Moc letnich smaków w Costa Coffee
W Costa Coffee wraz z coraz cieplejszymi dniami na wszystkich Gości kawiarni czeka mnóstwo niespodzianek! Na odkrycie czeka odświeżone menu, które jest częścią nowej Kampanii Letniej Costa Coffee. Wśród pyszności przygotowanych specjalnie na nadchodzące gorące dni znajdziemy m.in. kawy mrożone i Cold Brew, orzeźwiające Desery Lodowe, a także pożywne Jogurty z owocowymi dodatkami. Marka kontynuuje także świętowanie swoich 50. Urodzin i tym samym startuje ze specjalną Loterią Urodzinową, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody!
Kawowe orzeźwienie
Na wszystkich fanów kawy spragnionych orzeźwienia, w Costa Coffee czeka szeroki wybór kaw mrożonych oraz tych na zimno. W letnim menu znajdziemy Karmelowe Frostino, które przyciąga do siebie kojącym aromatem kawy podkreślonym przez słodki i kuszący sos karmelowy. Wszystko to schłodzone lodem i zwieńczone puszystą bitą śmietaną z posypką czekoladową. Iced Caramel Macchiato to natomiast klasyk w nowym, orzeźwiającym wydaniu. Idealnie zaparzone espresso ze spienionym mlekiem i polewą karmelową to prosta receptura, oferująca niezwykle złożony smak. Latte Mrożona to wariacja dobrze znanego klasycznego latte, do którego dodano gałkę lodów śmietankowych, która nadaje całości bardzo przyjemnej konsystencji i niepowtarzalnego smaku. Dla osób poszukujących mniej deserowych opcji, Costa Coffee przygotowała kawy Cold Brew, czyli „parzone” na zimno. Dzięki takiemu sposobowi przygotowania napój zaskakuje delikatnością, a konsystencja jest bardziej kremowa. Do skosztowania czeka mleczna wersja Cold Brew Latte oraz jej słodsza siostra Cold Brew Latte o smaku słonego karmelu.
Słodkie smaki lata
Do menu Costa Coffee wracają również wyśmienite Desery Lodowe, które w gorące i słoneczne dni będą doskonałym sposobem na pyszną ochłodę. Cztery dostępne smaki już czekają, aby stać się kompanami naszych spacerów i przez następne miesiące dostarczać nam chwil słodkiej przyjemności. Zupełną nowością, która czeka na odkrycie jest Słony karmel z gruszką, czyli niepowtarzalna kombinacja maślanego karmelu z orzeźwiającymi i soczystymi owocami oraz Mango z czarną porzeczką i kokosem, które łączy tropikalne nuty ze swojską porzeczką w intensywną, lekko kwaśną całość, zaskakującą z każdym kolejnym gryzem. Dobrze znanymi i lubianymi smakami są natomiast Truskawka z bezą, czyli połączenie soczystych i dojrzałych owoców z kruchym wypiekiem oraz Tiramisu z czekoladą – eleganckie, lekko wytrawne połączenie biszkoptów, intensywnego espresso oraz lodów śmietankowych. Dla poszukujących lekkich przekąsek czekają też trzy warianty Jogurtów – z sosem czekoladowym, puree z mango lub z truskawek.
Urodzinowe nagrody dla każdego!
Costa Coffee kontynuuje swoją całoroczną celebrację swoich 50. Urodzin. Wraz ze startem Letniej Kampanii rozpoczyna się więc specjalna, Urodzinowa Loteria. Każdy Gość kawiarni, do zakupionej kawy otrzyma kartę zdrapkę, pod którą może kryć się kolejna, darmowa kawa. Dodatkowo, po zarejestrowaniu specjalnego kodu ze zdrapki na stronie www.loteriacosta.pl weźmiemy udział w losowaniu atrakcyjnych nagród tygodniowych oraz nagrody głównej – 50 tys. zł.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.