Mniej cukru, więcej soku – pełne smaku nowe napoje Hellena

Napoje niegazowane Hellena mają udoskonalone receptury. Wszystkie produkty z nowej linii Napoje Niegazowane 20% soku Hellena mają mniej cukru, więcej soku i bazują na naturalnej wodzie mineralnej oraz polskich owocach. Nowości są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
W odpowiedzi na preferencje konsumentów i realia rynkowe Hellena udoskonaliła receptury produktów. Efektem jest nowa linia Napojów Niegazowanych 20% soku Hellena. Nowości kuszą smakiem, wysoką 20% zawartością soku owocowego i mniejszą ilością cukru w składzie. Są wytwarzane w technologii aseptycznej, nie mają chemicznych dodatków - sztucznych konserwantów czy barwników.
Nowa linia Napojów Niegazowanych 20% soku Hellena to szeroka gama 7 ponadczasowych, uwielbianych przez konsumentów polskich smaków, bazująca na naturalnej wodzie. Tworzą ją produkty: Jabłko z Brzoskwinią i Morelą, Jabłko z Truskawką i Maliną, Jabłko z Gruszką, Jabłko z Winogronem, Jabłko, Jabłko z Pomarańczą, Jabłko z Czarną Porzeczką. Nowości są dostępne w rodzinnym formacie o pojemności 1,75 l.
Benefity produktów zostały zakomunikowane na wyróżniających się soczystych etykietach. Estetyczne ikony podkreślają kluczowe wyróżniki i atrybuty napojów oraz ich polskie pochodzenie.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.