Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!
Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy! Odwiedź Atrium Targówek już 19 i 20 kwietnia! Zrób sobie pamiątkowe zdjęcie z „Bluey” i weź udział w kreatywnych warsztatach!
Już 19 i 20 kwietnia centrum handlowe Atrium Targówek zmieni się w krainę bajkowych przygód, gdzie dzieci i ich rodzice będą mogli wspólnie odkrywać uroki ulubionej kreskówkowej rodziny. Organizatorzy zapewnią niezapomniane emocje i edukacyjną rozrywkę dla najmłodszych.
Dzieci będą mogły puścić wodze fantazji w strefie kreatywnej, a specjalnie przygotowana strefa multimedialna zachęci do podjęcia interaktywnych wyzwań. Podczas wydarzenia pociechy będą mogły spotkać się z Bluey i zrobić sobie wspólne pamiątkowe zdjęcie. Na uczestników czekać będzie także wiele stref animacyjnych. Dzieci będą mogły skorzystać z basenu pełnego kolorowych kulek, bawić się w dmuchanej, balonowej kuli oraz obejrzeć ulubioną animację na dużym ekranie. Wydarzenie to doskonała okazja do międzypokoleniowej zabawy.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia, w godzinach 12:00 – 18:00 w centrum handlowym Atrium Targówek ul. Głębocka 15. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.
„Bluey” po raz pierwszy zadebiutowała w 2018 roku w Australii na telewizyjnych ekranach i natychmiast podbiła serca najmłodszych telewidzów. Niezwykle uroczy i zabawny serial o rodzinie czterech piesków pokazuje, jak kreatywna zabawa pomaga rozwijać dziecięcą wyobraźnię. Bluey, suczka australijskiej rasy Blue Heeler, ma mnóstwo ciekawych pomysłów i uwielbia, gdy domowa codzienność jest przepełniona wesołymi przygodami. W każdym odcinku wykorzystuje swoją nieograniczoną energię do grania w wymyślne gry, które rozwijają się w nieprzewidywalny i przezabawny sposób.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.
![Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_973191396,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped
![Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne](/files/_uploaded/glownekonf_1417324848,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne
![SpynkaMobile – przestrzeń rozwoju dzieci](/files/_uploaded/glownekonf_457156672,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SpynkaMobile – przestrzeń rozwoju dzieci
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.