Komunikaty PR

Miłość jak wino uderza do głowy!

2021-05-26  |  12:00
Biuro prasowe

Wiosna w tym roku kaprysiła - długo kazała na siebie czekać. Na szczęście jej pogodowe grymasy się skończyły, dokoła buchnęło zielenią, a kwiaty coraz śmielej rozchylają barwne płatki. Ech... ciepło się robi, także na sercu. To chyba idealny czas na miłość!  A w parze z miłością znakomicie idzie... wino. I miłość, i wino  cudownie uderzają do głowy!

Miłość w wiosennej oprawie

Gdy szare dni odchodzą, natura robi swoje. Wiosenna erupcja wokół, a w naszych organizmach buzują dopaminy, serotoniny i endorfiny! Wszystko to sprawia, że radośnie reagujemy na wszelkie sygnały płynące z otoczenia, a od ukochanej osoby przede wszystkim. Ona nas, a my ją chcemy uszczęśliwić. Wiosna budzi w nas niezwykłą energię i wszystko staje się możliwe. Dość wylegiwania się pod ciepłym pledem na kanapie i zaliczania kolejnych serialowych historii. Czas się wreszcie ruszyć. Już jutro, pojutrze zabrać ukochaną osobę na wiosenny wypad. Czy prognoza obiecuje chmury, majowy deszczyk czy słońce, na łonie przyrody spędzimy czas najmilej!

Gdy miłość nad morzem udać się nie może...

Gdzie wiosną życie nabiera szczególnego sensu, czas zwalnia, a oczy zaczynają błyszczeć,? Gdzie poczujemy się najbliżej siebie i natury? Na spacerze po plaży? Bałtyk jest chłodnym morzem i dlatego miłość nad morzem udać się nie może – jak śpiewa krakowska Kulturka. Szukajmy więc dalej…  Co zatem powiecie na wycieczkę do parku narodowego?

Czy wiecie, że w Polsce są aż 23 parki narodowe? Każdy ma swoją specyfikę i atrakcje.  Gdzie się wybrać na wiosenny, romantyczny i emocjonujący wypad we dwoje? Do Białowieskiego? Ojcowskiego? Tatrzańskiego, a może Kampinos? Ten niełatwy dylemat pomoże rozwiązać kieliszek białego wina Oak View już podczas planowania trasy, palec sam wskaże właściwy park na mapie (uwaga: sposób działa niezawodnie tylko do dwóch lampek wina). Długa marszruta, przejażdżka rowerem czy w siodle na koniu lub wspinaczka po skalistych czy zielonych zboczach. Potem powrót do domu po wspólnie spędzonym wyczerpującym dniu i okazja do kolejnej przyjemności: kolacji we dwoje. Ach, jak smakuje lampka czerwonego półwytrawnego Oak View. Salute! I jeszcze wspólne oglądanie drobnych, miłych pamiątek z wycieczki. To wspomnienie pozostanie z nami na długo. Jeden park narodowy mamy za sobą, ale pozostało jeszcze 22... Zanim więc napełnimy znowu kieliszki, rozłóżmy mapę   i unieśmy palec... Następna wyprawa będzie jeszcze fajniejsza!

Single w promieniach słońca

Nie, drodzy single, nie zapomnieliśmy o was. Wokół was nikt (jeszcze!) nie orbituje, nie zapala świec podczas kolacji, nie dba o pusty kieliszek? Weźcie sprawy w swoje ręce: to wy zaproponujcie przyjaciołom przyjaciół i znajomym znajomych wypady pod namiot, nad jezioro czy na wycieczkę do innego miasta. Albo po prostu ruszajcie sami. Najlepsze znajomości rodzą się w drodze i podczas spotkań w nowych miejscach. Zwłaszcza, kiedy w spontanicznie zebranym towarzystwie krąży butelka białego półsłodkiego Oak View. Dobrze ją zapobiegliwie mieć w plecaku, by wyciągnąć w razie potrzeby. Czując na podniebieniu rześki smak tropikalnych owoców poczujemy się przyjaciółmi całego świata - wolni, beztroscy i gotowi na nieznane. I inni to też docenią, a nastrój stanie się prawdziwie słoneczny.

O marce Oak View:

Kalifornia pozostaje jednym z największych producentów wina na świecie i bardzo popularnym miejscem dla enoturystów. Nieustannie smagane dotykiem słonecznych promieni, słynące z idealnego mikroklimatu i warunków do uprawy kalifornijskie winnice, przyniosły owoce w postaci gamy produktów Oak View. Białe, różowe, czerwone, półsłodkie i półwytrawne – wszystkie gatunki wytworzono z niezmiennie największą starannością, dbając o zachowanie owocowej i zrównoważonej kompozycji smakowej oraz zachowując delikatny i gładki charakter.

Dodatkowe informacje:

Karolina Kraśnicka
Karolina.krasnicka@lbrelations.pl
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI Biuro prasowe
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.
Styl życia Light Move Festival 2024 – zanurz się w świecie mydlanych baniek
2024-09-26 | 14:42

Light Move Festival 2024 – zanurz się w świecie mydlanych baniek

Tegoroczna edycja Light Move Festival zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku, w największym festiwalu światła, udział weźmie także Manufaktura w Łodzi. Na jej rynku pojawi się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.