Komunikaty PR

3 wskazówki jak wybrać idealny peniuar

2020-07-30  |  17:29

Historia XVIIwieku wskazuje Francję jako centrum świata mody,trendy wyznaczała wówczas sama markiza de Pompadour. Ceniła ona sobie głębokie dekolty, ażurowe koronki i chętnie podkreślała talię[1]. W tym czasie w paryskich sypialniach coraz częściej pojawiał się peniuar. Zważając na modowe upodobania mecenaski sztuki, z całą pewnością należał on do jej ulubieńców. Był niezwykle elegancki, lekki i miękki w dotyku. Jak dziś wybrać i nosić to słynne w modzie sypialnianej okrycie? Koniecznie sprawdź!

Peniuar to zmysłowy strój nocny dla kobiet, rodem z Francji, gdzie powstawały jego pierwsze modele. Początkowo charakteryzował się luźnym krojem., Wykonany był z cienkiego materiału, zdobiony koronkami i falbanami. Obecnie jest synonimem szyku w modzie na dobranoc. Zakłada się go zwykle o poranku lub wieczorem, tuż przed snem. 

Miękka wiskoza

Wybierając peniuar, warto zwrócić uwagę na materiał, z jakiego został uszyty. Doskonałym wyborem są modele wykonane z wiskozy.  Wyroby z tej dzianiny delikatnie otulają ciało, wprowadzają w błogi nastrój oraz są miękkie w dotyku.

O długości słów kilka

Latem świetnie sprawdzają się peniuary o długości tuż przed kolano. Jesienią i zimą poleca się modele dłuższe — do pół łydki, a nawet do kostki. Dla Pań lubiących strojne looki idealne są projekty wzbogacone o koronkę.

Ulubiony kolor

Wybierając kolor peniuaru, warto stawiać na ten ulubiony. Dla kobiet szukających delikatnych barw, poleca się krem, brudny róż i jasny niebieski. Panie, które cenią wyrazistsze kolory, dedykuje się projekty w odcieniach, takich jak rubin, granat czy atramentowa czerń.

Peniuary dostępne są w sklepie online marki Vanilla night&day: https://sklep.vnd.pl/koszulki-nocne


[1]https://www.newsweek.pl/wiedza/historia/piekno-absolutne-xviii-wieczny-swiat-francuskiej-mody/w22xlg3, dostęp: 29.07.2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.