pobliżu sklepu Media Markt ok. godziny 20:20.

TIKTOKERZY ORAZ EKPERYMENTARIUM

Z okazji urodzin Port Łódź postanowił sprawić nie lada gratkę wszystkim fanom TikToka. 21 marca ok. godziny 14:00 w Centrum pojawią się jedni z najpopularniejszych twórców działających na polskim TikToku: Roksana Orłowska, Kamil Kossakowski, Sebastian Kowalczyk, Krystian Ziętkowski, Ula Woźniak, Cezary Nykiel, Mansur Bikeev (Ciapur), Kinga Wilczewska, Paulina Paola i Patrycja Widera. Port Łódź nie zapomina także o najmłodszych. W godzinach 13:10 – 13:40 oraz 14:25 – 14:55 Centrum zaprasza wszystkie dzieci wraz z rodzicami i opiekunami do niezwykłego świata nauki. W eksperymentarium zlokalizowanym w Atrium Portu Łódź będzie można zobaczyć fantastyczne sztuczki, takie jak znikająca woda czy wielki wybuch.

10 – METROWY TORT NA 10 – TE URODZINY

Z kolei o godzinie 20:00 odbędzie się uroczyste pokrojenie urodzinowego tortu. Pierwszy kawałek ciasta ukroi dyrektor łódzkiego Centrum, Andrzej Cieślik! Na słodki poczęstunek Port Łódź zaprasza wszystkich swoich Gości do Atrium, obok sklepu IKEA.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej poświęconej 10 – tym urodzinom Portu Łódź, gdzie znaleźć można szczegółowe informacje na temat zaplanowanych atrakcji: https://www.portlodz.pl/pl-pl/10-lat

Port Łódź w liczbach:

  • 100 mln klientów
  • 400 000 dzieci w Port Łódź Junior
  • 103 000 mkw. całkowitej powierzchni
  • 7 000 mkw. powierzchni Patio (z fontanną, sceną i placem zabaw)
  • 700 mkw. sali zabaw dla dzieci Port Łódź Junior
  • 1 000 mkw. placów zabaw dla najmłodszych
  • 1 100 mkw. strefy restauracyjnej
  • 5 100 miejsc parkingowych
  • 2 400 wszystkich pracowników
  • 500 eventów na przestrzeni 10 lat
  • 141 sklepów
  • 17 węzłów sanitarnych
  • 5 pokoi dla rodzica z dzieckiem
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.