Komunikaty PR

„Misja dla 4 łap”, czyli charytatywny zlot moto klasyków

2024-04-24  |  10:00

Nie od dziś wiadomo, że łodzianie mają wielkie serca – także w stosunku do czworonogów! W sobotę, 27 kwietnia, na rynku Manufaktury odbędzie się wyjątkowy, charytatywny Zlot Samochodów Klasycznych „Misja dla 4 Łap”. Właściciele klasyków, ale też moto symboli rodem z PRL-u pojawią się ze swoimi brykami w Manufakturze, by wspierać Przytulisko dla Zwierząt w Głownie i OTOZ Animals Łódź.

„Misja dla 4 łap”

27.04, godz. 10-20, rynek Manufaktury

Na rynku Manufaktury pojawią się 4 tematyczne strefy, pełne atrakcji dla najmłodszych i tych starszych. W strefie PRL zobaczycie, jak wyglądały różne aspekty codziennego życia w PRL – wnętrze szkolnej klasy, mieszkanie typowego Kowalskiego, bar mleczny czy salon mody. W strefie weterynaryjnej będzie można zasięgnąć fachowych porad dotyczących życia z czworonogiem, np. pielęgnacji pupili, behawiorystyki czy opieki nad zwierzętami z adopcji. Pojawi się też strefa dedykowana dzieciom – tam będzie miejsce do zabawy dla najmłodszych, a animatorzy poprowadzą warsztaty – maluchy będą mogły np. wykonać własną zabawkę dla swojego czworonoga. Poza tym, nie zabraknie oczywiście wolontariuszy, którzy będą zbierać datki do puszek, a także sprzedawać różne datki i przedmioty w strefie charytatywnej.

Właściciele moto klasyków chcą w ten sposób zachęcić do pomagania czworonogom. Akcja jest poświęcona podopiecznym Przytuliska dla Zwierząt w Głownie i OTOZ Animals Łódź. Obie instytucje na co dzień zajmują się pomocą i opieką nad zwierzętami porzuconymi, odebranymi w ramach interwencji lub bezdomnymi. W Przytulisku w Głownie przebywa około 80 psów i 20 kotów, a w opiece nad nimi pomagają zaangażowani wolontariusze. To dzięki ich codziennemu wysiłkowi i bezwarunkowej miłości, psiaki odzyskują równowagę psychiczną, uczą się podstawowych komend i zachowań, a także często wychodzą ze stanów lękowych i uczą się ponownie ufać ludziom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.