Komunikaty PR

Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!

2024-04-16  |  16:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy! Odwiedź Atrium Targówek już 19 i 20 kwietnia! Zrób sobie pamiątkowe zdjęcie z „Bluey” i weź udział w kreatywnych warsztatach!


Już 19 i 20 kwietnia centrum handlowe Atrium Targówek zmieni się w krainę bajkowych przygód, gdzie dzieci i ich rodzice będą mogli wspólnie odkrywać uroki ulubionej kreskówkowej rodziny. Organizatorzy zapewnią niezapomniane emocje i edukacyjną rozrywkę dla najmłodszych.

Dzieci będą mogły puścić wodze fantazji w strefie kreatywnej, a specjalnie przygotowana strefa multimedialna zachęci do podjęcia interaktywnych wyzwań. Podczas wydarzenia pociechy będą mogły spotkać się z Bluey i zrobić sobie wspólne pamiątkowe zdjęcie. Na uczestników czekać będzie także wiele stref animacyjnych. Dzieci będą mogły skorzystać z basenu pełnego kolorowych kulek, bawić się w dmuchanej, balonowej kuli oraz obejrzeć ulubioną animację na dużym ekranie. Wydarzenie to doskonała okazja do międzypokoleniowej zabawy.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia, w godzinach 12:00 – 18:00 w centrum handlowym Atrium Targówek ul. Głębocka 15. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

„Bluey” po raz pierwszy zadebiutowała w 2018 roku w Australii na telewizyjnych ekranach i natychmiast podbiła serca najmłodszych telewidzów. Niezwykle uroczy i zabawny serial o rodzinie czterech piesków pokazuje, jak kreatywna zabawa pomaga rozwijać dziecięcą wyobraźnię. Bluey, suczka australijskiej rasy Blue Heeler, ma mnóstwo ciekawych pomysłów i uwielbia, gdy domowa codzienność jest przepełniona wesołymi przygodami. W każdym odcinku wykorzystuje swoją nieograniczoną energię do grania w wymyślne gry, które rozwijają się w nieprzewidywalny i przezabawny sposób.

Więcej informacji na stronie: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.