Komunikaty PR

Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!

2024-04-16  |  16:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy! Odwiedź Atrium Targówek już 19 i 20 kwietnia! Zrób sobie pamiątkowe zdjęcie z „Bluey” i weź udział w kreatywnych warsztatach!


Już 19 i 20 kwietnia centrum handlowe Atrium Targówek zmieni się w krainę bajkowych przygód, gdzie dzieci i ich rodzice będą mogli wspólnie odkrywać uroki ulubionej kreskówkowej rodziny. Organizatorzy zapewnią niezapomniane emocje i edukacyjną rozrywkę dla najmłodszych.

Dzieci będą mogły puścić wodze fantazji w strefie kreatywnej, a specjalnie przygotowana strefa multimedialna zachęci do podjęcia interaktywnych wyzwań. Podczas wydarzenia pociechy będą mogły spotkać się z Bluey i zrobić sobie wspólne pamiątkowe zdjęcie. Na uczestników czekać będzie także wiele stref animacyjnych. Dzieci będą mogły skorzystać z basenu pełnego kolorowych kulek, bawić się w dmuchanej, balonowej kuli oraz obejrzeć ulubioną animację na dużym ekranie. Wydarzenie to doskonała okazja do międzypokoleniowej zabawy.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia, w godzinach 12:00 – 18:00 w centrum handlowym Atrium Targówek ul. Głębocka 15. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

„Bluey” po raz pierwszy zadebiutowała w 2018 roku w Australii na telewizyjnych ekranach i natychmiast podbiła serca najmłodszych telewidzów. Niezwykle uroczy i zabawny serial o rodzinie czterech piesków pokazuje, jak kreatywna zabawa pomaga rozwijać dziecięcą wyobraźnię. Bluey, suczka australijskiej rasy Blue Heeler, ma mnóstwo ciekawych pomysłów i uwielbia, gdy domowa codzienność jest przepełniona wesołymi przygodami. W każdym odcinku wykorzystuje swoją nieograniczoną energię do grania w wymyślne gry, które rozwijają się w nieprzewidywalny i przezabawny sposób.

Więcej informacji na stronie: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped Biuro prasowe
2024-07-23 | 09:00

Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped

Wakacyjny wyjazd to czas beztroski i odpoczynku dla całej rodziny, często to także okazja do kulinarnych eksperymentów, próbowania i poznawania nowych smaków. Jednak,
Dziecko Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne
2024-07-16 | 12:00

Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne

Tylko ⅕ Polaków nie widzi potrzeby zmiany nazwy „urlop macierzyński”, a ⅖ jest zdania, że sugeruje ona, że czas opieki nad niemowlęciem jest czasem odpoczynku.
Dziecko SpynkaMobile – przestrzeń rozwoju dzieci
2024-07-14 | 13:30

SpynkaMobile – przestrzeń rozwoju dzieci

W dniu 10 lipca w Warszawie odbyła się uroczysta prezentacja SpynkiMobile czyli innowacyjnej przestrzeni wspierającej rozwój dzieci – rozwiązania przygotowanego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.