Milka startuje z loterią konsumencką. Bądź sercem z naszymi i wygrywaj!
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. Aby rozbudzić jeszcze większe emocje, marka zorganizowała loterię konsumencką, w której do wygrania będzie 100 000 zł, a co godzinę 100 zł!
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Loteria konsumencka jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2021/2022. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od ponad 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do działania kibiców. W ogólnopolskiej loterii skierowanej do konsumentów do wygrania są pieniężne nagrody w wysokości 100 000 zł oraz 100 zł co godzinę! Akcja trwa od 01.02.2022 r. do 11.03.2022 r. Losowanie nagrody głównej odbędzie się 28.03.2022 r.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zakupić dowolny produkt marki Milka (loteria nie dotyczy lodów, serków, jogurtów i mlecznej kanapki Milka), a następnie zgłosić paragon na stronie loterii www.loteriamilka.pl, gdzie dostępny jest także regulamin konkursu. Każdy uczestnik natychmiast otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli paragon nie jest wygrany – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować kolejne paragony i mieć następną szansę na wygraną.
Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!
Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
Tancerka przyznaje, że jakiś czas temu odkryła swoją nową pasję i z przyjemnością próbuje sił w aktorstwie. Postanowiła zamienić parkiet taneczny na teatralną scenę i jak podkreśla, czuje się teraz bardziej swobodnie i ma większe pole do popisu, bo nie musi się sztywno trzymać określonej choreografii, tylko bazuje na swojej kreatywności. Anna Głogowska nie ukrywa, że na początku nie miała odwagi stanąć ramię w ramię z zawodowymi aktorami, ale przekonała się, że też ma talent i sporo do zaoferowania.
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Żywienie
Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.