Komunikaty PR

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

2024-10-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na platformie YouTube Kids w kilku językach. Podczas weekendu (13-14 października), film w języku polskim był wyświetlany w kinach Helios. Wydarzenie to podkreśla zaangażowanie marki w budowanie poczucia własnej wartości u dzieci, skupiając się na ich wnętrzu i indywidualizmie, a nie zewnętrznych osiągnięciach.

 

Kiedy presja jest zbyt duża

MGA Entertainment w swoich działaniach zawsze podkreśla, jak ogromną wartość w rozwoju najmłodszych ma poczucie, że mogą być kimkolwiek chcą, a tu i teraz mają być przede wszystkim… dziećmi. Niestety w obecnych czasach, presja i zewnętrzne oczekiwania stają się coraz bardziej szkodliwe dla zdrowia psychicznego dzieci w różnym wieku. Światowa premiera The Skate Dance Movie ma na celu zwrócenie uwagi na ten problem. Film w języku m.in., angielskim, francuskim i hiszpańskim jest już opublikowany na platformie You Tube i YouTube Kids, po premierze kinowej, 14 października w naszym kraju trafił na platformę w języku polskim. 

Film porusza tematy przyjaźni, akceptacji, pasji oraz próbowania swoich sił. Ambitna nastolatka, Ali Dance ma zagrać główną rolę na festiwalu Skate Fest, dostaje również angaż do kluczowej roli w balecie. Niefortunnie oba wydarzenia przypadają na ten sam dzień, co sprawia, że dziewczyna postanawia… podjąć się obu zadań! Na szczęście, kiedy presja staje się zbyt duża, przyjaciele pomagają Ali odnaleźć jej własny „rytm”.

W naszym filmie Ali Dance uczy się od nowa czerpać radość z życia, łącząc dwie rzeczy, które kocha, zamiast starać się być perfekcyjna – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Film jest odświeżającą przeciwwagą dla „zacięcia”, z którym mierzy się dziś wiele dzieci. Marka pomaga rozwijać wewnętrzny dialog, który buduje pozytywne wartości, poczucie akceptacji i radości z próbowania nowych rzeczy – wszystko to dzięki sile zabawy i spojrzenia na świat oraz problemy z nieco innej perspektywy – dodaje.

 

Czasami warto skupić się na zabawie

Avery King grająca główną rolę (Ali Dance) w filmie The Skate Dance Movie przyznała, że L.O.L. Surprise! nauczyło ją próbować nowych rzeczy i skupiać się na zabawie, a nie na byciu najlepszą – to dokładnie ta sama lekcja, jaką odrobiła filmowa bohaterka. Twórcy filmu mają nadzieję, że dzięki tej kreacji uda się zaszczepić podobne podejście w jego widzach. Marka L.O.L. Surprise! chce zachęcić dzieci do porzucenia perfekcjonizmu i odkrywania „tego, co w środku”.

Premiera filmu idealnie łączy się z nową serią lalek, które wspierają odkrywanie i wyrażanie siebie oraz promują dobrą zabawę. W sezonie świątecznym fani mogą liczyć na lalki modowe Tweens Costume Surprise™!. Kolekcja obejmuje cztery ulubione przez fanów postacie Tweens (które mają swoje odzwierciedlenie w filmie), a także uroczego nadmuchiwanego zwierzaka oraz modowe akcesoria. Nowa kolekcja to zabawa, która zaczyna się od momentu odpakowywania – interaktywne pudełko zawiera wiele warstw ukrytych niespodzianek. 

Lalki L.O.L. Surprise! są dostępne na Allegro, Amazon oraz w Smyku, a także w wiodących sklepach zabawkowych stacjonarnych i internetowych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI Biuro prasowe
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić
Film W SERCU MAFII – MROŻĄCY KREW W ŻYŁACH DOKUMENT NA ARTE.TV
2024-09-23 | 01:00

W SERCU MAFII – MROŻĄCY KREW W ŻYŁACH DOKUMENT NA ARTE.TV

La Cosa Nostra to tajna organizacja przestępcza, która powstała na Sycylii, a następnie rozszerzyła swoją działalność na całe Włochy i teren Stanów Zjednoczonych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.