Komunikaty PR

„Misja dla 4 łap”, czyli charytatywny zlot moto klasyków

2024-04-24  |  10:00

Nie od dziś wiadomo, że łodzianie mają wielkie serca – także w stosunku do czworonogów! W sobotę, 27 kwietnia, na rynku Manufaktury odbędzie się wyjątkowy, charytatywny Zlot Samochodów Klasycznych „Misja dla 4 Łap”. Właściciele klasyków, ale też moto symboli rodem z PRL-u pojawią się ze swoimi brykami w Manufakturze, by wspierać Przytulisko dla Zwierząt w Głownie i OTOZ Animals Łódź.

„Misja dla 4 łap”

27.04, godz. 10-20, rynek Manufaktury

Na rynku Manufaktury pojawią się 4 tematyczne strefy, pełne atrakcji dla najmłodszych i tych starszych. W strefie PRL zobaczycie, jak wyglądały różne aspekty codziennego życia w PRL – wnętrze szkolnej klasy, mieszkanie typowego Kowalskiego, bar mleczny czy salon mody. W strefie weterynaryjnej będzie można zasięgnąć fachowych porad dotyczących życia z czworonogiem, np. pielęgnacji pupili, behawiorystyki czy opieki nad zwierzętami z adopcji. Pojawi się też strefa dedykowana dzieciom – tam będzie miejsce do zabawy dla najmłodszych, a animatorzy poprowadzą warsztaty – maluchy będą mogły np. wykonać własną zabawkę dla swojego czworonoga. Poza tym, nie zabraknie oczywiście wolontariuszy, którzy będą zbierać datki do puszek, a także sprzedawać różne datki i przedmioty w strefie charytatywnej.

Właściciele moto klasyków chcą w ten sposób zachęcić do pomagania czworonogom. Akcja jest poświęcona podopiecznym Przytuliska dla Zwierząt w Głownie i OTOZ Animals Łódź. Obie instytucje na co dzień zajmują się pomocą i opieką nad zwierzętami porzuconymi, odebranymi w ramach interwencji lub bezdomnymi. W Przytulisku w Głownie przebywa około 80 psów i 20 kotów, a w opiece nad nimi pomagają zaangażowani wolontariusze. To dzięki ich codziennemu wysiłkowi i bezwarunkowej miłości, psiaki odzyskują równowagę psychiczną, uczą się podstawowych komend i zachowań, a także często wychodzą ze stanów lękowych i uczą się ponownie ufać ludziom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.