Mistrzostwa Warszawy w Counter-Strike 2!
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji turniejów Counter-Strike 2, tym razem w jej najnowszej odsłonie! W każdy kwietniowy weekend, w warszawskich centrach handlowych – Atrium Reduta, Promenadzie, Atrium Targówek oraz domach towarowych WARS SAWA JUNIOR, odbędą się turnieje CS-a wraz z atrakcjami towarzyszącymi, w ramach PLAY GAME ZONE prowadzonego przez G City. Zgłoś się już teraz i zawalcz o główną nagrodę!
Już 5 i 6 kwietnia centrum handlowe Reduta zamieni się w gamingową arenę, na której rozpocznie się pierwszy etap turnieju Counter-Strike 2. Następnie, 12 i 13 kwietnia, gracze stawią się w Atrium Targówek, z kolei 19 i 20 kwietnia swoją przestrzeń udostępnią domy towarowe centrum Wars Sawa Junior. Wielki finał stołecznych rozgrywek odbędzie się w dniach 26-28 kwietnia w Promenadzie, a zwycięzca zostanie Mistrzem Warszawy w CS2! Rejestrujcie się już dzisiaj i walczcie o nagrody - w każdym z turniejów, w każdym z centrów wygrać można nawet 1000, 500 i 300 złotych oraz sprzęt gamingowy.
Aby wziąć udział w rywalizacji, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny. Każde zarejestrowane zgłoszenie zostanie potwierdzone, a to oznacza, że po zapisaniu się pozostaje już tylko szlifować formę do turniejów, które odbędą się tej wiosny nie tylko w Warszawie, ale w Bydgoszczy, Białymstoku oraz Wrocławiu w centrach handlowych sieci G City.
Wyjściowa liczba graczy w każdym z turniejów to 64-128 osób. Gramy wówczas systemem best of 16 (do 9 rund) na jednej z map wybieranych losowo przez admina. Podobnie jak w poprzedniej edycji, obowiązuje system pucharowy – przegrany odpada z dalszej rywalizacji.
Finał przewidziany jest w formule do dwóch wygranych map (liczba rund pozostaje bez zmian). W przypadku większego zainteresowania naszymi turniejami zastrzegamy sobie możliwość zwiększenia liczby uczestników, a co za tym idzie – zmiany liczby rund przypadających na dany etap turnieju.
Przypominamy, że osoby, które nie ukończyły jeszcze 18 lat, muszą posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udział w rozgrywce. Formularz dostępny jest na stronie playgamezone.pl.
Jak zwykle nie zabraknie również dodatkowych atrakcji. Jedną z nich będzie kolejna odsłona walki z czasem – najlepsi gracze na mapce czasowej mogą liczyć oczywiście na nagrody rzeczowe oraz skiny! Na rywalizację czasową nie obowiązują zapisy. Na specjalnie wydzielonym stanowisku będziecie mogli spróbować swoich sił w trakcie naszych eventów.
Eventy PLAY GAME ZONE odbędą się w piątki od 13:00 do 19:00 oraz w soboty od 11:00 do 19:00. W każdy piątek odwiedzający będą mogli skorzystać z rozbudowanej strefy gamingowej, z kolei w soboty gracze zmierzą się ze sobą w profesjonalnych turniejach.
Gorąco zapraszamy!
Partnerzy wydarzenia: LG, Actina, Alior Bank, Savio, Huzaro
Szczegółowy harmonogram rozgrywek
- 5-6 kwietnia – Atrium Reduta
- 12-13 kwietnia – Atrium Targówek
- 19-20 kwietnia – WSJ
- 26-28 kwietnia – Promenada

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.