Komunikaty PR

Moc letnich smaków w Costa Coffee

2021-05-12  |  14:30
Biuro prasowe

W Costa Coffee wraz z coraz cieplejszymi dniami na wszystkich Gości kawiarni czeka mnóstwo niespodzianek! Na odkrycie czeka odświeżone menu, które jest częścią nowej Kampanii Letniej Costa Coffee. Wśród pyszności przygotowanych specjalnie na nadchodzące gorące dni znajdziemy m.in. kawy mrożone i Cold Brew, orzeźwiające Desery Lodowe, a także pożywne Jogurty z owocowymi dodatkami. Marka kontynuuje także świętowanie swoich 50. Urodzin i tym samym startuje ze specjalną Loterią Urodzinową, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody!

 

Kawowe orzeźwienie

 

Na wszystkich fanów kawy spragnionych orzeźwienia, w Costa Coffee czeka szeroki wybór kaw mrożonych oraz tych na zimno. W letnim menu znajdziemy Karmelowe Frostino, które przyciąga do siebie kojącym aromatem kawy podkreślonym przez słodki i kuszący sos karmelowy. Wszystko to schłodzone lodem i zwieńczone puszystą bitą śmietaną z posypką czekoladową. Iced Caramel Macchiato to natomiast klasyk w nowym, orzeźwiającym wydaniu. Idealnie zaparzone espresso ze spienionym mlekiem i polewą karmelową to prosta receptura, oferująca niezwykle złożony smak. Latte Mrożona to wariacja dobrze znanego klasycznego latte, do którego dodano gałkę lodów śmietankowych, która nadaje całości bardzo przyjemnej konsystencji i niepowtarzalnego smaku. Dla osób poszukujących mniej deserowych opcji, Costa Coffee przygotowała kawy Cold Brew, czyli „parzone” na zimno. Dzięki takiemu sposobowi przygotowania napój zaskakuje delikatnością, a konsystencja jest bardziej kremowa. Do skosztowania czeka mleczna wersja Cold Brew Latte oraz jej słodsza siostra Cold Brew Latte o smaku słonego karmelu.

 

Słodkie smaki lata

 

Do menu Costa Coffee wracają również wyśmienite Desery Lodowe, które w gorące i słoneczne dni będą doskonałym sposobem na pyszną ochłodę. Cztery dostępne smaki już czekają, aby stać się kompanami naszych spacerów i przez następne miesiące dostarczać nam chwil słodkiej przyjemności. Zupełną nowością, która czeka na odkrycie jest Słony karmel z gruszką, czyli niepowtarzalna kombinacja maślanego karmelu z orzeźwiającymi i soczystymi owocami oraz Mango z czarną porzeczką i kokosem, które łączy tropikalne nuty ze swojską porzeczką w intensywną, lekko kwaśną całość, zaskakującą z każdym kolejnym gryzem. Dobrze znanymi i lubianymi smakami są natomiast Truskawka z bezą, czyli połączenie soczystych i dojrzałych owoców z kruchym wypiekiem oraz Tiramisu z czekoladą – eleganckie, lekko wytrawne połączenie biszkoptów, intensywnego espresso oraz lodów śmietankowych. Dla poszukujących lekkich przekąsek czekają też trzy warianty Jogurtów – z sosem czekoladowym, puree z mango lub z truskawek.

 

Urodzinowe nagrody dla każdego!

 

Costa Coffee kontynuuje swoją całoroczną celebrację swoich 50. Urodzin. Wraz ze startem Letniej Kampanii rozpoczyna się więc specjalna, Urodzinowa Loteria. Każdy Gość kawiarni, do zakupionej kawy otrzyma kartę zdrapkę, pod którą może kryć się kolejna, darmowa kawa. Dodatkowo, po zarejestrowaniu specjalnego kodu ze zdrapki na stronie www.loteriacosta.pl weźmiemy udział w losowaniu atrakcyjnych nagród tygodniowych oraz nagrody głównej – 50 tys. zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.