Komunikaty PR

Metalowy kubełek od KFC gadżetem must have wakacji

2021-08-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Czy metalowy kubełek może stać się najbardziej pożądanym gadżetem tych wakacji? Jeśli jego twórcą jest KFC Polska to zdecydowanie tak! Z pozoru zwyczajny, ale dla fanów chrupiącego kurczaka Metalowy „Kubełek za Pół” to nie lada gratka. Nie tylko do końca roku mogą z nim kupić drugi kubełek w KFC za połowę ceny, ale też może on dumnie zdobić ich półkę i po latach zabrać ich w sentymentalną podróż do wspomnień z wakacji 2021.

Polacy właściwie od zawsze przywozili pamiątki z wakacji, obdarowując nimi swoich najbliższych i przyjaciół. To zdecydowanie nasza świecka tradycja, którą starannie pielęgnujemy. Podobnie jak kolekcjonowanie. Klasyka to monety i znaczki, ale w latach 80. hitem było chociażby zbieranie pustych puszek po napojach z najodleglejszych części świata. Coż, chyba po prostu lubimy zapełniać dom wspomnieniami.

Teraz o wiele łatwiej możemy zaopatrzyć się w ponadczasowy gadżet, który kiedyś pozwoli nam przywołać miłe wspomnienia lata 2021. W KFC pojawił się bowiem Metalowy „Kubełek za Pół”, który zachwyci nawet najbardziej wybrednych kolekcjonerów. Kolorowy, starannie wykonany kubełek, którego autentyczność potwierdza specjalny hologram umieszony na jego spodzie ma zdecydowaną przewagę nad kurzącymi się figurkami z nadmorskich kurortów – może spełniać wiele funkcji jednocześnie. Jeśli akurat nie planujemy wybrać się do KFC po dodatkowy kubełek wypełniony kawałkami chrupiącego kurczaka za połowę ceny, nasz gadżet z kultowym logo KFC może posłużyć za osłonkę do kwiatka, pudełko na dziecięce kredki, czy chociażby pojemnik na popcorn podczas wieczornego, domowego seansu z Netfliksem. Może też oczywiście stać na półce w gotowości przed kolejną wizytą w KFC. Jednym słowem metalowy kubełek od KFC może być wszystkim tym, czego aktualnie potrzebujecie.

Jeśli natomiast planujecie spotkanie w gronie znajomych i wybieracie się po zapas pyszności do KFC, wystraczy wziąć go ze sobą do jednego z ponad trzystu lokali KFC w Polsce i skorzystać z obowiązującej do końca roku promocji "-50% na drugi Kubełek". Cena drugiego, tańszego kubełka będzie zmniejszona o połowę. Metalowy „Kubełek za Pół” kosztuje 20 zł i sprzedawany jest bez zawartości. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie 
https://sawepecomcdn.blob.core.windows.net/kfc-web-ordering/KFC/TOU/Kubelek_za_Pol_07_05_2021.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu! Biuro prasowe
2024-09-27 | 09:00

Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!

Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają
Żywienie Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
2024-09-26 | 14:00

Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!

Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni,
Żywienie Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
2024-09-26 | 01:00

Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?

Wrzesień to czas, gdy jabłka królują na naszych stołach – pachnące, soczyste, a przede wszystkim idealne do przygotowania jesiennych przetworów. Światowy Dzień Jabłka,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.