Komunikaty PR

3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeoffice

2020-06-26  |  17:02
Biuro prasowe

Pandemia spowodowała, iż wiele osób przeszło na tryb pracy zdalnej. Oficjalny strój codzienny został zamieniony na ubranie typu homewear. Powrót do biura jednak coraz bliżej. W jakim ,,outficie” będziemy wykonywać swoje codzienne obowiązki zawodowe? Okazuje się, że elegancja odchodzi do lamusa. Sprawdź więc, co powinno być w Twojej garderobie.

Według New York Times biurowy dress code jest passé już od kilku lat. To jednak ostatnie wydarzenia znacząco przyczyniły się do zmian. Do biura wrócimy w nowej odsłonie, tzn. przemycając ,,ubraniowe przyzwyczajenia” z domu. Najważniejszy stanie się komfortowy krój oraz miękki, przyjemny dla ciała materiał.    

Doskonałe będą sukienki o luźniejszym kroju. Latem warto poszukiwać także delikatnych, roślinnych wzorów. Kreacja wykonana z wegańskiego cupro w kwiaty, stanie się idealna na słoneczne dni. Materiał ten jest przewiewny i o dużym stopniu higroskopijności, co wpływa na zdrowie naszej skóry.

Idealne do biura są również wiskozowe zestawy. Lekki top na szerokich ramiączkach w odcieniu brudnego różu, stworzy świetną kompozycję z miękką i wygodną atramentową spódnicą. Ten zestaw to absolutne must have tego lata.

Delikatnie oversizowa bluzka w paski znakomicie skomponuje się z białą spódnicą z lnu. Styl marynistyczny i biały odcień wiodą prym w tym sezonie! Przedstawiony komplet jest nie tylko super wygodny, ale też z świetnych materiałów. Bluzka została wykonana z dobrej jakości bawełny, natomiast dół z lnu, zapewniającego doskonały komfort termiczny latem.

Wygodne ubrania do pracy znajdziecie w sklepie online marki Oh!Zuza: https://sklep.vnd.pl/ohzuza

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.