Komunikaty PR

Moc atrakcji dla dzieci i dorosłych w Wola Parku

2020-03-04  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.3 MB )

Eko warsztaty, wymiana ubrań pod okiem stylistki, a także interaktywny spektakl dla dzieci – te i inne atrakcje Wola Park zaplanował dla dzieci i dorosłych na najbliższy weekend. 7 marca, podczas kolejnej odsłony warsztatów „MaMY zielone pojęcie”, uczestnicy poznają tajniki przygotowywania ekologicznych środków czystości. Atrakcją dla najmłodszych będzie m.in. interaktywne przedstawienie pt. „Król dżungli”. Dzięki niemu przeniosą się w bajkowy świat zwierząt, a przy okazji nauczą się podstaw savoir vivre i tego, by nie oceniać innych po pozorach.

 

Eko porządki – warsztaty o ekologicznych środkach czystości

„MaMY zielone pojęcie” to cykl wydarzeń utrzymanych w duchu idei zero waste. Wola Park zachęca swoich klientów do poszerzania wiedzy z zakresu ekologii oraz troski o planetę. Zorganizowane zajęcia są źródłem licznych, ciekawych wskazówek, które usprawniają codzienne czynności. W sobotę, 7 marca uczestnicy dowiedzą się, jak uporać się z codziennymi zabrudzeniami. Prowadzące pokażą, w jaki sposób przygotować ekologiczne środki czystości przy wykorzystaniu ogólnodostępnych produktów, na przykład cytryny, octu, sody czy oleju. Wśród wykonanych preparatów będzie płyn do mycia szyb z gliceryną, płyn do mycia naczyń oraz odświeżacz powietrza. Warsztaty poprowadzą: Magdalena Osipiak i Ewa Sienkiewicz z LOVEM.

 

Warsztaty i co dalej, czyli naprawa i wymiana odzieży

Organizatorzy przygotowali dodatkową atrakcję dla uczestników zajęć. Po każdym ze spotkań otrzymają oni wkładki do segregatora, na których znajdą się przepisy lub porady poruszone na warsztatach. Wkładki z informacjami są jednocześnie punktami, które następnie można wymienić na nagrody. Wśród nich są: segregatory, sojowe świece zapachowe oraz bidony na wodę.

 

W sobotę, 7 marca chętni będą mogli uczestniczyć również w innych inicjatywach o ekologicznej tematyce. „Kawiarenka naprawcza” umożliwia naprawę oraz poprawki krawieckie w odzieży, a „Wspólna szafa” to szansa na wymianę ubrań pod okiem stylistki.

 

Interaktywny spektakl dla najmłodszych

Wola Park pamięta również o najmłodszych. Specjalnie dla nich, wraz z Wolskim Centrum Kultury, galeria przygotowała cykl „WarsztatujeMY z kulturą”. W ramach wydarzenia 7 marca dzieci będą mogły obejrzeć interaktywne przedstawienie pełne humoru. „Król zwierząt” to historia o mieszkańcach dżungli, których czekają duże zmiany. Ich dotychczasowy spokój zostaje zburzony przez decyzję władcy, który nie chce już panować. Zwierzaki muszą znaleźć nowego króla oraz uratować ukochaną dżunglę. Bajka ma charakter interaktywny, dzięki czemu widzowie biorą w niej czynny udział. Podobnie jak inne spektakle prezentowane w Wola Parku rozwija kreatywność oraz wrażliwość artystyczną u najmłodszych. Na specjalnie przygotowanej scenie wystąpią profesjonalni aktorzy Wolskiego Centrum Kultury: Marta Zgutczyńska-Kozłowska oraz Emil Leniec.

Ponadto Wola Park zaprasza najmłodszych na dwie animacje: Majsterkowo, czyli przygotowane wspólnie z Castoramą warsztaty sadzenia roślin oraz warsztaty „Słonie w kartonie”.

 

Harmonogram wydarzeń w Wola Parku (7 marca):

 

Dla dorosłych:

Mamy zielone pojęcie – ekologiczne środki czystości

Tury o 12:00, 14:00 i 16:00, plac przy Costa Coffee, obowiązują zapisy

Kawiarenka naprawcza – naprawa i poprawki krawieckie ubrań

Od 12:00 do 18:00, plac przy Costa Coffee, brak zapisów

Wspólna szafa – wymieniamy się ubraniami pod okiem stylistki

Od 15:00 do 17:00, plac przy Costa Coffee, brak zapisów

 

Dla dzieci:

Warsztatujemy z kulturą – „Król dżungli”

Tury o 12:00, 14:00, plac przy TK MAXX, brak zapisów.

Majsterkowo – warsztaty sadzenia roślin

Od 12:00 do 15:00, brak zapisów.

Słonie w kartonie – warsztaty kartonowe

Od 15:00 do 18:00, brak zapisów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.