Międzynarodowa firma z branży usług celnych szuka kierownika sprzedaży
Bunasta Sp. z o.o., jedna z czołowych firm na międzynarodowym rynku usług celnych, planuje mocniej rozwijać się w Polsce. W związku z tym szuka aktywnego kierownika sprzedaży, który stanie się twarzą marki w województwie podlaskim.
Bunasta zajmuje się profesjonalnym pośrednictwem celnym i oferuje usługi, dzięki którym towary mogą szybko i płynnie przekraczać granice zarówno Unii Europejskiej, jak i państw wschodnich.
Obecnie spółka prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sprzedaży, odpowiedzialnego za budowanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami oraz aktywny rozwój biznesu i uczestnictwo w wielu projektach. Ponadto osoba ta będzie reprezentować firmę na targach, w stowarzyszeniach przewoźników, organizacjach transportowych i logistycznych oraz klastrach.
– Zależy nam na pracowniku, który biegle posługuje się językiem rosyjskim, posiada umiejętności negocjacyjne i jest prawdziwym liderem, potrafiącym zmotywować swój zespół do osiągania założonych celów. Doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu procesów sprzedaży oraz znajomość branży logistycznej będą dodatkowymi atutami – mówi Agnieszka Ożarowska, dyrektor zarządzająca Bunasta Polska.
Do zakresu obowiązków kierownika należeć będzie bezpośrednia sprzedaż tranzytowych usług celnych, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, a także wprowadzanie usług i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb odbiorców.
– W zamian oferujemy ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, w szybko rozwijającej się firmie. Bunasta tworzy dynamiczne, ale też wymagające środowisko, dlatego wszyscy nasi pracownicy są silnie zmotywowani i zorientowani na wynik. Wiążemy spore nadzieje z polskim oddziałem – właśnie kończymy w Białymstoku budowę nowoczesnego biura. Liczymy więc na to, że uda nam się znaleźć osobę, która stanie się twarzą firmy i przyczyni się do jej wzrostu – przekonuje Jurgis Adomavičius, CEO Bunasta.
Bunasta Sp. z o.o. działa na terenie sześciu krajów, gdzie posiada 29 centrów obsługi klienta.
Osoby zainteresowane pracą mogą przesłać CV i list motywacyjny na adres jana.tkacioviene@bunasta.eu, z dopiskiem w tytule e-maila: „KIEROWNIK SPRZEDAŻY ”, telefon: +370 614 44 238 (PL, LT, RU, ENG) (Viber, WhatsApp).

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.