Komunikaty PR

3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeoffice

2020-06-26  |  17:02
Biuro prasowe

Pandemia spowodowała, iż wiele osób przeszło na tryb pracy zdalnej. Oficjalny strój codzienny został zamieniony na ubranie typu homewear. Powrót do biura jednak coraz bliżej. W jakim ,,outficie” będziemy wykonywać swoje codzienne obowiązki zawodowe? Okazuje się, że elegancja odchodzi do lamusa. Sprawdź więc, co powinno być w Twojej garderobie.

Według New York Times biurowy dress code jest passé już od kilku lat. To jednak ostatnie wydarzenia znacząco przyczyniły się do zmian. Do biura wrócimy w nowej odsłonie, tzn. przemycając ,,ubraniowe przyzwyczajenia” z domu. Najważniejszy stanie się komfortowy krój oraz miękki, przyjemny dla ciała materiał.    

Doskonałe będą sukienki o luźniejszym kroju. Latem warto poszukiwać także delikatnych, roślinnych wzorów. Kreacja wykonana z wegańskiego cupro w kwiaty, stanie się idealna na słoneczne dni. Materiał ten jest przewiewny i o dużym stopniu higroskopijności, co wpływa na zdrowie naszej skóry.

Idealne do biura są również wiskozowe zestawy. Lekki top na szerokich ramiączkach w odcieniu brudnego różu, stworzy świetną kompozycję z miękką i wygodną atramentową spódnicą. Ten zestaw to absolutne must have tego lata.

Delikatnie oversizowa bluzka w paski znakomicie skomponuje się z białą spódnicą z lnu. Styl marynistyczny i biały odcień wiodą prym w tym sezonie! Przedstawiony komplet jest nie tylko super wygodny, ale też z świetnych materiałów. Bluzka została wykonana z dobrej jakości bawełny, natomiast dół z lnu, zapewniającego doskonały komfort termiczny latem.

Wygodne ubrania do pracy znajdziecie w sklepie online marki Oh!Zuza: https://sklep.vnd.pl/ohzuza

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.