Komunikaty PR

Miejski kurier najlepszym przyjacielem Polaka

2021-08-04  |  01:00
Biuro prasowe

Kurierzy dostarczający zakupy, jedzenie czy paczki wprost do naszych rąk to już codzienność. W ostatnich dwóch latach branża delivery niewyobrażalnie urosła w siłę, Glovo co rusz proponuje klientom nowe funkcjonalności. Miejscy kurierzy, którzy towarzyszą nam już niemal każdego dnia, często mierzą się z nie lada wyzwaniami, jak masażer do stóp, konkretny model konsoli czy… wypożyczenie jachtu. Co zamawiamy najczęściej? Jakie największe oraz najdziwniejsze zamówienia dostarczyli kurierzy Glovo? Odpowiedź znajdziecie poniżej!

Miejscy kurierzy na stałe wpisali się w krajobraz miast. Jeżdżą głównie rowerami i skuterami, a ich pokaźnych rozmiarów plecaki z logo kryją nasze paczki oraz jedzenie. A zamawiamy na potęgę, dosłownie wszystko, niezależnie od naszego wieku! Przekonaliśmy się już nie tylko do dostaw ulubionych dań z restauracji czy cateringu, ale także zamówień niestandardowych. Glovo może pochwalić się już 3 milionami pobrań aplikacji od lipca 2019 roku. Najczęściej dzięki przyciskowi „cokolwiek” zamawiamy pojedyncze konkretne produkty spożywcze, pojedyncze ulubione kosmetyki, ale także artykuły pierwszej potrzeby, takie jak pieluszki czy produkty dla niemowląt. Jednak to tylko wierzchołek góry lodowej…

Miejski kurier – przyjaciel od zadań specjalnych

Jak się okazuje, chętnie zlecamy dostarczenie wprost pod nasze drzwi nie tylko podstawowych produktów spożywczych, ale także tych na specjalne okazje. Za pomocą usługi „cokolwiek” użytkownicy Glovo mogą zamówić niemal wszystko, o czym zamarzą. Musi być to oczywiście dostępne w zasięgu kuriera w danym mieście. Jeden z użytkowników zażyczył sobie zatem dostawę dwóch butelek wysokopółkowego czerwonego wina wartego kilkaset złotych, inny natomiast butelkę schłodzonego luksusowego szampana. Kurier Glovo ratował także zapominalskiego Pana przewiezieniem urodzinowego tortu i prezentu oraz bukietu dwudziestu długich róż, ale też dostarczał… konkretny model paneli podłogowych. Ale to nie koniec zamówień, które mogły wzbudzić w kurierze niemałą konsternację…

Elektronika królową zamówień

Polscy użytkownicy, równie chętnie co dania z ulubionych restauracji, zamawiają za pomocą Glovo także… elektronikę. To właśnie elektroniczne gadżety relatywnie często dowożą nam miejscy kurierzy. Najdroższym zamówieniem tego typu złożonym za pomocą przycisku „cokolwiek” w Glovo była konsola Nintendo Switch oraz kontroler Switch – zestaw ten opiewał na kwotę 1530 zł. Kurier miał za zadanie dostarczyć także słuchawki Apple AirPods czy konkretny głośnik Bluetooth. Jak widać, zakup konkretnych produktów, nawet gadżetów służących do rozrywki z dostawą w ciągu kilkudziesięciu minut stały się czymś zupełnie naturalnym. Nawet jeśli mowa tutaj o gadżetach elektronicznych, których sam wybór i zakup jest często sporą przyjemnością dla fana nowinek technologicznych.

Jacht, masażer i zestaw na imprezę, czyli z czym mierzą się kurierzy

Jednym z zamówień, które były niemałym wyzwaniem dla realizującego je kuriera w Polsce, był masażer do stóp, ale także zestaw damskich ubrań. Były to konkretne jeansy o kroju skinny high waist oraz koszulka z krótkim rękawem i nadrukiem. Niemożliwe? A jednak!

Hiszpanie tak bardzo przyzwyczaili się do korzystania z usług miejskich kurierów, że kurier pracujący dla katalońskiego giganta delivery dostał zlecenie, w którym użytkownik poprosił go o zajęcie miejsca w kolejce do… wypożyczenia luksusowego jachtu na Ibizie. Niestety tego typu usług nie ma jeszcze w ofercie Glovo.

Wszystko wskazuje na to, że usługi kurierów miejskich pozostaną naszą codziennością. Uwielbiamy korzystać z nich niemal każdego dnia, a firmy nieustannie kuszą nas nowymi ofertami jak pakiety abonamentowe czy specjalne rabaty promocyjne. To branża, która niezwykle rośnie w siłę i pokazuje, że życie z delivery potrafi zaoszczędzić sporo cennego czasu, a dostawca może okazać się naszym supermenem, nawet w najbardziej kryzysowych sytuacjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:10

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.