Milionowy Gość w Suntago!
Milionowy Gość w Suntago!
Po niespełna dwóch latach od otwarcia, w sobotę 29 stycznia 2022 r. około godziny 14:00, Suntago Wodny Świat świętowało wizytę Milionowego Gościa w parku! Relaks i zabawa pod palmami w temperaturze 32 stopni przez 365 dni w roku to magiczna nagroda dla Milionowego Gościa największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Milionowym Gościem Suntago została Pani Iwona z Warszawy. Odwiedzając park już po raz trzeci ze swoim chłopakiem i przyjaciółmi nie spodziewała się, że to właśnie jej przypadnie ten zaszczyt. W lobby czekały na nią liczne niespodzianki, w tym wyjątkowa nagroda – nielimitowane, bezpłatne, roczne wejście do wszystkich 3 stref parku przez 365 dni.
To dopiero początek
„Cieszy mnie fakt, że nareszcie, Suntago może świętować wizytę Milionowego Gościa. Pomimo pandemii
i wielomiesięcznego zamknięcia, mimo obostrzeń w ramach których funkcjonujemy, park cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem Gości z całego kraju i zza granicy. Wspólnie z zespołem dziękuję wszystkim, którzy do tej pory nas odwiedzili oraz gorąco zapraszam wszystkich, ceniących magiczny, tropikalny klimat w samym sercu Polski, w temperaturze 32 stopni, w otoczeniu 740 prawdziwych palm.” - mówi Idan Greidinger, CEO Park of Poland.
Jednym z głównych atutów Suntago jest dogodna lokalizacja w samym sercu Polski, zaledwie 30 min od Warszawy, między trasą szybkiego ruchu S8 a autostradą A2. Ogromna powierzchnia 75 tys. m kw. parku, mieści trzy strefy tematyczne,
w których każdy, niezależnie od wieku znajdzie coś dla siebie.
Tropiki i wakacyjny klimat dostępne przez cały rok
Spragnieni relaksu oraz miłośnicy dobrej rozrywki i wodnych wrażeń chętnie spędzają wolny czas w naszych strefach: Jamango, Relax z Wellness & SPA, Saunaria. Dwie ostatnie dostępne są dla Gości powyżej 16 roku życia. Na terenie parku Goście Suntago mogą skorzystać także z bogatej oferty gastronomicznej, a także czterech barów w wodzie. Suntago
to miejsce zarówno dla Gości, którzy przyjadą na kilka godzin, jak i tych, którzy chcą się cieszyć wakacyjną atmosferą dłużej. Dla tej grupy przeznaczona jest wygodna baza noclegowa w pobliżu parku wodnego - Suntago Village - składająca się z 92 w pełni wyposażonych, nowoczesnych, ogrzewanych bungalowów.
Bezpieczny relaks
Zdrowie i bezpieczeństwo Gości jest priorytetem dla całego zespołu Park of Poland, dlatego park działa zgodnie
z obowiązującymi limitami tj. 30% maksymalnego obłożenia, nie wliczając osób w pełni zaszczepionych. Już podczas zakupu biletów online, Goście dobrowolnie deklarują czy kupują bilet jako osoba zaszczepiona czy też wchodzą w limit dla osób niezaszczepionych. Następnie w kasach parku wszystkie osoby są weryfikowane pod kątem posiadanego certyfikatu.
Suntago Wodny Świat
Suntago Wodny Świat to największy zadaszony park wodny w Europie, który stanowi pierwszy etap projektu Park of Poland, znajdującego się we Wręczy obok Mszczonowa. Budowa obiektu rozpoczęła się w maju 2017 r., a koszt inwestycji wyniósł 170 mln EUR. Suntago Wodny Świat powstał we współpracy z partnerem strategicznym Unternehmensgruppe UND, który, przekazał swoje know how na temat budowy i zarządzania tak dużym obiektem. Kolejnymi partnerami strategicznymi Suntago są Samsung i Pepsi.
Park of Poland
Park of Poland jest przedsięwzięciem stworzonym w XX roku przez Global City Holdings i stanowi priorytetowy projekt rozwojowy dla Spółki, a jego powstanie poszerzy branżę rozrywki w Polsce. Celem Spółki, zarządzanej przez CEO Idana Greidingera, jest zapewnienie rozrywki milionom gości z Polski oraz innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej, w parku oferującym atrakcje znane z innych obiektów na świecie. Pierwszym etapem inwestycji Park of Poland była budowa parku wodnego Suntago Wodny Świat oraz baza noclegowa Suntago Village.
Samsung
Suntago Wodny Świat to obiekt nie tylko dla wielbicieli tropików ale również innowacyjnych rozwiązań, więc nie mogło tam zabraknąć firmy Samsung. W specjalnej strefie zwiedzający będą mogli zapoznać się z wyjątkowymi możliwościami urządzeń Samsung m.in. lodówki Family Hub czy telewizora QLED 8K. Goście parku będą mieli też szansę testować smartfony z serii Galaxy S20, które wprowadzają zupełnie nowe doświadczenia i możliwości w fotografii mobilnej. Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie kreuje i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych, tabletów, rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED. Więcej informacji można znaleźć na stronach: news.samsung.com/pl.
PepsiCo
Marka Pepsi została partnerem strategicznym Park of Poland, przez co uzyskała wyłączność na sprzedaż na terenie parku wodnego Suntago napojów i przekąsek z szerokiej gamy produktów firmy PepsiCo. Operator parku wodnego wraz z producentem Pepsi realizują wspólne działania marketingowe, które z pewnością docenią konsumenci. PepsiCo to światowy lider produkcji żywności i napojów, który ma w swym portfolio ponad 20 popularnych marek, takich jak Pepsi, 7UP, Mirinda i Lay's. Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty koncernu miliard razy dziennie. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Ruszyły zapisy do 3. edycji Poland Business Run Kids! Mali biegacze pobiegną dla 8-letniego Oliwiera

Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?

Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.