Komunikaty PR

Miłosne historie w Westfield Arkadia

2024-02-12  |  11:20
Biuro prasowe

Zastanawiasz się jak spędzić tegoroczne Walentynki? Westfield Arkadia ma na to pomysł! Bez względu na to, czy spędzasz ten romantyczny czas z ukochaną osobą, w gronie przyjaciół czy masz ochotę na chwile we własnym towarzystwie, warto wpaść do Westfield Arkadia między 13 a 14 lutego. Na wszystkich spragnionych niespodzianek czekać będzie czerwona, walentynkowa strefa i wraz z nagrodami dla fanów dobrego jedzenia, amatorów romantycznych (i nie tylko) zdjęć z fotobudek, kinomanów oraz tych, którzy kochają zakupy!

Jak można okazywać miłość? Można kupić kwiaty lub biżuterię, można podarować własnoręcznie przygotowaną laurkę, można po prostu spontanicznie zadzwonić, pytając o samopoczucie i życząc dobrego dnia. Pomysłów może być tyle, ile jest świętujących osób. Można też pójść na randkę do kina lub spotkać się przy restauracyjnym stole. A najlepiej, jeśli oba te miejsca znajdują się pod jednym dachem, np. w Westfield Arkadia. Bez względu na to, czy święto zakochanych chcesz spędzić z drugą połówką, z paczką przyjaciół czy sam, przychodząc do Westfield Arkadia nie tylko będziesz mieć możliwość spędzić miło czas, ale też zdobyć ciekawe walentynkowe upominki.

Kupuj i korzystaj!

Za każde 200 złotych wydanych na maksymalnie dwóch paragonach będzie można odebrać kartę podarunkową Westfield o wartości 50 PLN. Klienci, którzy skorzystają z oferty kawiarni lub restauracji za minimum 100 złotych na maksymalnie dwóch paragonach, będą mogli odebrać bilet do kina dla dwóch osób do wykorzystania w ciągu miesiąca. Każde 50 złotych wydanych w sklepach lub restauracjach zlokalizowanych na terenie centrum handlowego uprawni z kolei do odbioru popcornu lub voucheru do strefy gastronomicznej. Liczba nagród jest ograniczona, więc warto się pospieszyć!

Zachowaj wspomnienia!

Sposobów na okazywanie uczucia jest nieskończenie wiele. Jednym z najpopularniejszych są wspólne zdjęcia, pokazujące, że ten pan i pani są w sobie zakochani! Na wszystkich chętnych – pary, singli, grupy znajomych – którzy będą chcieli uwiecznić wspólne radosne chwile, w Westfield Arkadia będzie czekać również klimatyczna, czerwona fotobudka, która ułatwi powrót do dobrych wspomnień po upływie czasu.  Odwiedź walentynkową, czerwoną strefę zlokalizowaną w Theatrum i daj się ponieść fotograficznej fantazji.

Lutowa akcja będzie pierwszą tego typu tegoroczną aktywnością kierowaną do klientów Westfield Arkadia. Ci, którzy z różnych względów nie będą w stanie z niej skorzystać, otrzymają kolejne szanse na Karty Podarunkowe Westfield i inne nagrody w kolejnych miesiącach. Warto śledzić stronę internetową oraz profile Social Media Westfield Arkadia, aby być na bieżąco ze wszystkimi proponowanymi atrakcjami!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.