Komunikaty PR

Metalowy kubełek od KFC gadżetem must have wakacji

2021-08-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Czy metalowy kubełek może stać się najbardziej pożądanym gadżetem tych wakacji? Jeśli jego twórcą jest KFC Polska to zdecydowanie tak! Z pozoru zwyczajny, ale dla fanów chrupiącego kurczaka Metalowy „Kubełek za Pół” to nie lada gratka. Nie tylko do końca roku mogą z nim kupić drugi kubełek w KFC za połowę ceny, ale też może on dumnie zdobić ich półkę i po latach zabrać ich w sentymentalną podróż do wspomnień z wakacji 2021.

Polacy właściwie od zawsze przywozili pamiątki z wakacji, obdarowując nimi swoich najbliższych i przyjaciół. To zdecydowanie nasza świecka tradycja, którą starannie pielęgnujemy. Podobnie jak kolekcjonowanie. Klasyka to monety i znaczki, ale w latach 80. hitem było chociażby zbieranie pustych puszek po napojach z najodleglejszych części świata. Coż, chyba po prostu lubimy zapełniać dom wspomnieniami.

Teraz o wiele łatwiej możemy zaopatrzyć się w ponadczasowy gadżet, który kiedyś pozwoli nam przywołać miłe wspomnienia lata 2021. W KFC pojawił się bowiem Metalowy „Kubełek za Pół”, który zachwyci nawet najbardziej wybrednych kolekcjonerów. Kolorowy, starannie wykonany kubełek, którego autentyczność potwierdza specjalny hologram umieszony na jego spodzie ma zdecydowaną przewagę nad kurzącymi się figurkami z nadmorskich kurortów – może spełniać wiele funkcji jednocześnie. Jeśli akurat nie planujemy wybrać się do KFC po dodatkowy kubełek wypełniony kawałkami chrupiącego kurczaka za połowę ceny, nasz gadżet z kultowym logo KFC może posłużyć za osłonkę do kwiatka, pudełko na dziecięce kredki, czy chociażby pojemnik na popcorn podczas wieczornego, domowego seansu z Netfliksem. Może też oczywiście stać na półce w gotowości przed kolejną wizytą w KFC. Jednym słowem metalowy kubełek od KFC może być wszystkim tym, czego aktualnie potrzebujecie.

Jeśli natomiast planujecie spotkanie w gronie znajomych i wybieracie się po zapas pyszności do KFC, wystraczy wziąć go ze sobą do jednego z ponad trzystu lokali KFC w Polsce i skorzystać z obowiązującej do końca roku promocji "-50% na drugi Kubełek". Cena drugiego, tańszego kubełka będzie zmniejszona o połowę. Metalowy „Kubełek za Pół” kosztuje 20 zł i sprzedawany jest bez zawartości. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie 
https://sawepecomcdn.blob.core.windows.net/kfc-web-ordering/KFC/TOU/Kubelek_za_Pol_07_05_2021.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.