Komunikaty PR

Mistrzowska Kolekcja Ferrari – nowa promocja na stacjach Shell

2021-11-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Formuła 1, legendarny 24-godzinny wyścig Le Mans, Ferrari Challenge – każda z tych dyscyplin ma szerokie grono fanów w Polsce. We wszystkich tych rywalizacjach swoją obecność mocno zaznaczają Shell i Ferrari. W przypadku Formuły 1 robią to wspólnie od 1929 roku. Teraz, dzięki prowadzonej przez Shell akcji promocyjnej Mistrzowska Kolekcja Ferrari, kibice mogą się do nich jeszcze bardziej zbliżyć. W ramach kampanii klienci mogą zdobyć cztery różne modele sportowych pojazdów Ferrari zdalnie sterowanych za pośrednictwem Bluetooth i mobilnej aplikacji. Unikalna kolekcja będzie dostępna tylko na stacjach Shell.

Lista dostępnych modeli w skali 1:41, obejmuje znane wszystkim SF1000 Tuscan GP-Ferrari 1000 rywalizujące na torach F1, 488 GTE AF Corse #51 2019, Ferrari 488 Challenge EVO oraz wyprodukowane w bardzo limitowanej liczbie Ferrari FXX-K EVO. Autami można sterować zdalnie za pośrednictwem Bluetooth i specjalnej aplikacji Shell Racing Legends, dostępnej do pobrania na smartfona. Modele są dostępne od 8 listopada 2021 r. do 30 stycznia 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

Jak je zdobyć?

Zaplanowana na czwarty kwartał bieżącego roku oraz początek pierwszego kwartału 2022 r. akcja daje możliwość zakupu wybranego modelu w cenie 49,99 PLN, po wcześniejszym zgromadzeniu 4 naklejek promocyjnych. Te z kolei można zdobyć na kilka sposobów:

  • tankując minimum 50 litrów paliwa Shell V-Power (4 naklejki).
  • tankując minimum 25 litrów paliwa Shell V-Power (2 naklejki),
  • tankując minimum 25 litrów paliwa Shell Fuel Save (1 naklejka),
  • tankując minimum 25 litrów gazu Shell AutoGas (1 naklejka),
  • kupując dowolną kawę w zestawie z kanapką lub zapiekanką lub hot-dogiem (1 naklejka),

Organizatorzy przewidzieli także możliwość wymiany zgromadzonych punktów na karcie Shell ClubSmart. W tym wypadku zakup modelu będzie możliwy po „wydaniu” 3700 punktów oraz dopłaceniu 1 zł. Jest to świetna okazja do wykorzystania zebranych punktów, które mogą się przedawnić do końca bieżącego roku. Dodatkowo przed nami Mikołajki i Święta Bożego Narodzenia, a więc doskonała okazja do zakupu prezentów dla dzieci. Z takiego podarunku ucieszą się jednak też starsi fani motosportu. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji dostępne sa na www.shell.pl

Nasza współpraca z Ferrari liczy już niemal 100 lat, rozpoczęła się w 1929 roku. W tym czasie zapisaliśmy wiele chlubnych kart w historii motosportu. Cieszymy się, że dzięki naszej kooperacji możemy zaspokajać potrzeby klientów, oddając w ich ręce unikatowe kolekcje. Tradycją staje się, że nasze akcje promocyjne, w tym Mistrzowska Kolekcja Ferrari, nawiązują do naszych aktywności z lat 2017-2020. Wtedy również dawaliśmy naszym klientom możliwość skompletowania jedynych w swoim rodzaju zestawów – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu działu Mobility w Shell Polska.

Kolekcja, którą możesz rywalizować

Klienci, którzy zdecydują się wziąć udział w akcji promocyjnej, będą mieli okazję nabyć nie tylko zdalnie sterowane modele Ferrari, lecz także rywalizować z ich wykorzystaniem z innymi graczami w ramach bezpłatnej gry Shell Racing Legends.

Kontynuacja działań promocyjnych

Mistrzowska Kolekcja Ferrari to piąta w tym roku akcja promocyjna prowadzona przez Shell. Jest ona organizowana równolegle z trwającą cały rok ofertą dla kierowców „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach na stacjach Shell paliwa premium można tankować w cenie paliwa podstawowego – we wtorki Shell V-Power 95, w czwartki
Shell V-Power Diesel*.

* Oferta dotyczy wybranych stacji Shell. Oferta obowiązuje we wszystkie wtorki i czwartki, aż do odwołania, i dotyczy tankowań maksymalnie do 100 litrów paliwa. Oferta nie dotyczy paliwa Shell V-Power Racing. Szczegóły i lista stacji na www.shell.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Paliwo za 4,99 zł/l na trzech stacjach AVIA w Poznaniu Biuro prasowe
2024-10-29 | 10:30

Paliwo za 4,99 zł/l na trzech stacjach AVIA w Poznaniu

Grupa Unimot, właściciel sieci stacji AVIA w Polsce, po raz kolejny ogłasza atrakcyjną promocję dostępną na trzech stacjach paliw w Poznaniu: przy ul. Grunwaldzkiej 104, Księcia Mieszka I
Motoryzacja Nextbase przedstawia najnowszą kamerę samochodową - Piqo
2024-10-28 | 13:00

Nextbase przedstawia najnowszą kamerę samochodową - Piqo

Firma Nextbase, światowy lider technologii kamer samochodowych, prezentuje swój najnowszy produkt - Piqo. To najmniejsze i najbardziej dyskretne urządzenie w historii marki.
Motoryzacja Warszawa kolejnym Amsterdamem? Oby nie.
2024-10-26 | 01:00

Warszawa kolejnym Amsterdamem? Oby nie.

W polskiej stolicy jest coraz lepsza infrastruktura mobilności i buduje się coraz więcej dróg rowerowych, jednak wraz z rozwojem infrastruktury, spada zadowolenie jej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.