Komunikaty PR

Międzynarodowa firma z branży usług celnych szuka kierownika sprzedaży

2020-05-20  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.03 MB )

Bunasta Sp. z o.o., jedna z czołowych firm na międzynarodowym rynku usług celnych, planuje mocniej rozwijać się w Polsce. W związku z tym szuka aktywnego kierownika sprzedaży, który stanie się twarzą marki w województwie podlaskim.

Bunasta zajmuje się profesjonalnym pośrednictwem celnym i oferuje usługi, dzięki którym towary mogą szybko i płynnie przekraczać granice zarówno Unii Europejskiej, jak i państw wschodnich.

Obecnie spółka prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sprzedaży, odpowiedzialnego za budowanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami oraz aktywny rozwój biznesu i uczestnictwo w wielu projektach. Ponadto osoba ta będzie reprezentować firmę na targach, w stowarzyszeniach przewoźników, organizacjach transportowych i logistycznych oraz klastrach.

– Zależy nam na pracowniku, który biegle posługuje się językiem rosyjskim, posiada umiejętności negocjacyjne i jest prawdziwym liderem, potrafiącym zmotywować swój zespół do osiągania założonych celów. Doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu procesów sprzedaży oraz znajomość branży logistycznej będą dodatkowymi atutami – mówi Agnieszka Ożarowska, dyrektor zarządzająca Bunasta Polska.

Do zakresu obowiązków kierownika należeć będzie bezpośrednia sprzedaż tranzytowych usług celnych, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, a także wprowadzanie usług i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb odbiorców.

– W zamian oferujemy ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, w szybko rozwijającej się firmie. Bunasta tworzy dynamiczne, ale też wymagające środowisko, dlatego wszyscy nasi pracownicy są silnie zmotywowani i zorientowani na wynik. Wiążemy spore nadzieje z polskim oddziałem – właśnie kończymy w Białymstoku budowę nowoczesnego biura. Liczymy więc na to, że uda nam się znaleźć osobę, która stanie się twarzą firmy i przyczyni się do jej wzrostu – przekonuje Jurgis Adomavičius, CEO Bunasta.

 

Bunasta Sp. z o.o. działa na terenie sześciu krajów, gdzie posiada 29 centrów obsługi klienta.

Osoby zainteresowane pracą mogą przesłać CV i list motywacyjny na adres jana.tkacioviene@bunasta.eu,  z dopiskiem w tytule e-maila: „KIEROWNIK SPRZEDAŻY ”, telefon: +370 614 44 238 (PL, LT, RU, ENG) (Viber, WhatsApp).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.