Mniej cukru, więcej soku – pełne smaku nowe napoje Hellena

Napoje niegazowane Hellena mają udoskonalone receptury. Wszystkie produkty z nowej linii Napoje Niegazowane 20% soku Hellena mają mniej cukru, więcej soku i bazują na naturalnej wodzie mineralnej oraz polskich owocach. Nowości są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
W odpowiedzi na preferencje konsumentów i realia rynkowe Hellena udoskonaliła receptury produktów. Efektem jest nowa linia Napojów Niegazowanych 20% soku Hellena. Nowości kuszą smakiem, wysoką 20% zawartością soku owocowego i mniejszą ilością cukru w składzie. Są wytwarzane w technologii aseptycznej, nie mają chemicznych dodatków - sztucznych konserwantów czy barwników.
Nowa linia Napojów Niegazowanych 20% soku Hellena to szeroka gama 7 ponadczasowych, uwielbianych przez konsumentów polskich smaków, bazująca na naturalnej wodzie. Tworzą ją produkty: Jabłko z Brzoskwinią i Morelą, Jabłko z Truskawką i Maliną, Jabłko z Gruszką, Jabłko z Winogronem, Jabłko, Jabłko z Pomarańczą, Jabłko z Czarną Porzeczką. Nowości są dostępne w rodzinnym formacie o pojemności 1,75 l.
Benefity produktów zostały zakomunikowane na wyróżniających się soczystych etykietach. Estetyczne ikony podkreślają kluczowe wyróżniki i atrybuty napojów oraz ich polskie pochodzenie.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.