Komunikaty PR

Miłość jak wino uderza do głowy!

2021-05-26  |  12:00
Biuro prasowe

Wiosna w tym roku kaprysiła - długo kazała na siebie czekać. Na szczęście jej pogodowe grymasy się skończyły, dokoła buchnęło zielenią, a kwiaty coraz śmielej rozchylają barwne płatki. Ech... ciepło się robi, także na sercu. To chyba idealny czas na miłość!  A w parze z miłością znakomicie idzie... wino. I miłość, i wino  cudownie uderzają do głowy!

Miłość w wiosennej oprawie

Gdy szare dni odchodzą, natura robi swoje. Wiosenna erupcja wokół, a w naszych organizmach buzują dopaminy, serotoniny i endorfiny! Wszystko to sprawia, że radośnie reagujemy na wszelkie sygnały płynące z otoczenia, a od ukochanej osoby przede wszystkim. Ona nas, a my ją chcemy uszczęśliwić. Wiosna budzi w nas niezwykłą energię i wszystko staje się możliwe. Dość wylegiwania się pod ciepłym pledem na kanapie i zaliczania kolejnych serialowych historii. Czas się wreszcie ruszyć. Już jutro, pojutrze zabrać ukochaną osobę na wiosenny wypad. Czy prognoza obiecuje chmury, majowy deszczyk czy słońce, na łonie przyrody spędzimy czas najmilej!

Gdy miłość nad morzem udać się nie może...

Gdzie wiosną życie nabiera szczególnego sensu, czas zwalnia, a oczy zaczynają błyszczeć,? Gdzie poczujemy się najbliżej siebie i natury? Na spacerze po plaży? Bałtyk jest chłodnym morzem i dlatego miłość nad morzem udać się nie może – jak śpiewa krakowska Kulturka. Szukajmy więc dalej…  Co zatem powiecie na wycieczkę do parku narodowego?

Czy wiecie, że w Polsce są aż 23 parki narodowe? Każdy ma swoją specyfikę i atrakcje.  Gdzie się wybrać na wiosenny, romantyczny i emocjonujący wypad we dwoje? Do Białowieskiego? Ojcowskiego? Tatrzańskiego, a może Kampinos? Ten niełatwy dylemat pomoże rozwiązać kieliszek białego wina Oak View już podczas planowania trasy, palec sam wskaże właściwy park na mapie (uwaga: sposób działa niezawodnie tylko do dwóch lampek wina). Długa marszruta, przejażdżka rowerem czy w siodle na koniu lub wspinaczka po skalistych czy zielonych zboczach. Potem powrót do domu po wspólnie spędzonym wyczerpującym dniu i okazja do kolejnej przyjemności: kolacji we dwoje. Ach, jak smakuje lampka czerwonego półwytrawnego Oak View. Salute! I jeszcze wspólne oglądanie drobnych, miłych pamiątek z wycieczki. To wspomnienie pozostanie z nami na długo. Jeden park narodowy mamy za sobą, ale pozostało jeszcze 22... Zanim więc napełnimy znowu kieliszki, rozłóżmy mapę   i unieśmy palec... Następna wyprawa będzie jeszcze fajniejsza!

Single w promieniach słońca

Nie, drodzy single, nie zapomnieliśmy o was. Wokół was nikt (jeszcze!) nie orbituje, nie zapala świec podczas kolacji, nie dba o pusty kieliszek? Weźcie sprawy w swoje ręce: to wy zaproponujcie przyjaciołom przyjaciół i znajomym znajomych wypady pod namiot, nad jezioro czy na wycieczkę do innego miasta. Albo po prostu ruszajcie sami. Najlepsze znajomości rodzą się w drodze i podczas spotkań w nowych miejscach. Zwłaszcza, kiedy w spontanicznie zebranym towarzystwie krąży butelka białego półsłodkiego Oak View. Dobrze ją zapobiegliwie mieć w plecaku, by wyciągnąć w razie potrzeby. Czując na podniebieniu rześki smak tropikalnych owoców poczujemy się przyjaciółmi całego świata - wolni, beztroscy i gotowi na nieznane. I inni to też docenią, a nastrój stanie się prawdziwie słoneczny.

O marce Oak View:

Kalifornia pozostaje jednym z największych producentów wina na świecie i bardzo popularnym miejscem dla enoturystów. Nieustannie smagane dotykiem słonecznych promieni, słynące z idealnego mikroklimatu i warunków do uprawy kalifornijskie winnice, przyniosły owoce w postaci gamy produktów Oak View. Białe, różowe, czerwone, półsłodkie i półwytrawne – wszystkie gatunki wytworzono z niezmiennie największą starannością, dbając o zachowanie owocowej i zrównoważonej kompozycji smakowej oraz zachowując delikatny i gładki charakter.

Dodatkowe informacje:

Karolina Kraśnicka
Karolina.krasnicka@lbrelations.pl
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.