Międzynarodowa firma z branży usług celnych szuka kierownika sprzedaży
Bunasta Sp. z o.o., jedna z czołowych firm na międzynarodowym rynku usług celnych, planuje mocniej rozwijać się w Polsce. W związku z tym szuka aktywnego kierownika sprzedaży, który stanie się twarzą marki w województwie podlaskim.
Bunasta zajmuje się profesjonalnym pośrednictwem celnym i oferuje usługi, dzięki którym towary mogą szybko i płynnie przekraczać granice zarówno Unii Europejskiej, jak i państw wschodnich.
Obecnie spółka prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sprzedaży, odpowiedzialnego za budowanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami oraz aktywny rozwój biznesu i uczestnictwo w wielu projektach. Ponadto osoba ta będzie reprezentować firmę na targach, w stowarzyszeniach przewoźników, organizacjach transportowych i logistycznych oraz klastrach.
– Zależy nam na pracowniku, który biegle posługuje się językiem rosyjskim, posiada umiejętności negocjacyjne i jest prawdziwym liderem, potrafiącym zmotywować swój zespół do osiągania założonych celów. Doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu procesów sprzedaży oraz znajomość branży logistycznej będą dodatkowymi atutami – mówi Agnieszka Ożarowska, dyrektor zarządzająca Bunasta Polska.
Do zakresu obowiązków kierownika należeć będzie bezpośrednia sprzedaż tranzytowych usług celnych, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, a także wprowadzanie usług i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb odbiorców.
– W zamian oferujemy ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, w szybko rozwijającej się firmie. Bunasta tworzy dynamiczne, ale też wymagające środowisko, dlatego wszyscy nasi pracownicy są silnie zmotywowani i zorientowani na wynik. Wiążemy spore nadzieje z polskim oddziałem – właśnie kończymy w Białymstoku budowę nowoczesnego biura. Liczymy więc na to, że uda nam się znaleźć osobę, która stanie się twarzą firmy i przyczyni się do jej wzrostu – przekonuje Jurgis Adomavičius, CEO Bunasta.
Bunasta Sp. z o.o. działa na terenie sześciu krajów, gdzie posiada 29 centrów obsługi klienta.
Osoby zainteresowane pracą mogą przesłać CV i list motywacyjny na adres jana.tkacioviene@bunasta.eu, z dopiskiem w tytule e-maila: „KIEROWNIK SPRZEDAŻY ”, telefon: +370 614 44 238 (PL, LT, RU, ENG) (Viber, WhatsApp).

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.