„Misja dla 4 łap”, czyli charytatywny zlot moto klasyków
Nie od dziś wiadomo, że łodzianie mają wielkie serca – także w stosunku do czworonogów! W sobotę, 27 kwietnia, na rynku Manufaktury odbędzie się wyjątkowy, charytatywny Zlot Samochodów Klasycznych „Misja dla 4 Łap”. Właściciele klasyków, ale też moto symboli rodem z PRL-u pojawią się ze swoimi brykami w Manufakturze, by wspierać Przytulisko dla Zwierząt w Głownie i OTOZ Animals Łódź.
„Misja dla 4 łap”
27.04, godz. 10-20, rynek Manufaktury
Na rynku Manufaktury pojawią się 4 tematyczne strefy, pełne atrakcji dla najmłodszych i tych starszych. W strefie PRL zobaczycie, jak wyglądały różne aspekty codziennego życia w PRL – wnętrze szkolnej klasy, mieszkanie typowego Kowalskiego, bar mleczny czy salon mody. W strefie weterynaryjnej będzie można zasięgnąć fachowych porad dotyczących życia z czworonogiem, np. pielęgnacji pupili, behawiorystyki czy opieki nad zwierzętami z adopcji. Pojawi się też strefa dedykowana dzieciom – tam będzie miejsce do zabawy dla najmłodszych, a animatorzy poprowadzą warsztaty – maluchy będą mogły np. wykonać własną zabawkę dla swojego czworonoga. Poza tym, nie zabraknie oczywiście wolontariuszy, którzy będą zbierać datki do puszek, a także sprzedawać różne datki i przedmioty w strefie charytatywnej.
Właściciele moto klasyków chcą w ten sposób zachęcić do pomagania czworonogom. Akcja jest poświęcona podopiecznym Przytuliska dla Zwierząt w Głownie i OTOZ Animals Łódź. Obie instytucje na co dzień zajmują się pomocą i opieką nad zwierzętami porzuconymi, odebranymi w ramach interwencji lub bezdomnymi. W Przytulisku w Głownie przebywa około 80 psów i 20 kotów, a w opiece nad nimi pomagają zaangażowani wolontariusze. To dzięki ich codziennemu wysiłkowi i bezwarunkowej miłości, psiaki odzyskują równowagę psychiczną, uczą się podstawowych komend i zachowań, a także często wychodzą ze stanów lękowych i uczą się ponownie ufać ludziom.
![To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1836229496,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
![WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA](/files/_uploaded/glownekonf_2140139824,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
![Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach](/files/_uploaded/glownekonf_2122847217,w_185,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.