Komunikaty PR

Międzynarodowy program edukacyjny w Przedszkolach i Żłobkach Norlandia

2020-09-02  |  06:30
Biuro prasowe
Kontakt

Sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce
Norlandia Przedszkola

ul. Przasnyska7/143
01-756 Warszawa
sekretariat|norlandia.com| |sekretariat|norlandia.com
573975500
www.norlandiaprzedszkola.pl

 Norlandia Jump! - zwiększamy aktywności dzieci w wieku przedszkolnym.

Przedszkola i Żłobki Norlandia konsekwentnie rozwija swoją działalność na rynku polskim. Obecnie w Polsce działa już 27 jednostek, które budują swoją przewagę konkurencyjną poprzez połączenie skandynawskiego systemu edukacji  z wysokim zaangażowaniem i kwalifikacjami polskiej kadry opiekunów i pedagogów. Wszystkie przedszkola i żłobki Norlandia oferują dla swoich podopiecznych innowacyjne programy edukacyjne.

Nowością w nowym roku szkolnym 2020/2021 , Bazując na skandynawskich , edukacyjnych wartościach, w tym roku w Przedszkolach i Żłobkach Norlandia zostaje wprowadzony unikatowy program edukacyjny na rynku usług przedszkolnych  –  Norlandia Jump!  Został on opracowany na podstawie najnowszych wyników badań naukowych oraz zaleceń żywieniowych, będących reakcją na szybko zmieniające się środowisko współczesnego świata. Wynika to przede wszystkim ze światowego trendu,  kiedy po zafascynowaniu rosnącym dobrobytem materialnym oraz rozwojem naukowym i technologicznym, zaczęto zauważać pojawiające się poważne zagrożenia związane z zagrażającą katastrofą ekologiczną, uzależnieniem od technologii, chorobami cywilizacyjnymi, zanikaniem relacji społecznych i brakiem równowagi w rozwoju osobistym człowieka. 

Odpowiedzią na to, jak kształtować postawę prozdrowotną  u dzieci oraz propagować szeroko pojętą koncepcję zrównoważonego rozwoju  jest program Norlandia Jump!  Jest to program sportowy i żywieniowy dla dzieci, a  dla Rodziców  - edukacyjny, na temat potrzeby ruchu i zdrowego odżywiania u maluchów. Koncepcja opiera się na trzech obszarach: 

  1. aktywności fizycznej dzieci,
  2. zdrowym jedzeniu,
  3. współpracy z Rodzicami.

W ramach pierwszego obszaru w placówkach Norlandii wprowadza się  zasadę, że dzieci mają zaplanowane różnorodne zajęcia ruchowe, przynajmniej 20 minut każdego dnia. Zajęcia sportowe oprócz rozwoju fizycznego, niezwykle silnie kształtują charakter dziecka, gdyż uczy się ono systematyczności, rozwija w sobie motywację do samodoskonalenia się oraz umiejętność działania zespołowego. Wprowadza się również zasadę częstszego przebywania na świeżym powietrzu  - dwa razy dziennie, jednorazowo przynajmniej 30 minut. Nie do przecenienia w realizacji takich planów jest fakt, że każde przedszkole posiada na wyposażeniu kombinezony, kurtki oraz spodnie dla dzieci na sezon jesienny i zimowy, które zostały specjalnie dla Przedszkoli i Żłobków Norlandia zaprojektowane przez znaną polską markę 4F. Ciepłe ubrania, w które wygodnie i szybko może ubrać się dziecko, zapewniają mu komfort i radość z zabawy na świeżym powietrzu. Regularna aktywność fizyczna oraz przebywanie na placu zabaw, wśród natury, wzmacnia odporność dzieci i wpływa na ich zdrowy rozwój.  

Następny obszar związany ze zdrowym jedzeniem koncentruje się na jakości, odpowiednim zbilansowaniu oraz zróżnicowaniu posiłków. Oznacza to przede wszystkim wprowadzenie więcej warzyw i owoców, przede wszystkim ekologicznych i lokalnych, komponowanie oryginalnych jadłospisów przez szefów kuchni oraz dbanie, aby zdrowa żywność była smaczna i atrakcyjna dla dzieci. 

Współpraca z  Rodzicami w ramach programu Norlandia Jump! polega  na inspirujących i praktycznych spotkaniach dotyczących zdrowego odżywiania dzieci oraz jednocześnie służących podsumowywaniu informacji na temat ich aktywności fizycznej. Odbywają się one zarówno  indywidualne, jak i grupowo – m.in. w formie rodzinnych warsztatów ekologicznych. Najbardziej integracyjnym sposobem promowania zdrowego stylu życia są sportowe pikniki dzieci i Rodziców organizowane raz w roku. 

Program Norlandia Jump! jest jednym z projektów służącym do osiągnięcia nadrzędnego celu, jakim jest zdrowy i zrównoważony rozwój małego człowieka. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Przekąska albo psikus! Proste przepisy, którymi zaskoczysz dziecko w Halloween Biuro prasowe
2020-10-30 | 12:15

Przekąska albo psikus! Proste przepisy, którymi zaskoczysz dziecko w Halloween

Za chwilę Halloween. Święto wyczekiwane szczególnie przez najmłodszych. Choć w tym roku będzie obchodzone trochę inaczej, może być równie wesoło i magicznie. Tajemnicze
Dziecko Jesień i zima – ulubione pory roku maluchów
2020-10-30 | 10:00

Jesień i zima – ulubione pory roku maluchów

Norwegowie mówią, że kto lubi chodzić na spacery, ten zawsze ma dobry humor. Sprawdza się to szczególnie jesienią i zimą. Mieszkańców Skandynawii pogoda nie
Dziecko Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje I edycję programu „Dobro od Dziecka”
2020-10-30 | 01:00

Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje I edycję programu „Dobro od Dziecka”

Dobiegła końca pierwsza edycja innowacyjnego programu społecznego „Dobro od dziecka” wspierającego placówki opiekuńcze w pracy z dziećmi i młodzieżą. W ramach działań

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Anna Nowak-Ibisz: Gdy u nas promowało się dezodoranty, Niemki zaczynały wcierać w pachy sok z cytryny. Obecnie polskie firmy również idą tą drogą

Według prezenterki telewizyjnej polska kuchnia wyróżnia się na tle świata. Potrawy, które serwują rodzimi kucharze, odznacza przede wszystkim przywiązanie do tradycji. Korzystanie z dawnych receptur nie oznacza jednak nudy. Eksperymenty pomagają bowiem stworzyć nową jakość i uczynić dania ciekawymi. Anna Nowak-Ibisz zaznacza, że w trakcie ostatnich lat manufaktury stały się bardzo popularne. Przyznaje, że jest miłośniczką kosmetyków wytwarzanych w małych, rodzinnych firmach.

 
 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

W czasie pandemii Polacy chętniej sięgają po polską żywność. Zwracają też coraz większą uwagę na jej jakość

Konsumenci w Polsce przykładają coraz większą wagę do jakości produktów żywnościowych. 72 proc. przy wyborze zwraca uwagę na ich skład, a 62 proc. chciałoby kupować więcej artykułów bio, choć na ogół barierą jest ich wysoka cena. Ponad połowa Polaków, sięgając po takie produkty, nie ma też pewności co do ich prawdziwego źródła pochodzenia. To oznacza, że konsumenci potrzebują dodatkowej informacji, a producenci – większej promocji swoich jakościowych wyrobów. Temu właśnie służy konkurs „KUKBUK Poleca”, który od czterech lat nagradza najlepszą polską żywność i wyroby regionalne. A w dobie pandemii żywność od krajowych dostawców jest wśród Polaków coraz popularniejsza.

Medycyna

Naukowcy opracowali urządzenie do noszenia umożliwiające komunikowanie się osobom z paraliżem twarzy. Sprawdzi też skuteczność leczenia [DEPESZA]

Stwardnienie zanikowe to choroba, która prowadzi do zaniku mięśni, także tych, które pozwalają mówić. Szacuje się, że nawet 75 proc. osób, u których zdiagnozowano ALS, będzie potrzebować jakiejś formy pomocy, aby skutecznie się komunikować. Naukowcy z MIT stworzyli niewidoczny czujnik dla chorych, który przymocowany do twarzy mierzy drobne ruchy, takie jak drganie lub uśmiech. W ten sposób pacjenci mogą przekazywać emocje.