Komunikaty PR

Misie z Pepco pomagają dzieciom – na półki sklepów trafiła już nowa kolekcja!

2024-05-08  |  16:00
Biuro prasowe

Pepco wprowadza do swoich sklepów nową kolekcję Charytatywnych Misiów. Te sympatyczne pluszaki oprócz tego, że wywołują uśmiech na twarzy, niosą także ogromną pomoc dla potrzebujących dzieci. Od 2019 roku, kiedy pierwsze misie trafiły do sklepów, zysk z ich sprzedaży przeznaczany jest na realizację projektów społecznych dedykowanych dzieciom.

Pluszowe misie – szczytny cel

Charytatywne Misie to projekt prowadzony przez Pepco od  2019 roku. Misie są nie tylko przyjaznymi towarzyszami dzieci, ale jednocześnie symbolem dobroczynności, ponieważ każdy zakup to wsparcie szczytnego celu. 100% zysków ze sprzedaży tych uroczych pluszaków trafia do lokalnych organizacji pozarządowych, aby wspomóc rozwój i edukację dzieci i młodzieży. W nowej kolekcji na wiosnę i lato 2024 roku pojawią się Pani Misiowa w uroczej sukience boho oraz Pan Miś w letnim kapeluszu, wyczekujący cieplejszych dni.

W Polsce Pepco współpracuje z Fundacją Świętego Mikołaja, m.in. przekazując środki ze sprzedaży misiów na stypendia edukacyjne dla zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin.

– „Fundacja Świętego Mikołaja przyznała w tym roku szkolnym ponad 340 stypendiów na łączną kwotę  ponad 960 tysięcy złotych, z czego ponad 200 stypendiów zostało ufundowanych przez Pepco. Zaangażowanie społeczności szkolnych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu naszej inicjatywy. Warto wspomnieć, że oprócz wsparcia płynącego ze sprzedaży Charytatywnych Misiów Pepco, każda szkoła w Polsce może dołączyć do programu zbierania środków na stypendia dla swoich uczniów. Do 21 czerwca trwa akcja „Wiosną stypendia rosną”, w której Fundacja Świętego Mikołaja podwaja środki zebrane przez społeczności szkolne. Program stypendialny, którego Pepco jest partnerem strategicznym,  to całoroczna pomoc przeznaczona na cele edukacyjne oraz rozwój pasji i talentów dla uzdolnionych i zaangażowanych społecznie dzieci z niezamożnych rodzin” – tłumaczy Antonina Grządkowska z Fundacji Świętego Mikołaja.

Charytatywne misie Pepco ruszają w Europę

Oprócz Polski, Charytatywne Misie Pepco dostępne są również w Niemczech, Rumunii, Bułgarii, Czechach, Serbii, Hiszpanii, Chorwacji, we Włoszech, na Litwie, Słowacji i Węgrzech.

– „Cieszymy się, że w  tym roku dobro zwiększa swój zasięg, bo pluszaki trafią także do sklepów Pepco na kolejnych rynkach. Wszędzie tam, gdzie są dostępne, pomagają innej lokalnej organizacji społecznej, ale wszystkie łączy jeden cel – wsparcie rozwoju i edukacji dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej” – dodaje Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication Pepco.

Warto podkreślić, że misie, które co roku pojawiają się w dwóch odsłonach – w sezonie wiosna/lato oraz jesień/zima – wyróżniają się nie tylko ze względu na niesiony przekaz. Ich wygląd często jest także wynikiem kreatywności i zaangażowania społeczności lokalnych, gdy do projektowania ubranek zapraszane są dzieci pracowników lub te, będące pod opieką partnerów społecznych Pepco. Najmłodsi z pasją włączają się do współtworzenia tej pięknej inicjatywy.

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4800 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3600 sklepów.

 

O Fundacji Świętego Mikołaja

Fundacja Świętego Mikołaja od 25 lat pomaga dzieciom w potrzebie. Specjalizuje się w wyrównywaniu szans edukacyjnych dzieci i młodzieży. Od 2010 roku prowadzi ogólnopolski program stypendialny dla zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin we współpracy z ponad 300 szkołami z całego kraju oraz program pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Wspiera i szkoli młodzież na lokalnych liderów w ramach projektu Akademia Liderów. W czasie pandemii fundacja przekazywała uczniom w najtrudniejszej sytuacji komputery do nauki zdalnej. Od 2018 roku nieustannie wspiera dzieci z Aleppo w Syrii,  a od 2019 roku – dzieci z Ukrainy. Każdego roku Fundacja Świętego Mikołaja wspiera setki dzieci, by mogły rozwijać swoje talenty i uczyć się tego, o czym marzą.

Więcej o Fundacji Świętego Mikołaja: www.mikolaj.org.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 13:00

Pepco rusza w wakacyjną trasę razem z Happy Bus

Pełne atrakcji autobusy Fundacji Happy Kids już po raz czternasty wyruszyły w wakacyjną trasę po Polsce, by zapewnić dzieciom ze wsi i małych miasteczek niezapomniane wrażenia. W tym roku Happy Busy zawitają do kilkudziesięciu
Dziecko Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped
2024-07-23 | 09:00

Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped

Wakacyjny wyjazd to czas beztroski i odpoczynku dla całej rodziny, często to także okazja do kulinarnych eksperymentów, próbowania i poznawania nowych smaków. Jednak,
Dziecko Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne
2024-07-16 | 12:00

Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne

Tylko ⅕ Polaków nie widzi potrzeby zmiany nazwy „urlop macierzyński”, a ⅖ jest zdania, że sugeruje ona, że czas opieki nad niemowlęciem jest czasem odpoczynku.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Podatki od żywności wysokoprzetworzonej mogą pomóc walczyć z otyłością. Wpływy z nich można przeznaczyć na dopłaty do zdrowego jedzenia

Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w Imperial College Business School, którzy przyjrzeli się wynikom badań w tym zakresie z całego świata. Pieniądze z podatku od żywności wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli czy cukru, powinny ich zdaniem zostać spożytkowane na dopłaty do zdrowego jedzenia. Okazuje się, że zwłaszcza w krajach o niskich i średnich dochodach to czynnik ekonomiczny decyduje o wyborze niezdrowego jedzenia, które jest mocno reklamowane i często tańsze.

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje

Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.