Komunikaty PR

Miłość lokalna i przyjazna dla środowiska

2020-02-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
  • Ponad 40 proc. globalnych konsumentów kupiło walentynkowy prezent online, za pomocą urządzenia mobilnego[1].
  • Konsumenci zwracają również większą uwagę na kwestie etyczne czy ekologiczne – aż 4/5 klientów na całym świecie uważa, że firmy powinny wspierać ochronę środowiska[2].
  • W ubiegłym roku wydatki związane z Walentynkami tylko w Stanach Zjednoczonych wyniosły 20,7 miliardów dolarów[3].

 

14 lutego idealnie wypełnia lukę w sprzedażach, kiedy dopiero skończyło się przedświąteczne szaleństwo zakupowe, a do promowania ofert wiosennych jest jeszcze za wcześniej. Już na początku lutego konsumenci ruszają na polowanie prezentów dla ukochanych. Tegoroczne Walentynki świętowało ponad 60 proc. Polaków wydając średnio 120 złotych[4]. Chęć personalizacji i posiadania czegoś oryginalnego prowadzi klientów do małych, lokalnych e-sklepów oferujących wyjątkowe prezenty, a wśród spóźnialskich i zabieganych królują prezenty cyfrowe dostępne w każdym zakątku świata.

 

Lokalnie – oryginalnie – mobilnie

W tym roku 40 proc. globalnych konsumentów wybrało i kupiło prezent walentynkowy przez smartfona[5], a wielu z nich zrezygnowało z zakupów u globalnych marek na rzecz oryginalności i wyjątkowości. Obecnie, już dwie trzecie kupujących deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy[6].

 

Walentynki to idealna okazja by wybierając oryginalne prezenty wesprzeć małe i średnie e-sklepy. Jako że małe firmy zazwyczaj inwestują swoje zyski we własny biznes, zatrudniają pracowników z okolicy i zaopatrują się w danym regionie, to także działanie na rzecz lokalnej ekonomii. W PayPal robimy to każdego dnia dając firmom każdego rozmiaru i na całym świecie szereg narzędzi usprawniających ich sprzedaż online. Dodatkowo, nasze logo jest gwarancją dla każdego kupującego, że tutaj może bezpiecznie nabyć swój wymarzony prezent – podkreśla Marcin Glogowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

 

A może cyfrowo?

Konsumenci coraz rzadziej kupują w sklepach stacjonarnych filmy, gry czy książki, a liczba subskrybentów serwisów streamingowych systematycznie rośnie. Obecnie korzysta z nich już 43 proc. Polaków[7]. Produkty cyfrowe, które są dostarczane w kilka sekund po zakupie, to nie tylko dobry pomysł na prezent w ostatniej chwili, ale również ekologiczny – nie wymaga transportu do domu, czy plastikowego opakowania.

 

***

O PayPal:

Od ponad 20 lat PayPal pozostaje na czele cyfrowej rewolucji w płatnościach. Wykorzystując technologię sprawia, że usługi finansowe i handel są wygodniejsze, bezpieczniejsze i bardziej przystępne cenowo. Platforma PayPal wspiera ponad 300 milionów konsumentów i sprzedawców na ponad 200 rynkach, ułatwiając ich rozwój i dostęp do globalnej gospodarki. Więcej informacji: www.paypal.com

 


[1] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos

[2] Nielsen, The Conference Board® Global Consumer Confidence Survey

[3] National Retail Federation, 2019

[4] Badania Mobile Institute i Allegro 2020

[5] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos

[6] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos

[7] ATKearney, Viewed through the Lens of the Consumer

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia LATO W OFFIE: NIEDZIELNY OBIAD BEZ „BOMBELKÓW” I SPOTKANIA ZE SZTUKĄ Biuro prasowe
2024-06-27 | 10:00

LATO W OFFIE: NIEDZIELNY OBIAD BEZ „BOMBELKÓW” I SPOTKANIA ZE SZTUKĄ

LATO W OFFIE:  NIEDZIELNY OBIAD BEZ „BOMBELKÓW” I SPOTKANIA ZE SZTUKĄ   Dla miłośników sztuk wizualnych: poszukiwanie sensu utraconych chwil na
Styl życia Nowe trymery do ciała marki Panasonic
2024-06-26 | 12:00

Nowe trymery do ciała marki Panasonic

Zestaw do ciała i bikini 5 w 1 ES-WM31   Znalezienie odpowiednich produktów do usuwania niechcianych włosów może być trudnym zadaniem, często zmuszającym kobiety do
Styl życia Teatr, kino, sztuka i wiele innych atrakcji. Startuje Lato Koneser
2024-06-26 | 11:15

Teatr, kino, sztuka i wiele innych atrakcji. Startuje Lato Koneser

Lato Konesera już na stałe wpisało się w kalendarz najlepszych wydarzeń w Warszawie. Spektakle plenerowe Teatru Polonia i Och-Teatru, kino na świeżym powietrzu, czy spotkania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Prawo

Rośnie skala wykorzystywania seksualnego dzieci przez internet. Ofiarami padają nawet kilkulatkowie

Co sekundę w internecie udostępniane są co najmniej dwa obrazy lub filmy dotyczące przestępstw seksualnych na szkodę dzieci. 40 proc. z nich przedstawia dzieci poniżej 10 lat – wynika z danych Komisji Europejskiej. Skala problemu rośnie, zwłaszcza że z internetu korzystają coraz młodsze dzieci, często bez kontroli ze strony rodziców. Niedawno ruszyła kampania #ToNieJestNormalne, która ma walczyć z wykorzystywaniem seksualnym dzieci w sieci i zwrócić uwagę dorosłych na ten problem. Tym bardziej że wciąż brakuje unijnych przepisów, które pomogłyby walczyć z tym zjawiskiem.