Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na platformie YouTube Kids w kilku językach. Podczas weekendu (13-14 października), film w języku polskim był wyświetlany w kinach Helios. Wydarzenie to podkreśla zaangażowanie marki w budowanie poczucia własnej wartości u dzieci, skupiając się na ich wnętrzu i indywidualizmie, a nie zewnętrznych osiągnięciach.
Kiedy presja jest zbyt duża
MGA Entertainment w swoich działaniach zawsze podkreśla, jak ogromną wartość w rozwoju najmłodszych ma poczucie, że mogą być kimkolwiek chcą, a tu i teraz mają być przede wszystkim… dziećmi. Niestety w obecnych czasach, presja i zewnętrzne oczekiwania stają się coraz bardziej szkodliwe dla zdrowia psychicznego dzieci w różnym wieku. Światowa premiera The Skate Dance Movie ma na celu zwrócenie uwagi na ten problem. Film w języku m.in., angielskim, francuskim i hiszpańskim jest już opublikowany na platformie You Tube i YouTube Kids, po premierze kinowej, 14 października w naszym kraju trafił na platformę w języku polskim.
Film porusza tematy przyjaźni, akceptacji, pasji oraz próbowania swoich sił. Ambitna nastolatka, Ali Dance ma zagrać główną rolę na festiwalu Skate Fest, dostaje również angaż do kluczowej roli w balecie. Niefortunnie oba wydarzenia przypadają na ten sam dzień, co sprawia, że dziewczyna postanawia… podjąć się obu zadań! Na szczęście, kiedy presja staje się zbyt duża, przyjaciele pomagają Ali odnaleźć jej własny „rytm”.
W naszym filmie Ali Dance uczy się od nowa czerpać radość z życia, łącząc dwie rzeczy, które kocha, zamiast starać się być perfekcyjna – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Film jest odświeżającą przeciwwagą dla „zacięcia”, z którym mierzy się dziś wiele dzieci. Marka pomaga rozwijać wewnętrzny dialog, który buduje pozytywne wartości, poczucie akceptacji i radości z próbowania nowych rzeczy – wszystko to dzięki sile zabawy i spojrzenia na świat oraz problemy z nieco innej perspektywy – dodaje.
Czasami warto skupić się na zabawie
Avery King grająca główną rolę (Ali Dance) w filmie The Skate Dance Movie przyznała, że L.O.L. Surprise! nauczyło ją próbować nowych rzeczy i skupiać się na zabawie, a nie na byciu najlepszą – to dokładnie ta sama lekcja, jaką odrobiła filmowa bohaterka. Twórcy filmu mają nadzieję, że dzięki tej kreacji uda się zaszczepić podobne podejście w jego widzach. Marka L.O.L. Surprise! chce zachęcić dzieci do porzucenia perfekcjonizmu i odkrywania „tego, co w środku”.
Premiera filmu idealnie łączy się z nową serią lalek, które wspierają odkrywanie i wyrażanie siebie oraz promują dobrą zabawę. W sezonie świątecznym fani mogą liczyć na lalki modowe Tweens Costume Surprise™!. Kolekcja obejmuje cztery ulubione przez fanów postacie Tweens (które mają swoje odzwierciedlenie w filmie), a także uroczego nadmuchiwanego zwierzaka oraz modowe akcesoria. Nowa kolekcja to zabawa, która zaczyna się od momentu odpakowywania – interaktywne pudełko zawiera wiele warstw ukrytych niespodzianek.
Lalki L.O.L. Surprise! są dostępne na Allegro, Amazon oraz w Smyku, a także w wiodących sklepach zabawkowych stacjonarnych i internetowych.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.