Komunikaty PR

4 marynistyczne stylizacje, które musisz poznać

2020-04-21  |  11:34
Biuro prasowe

 

Wariacje na temat marynistycznego stylu wracają do mody każdego lata. W kolorowych magazynach pojawia się coraz więcej letnich inspiracji w nawiązaniu do trendu. Influencerki natomiast prezentują na Instagramach ciekawe looki w ubraniach pokrytych biało-niebieskimi paskami. Lato tuż, tuż więc to już najwyższy czas, aby zdobyć ubranie w ten ultra modny wzór!

Styl marynistyczny od lat idzie w parze ze słoneczną aurą i wakacyjnym odpoczynkiem. Choć nie tylko. W zależności od aranżacji, świetnie sprawdza się również w eleganckim wydaniu - do pracy, czy na ważne spotkanie. Co więcej, istotne, aby ubrania pokryte paskami były wykonane z dobrej jakości materiałów. Im dłużej zostaną w domowej garderobie, tym lepiej dla naszej planety.

Kombinezon do sterów

Bawełniany kombinezon pokryty białymi i niebieskimi paskami to absolutny must have na wielkie wyjścia. Delikatnie eksponuje ramiona, a gumką w talii podkreśla kobiecą sylwetkę. Ponadto, ma kieszenie! Zestawiony z camelowymi platformami wywoła efekt ,,wow’’!

,,Marine” na pokład!

Sukienki zanurzone w białe i niebieskie paski dodają niezwykłego uroku i podkreślają kobiecą urodę. Ta pierwsza propozycja to model, który kusząco odkrywa ramiona i delikatnie nasyca  kształty sylwetki. Druga jest o oryginalnym, asymetrycznym kroju. Doskonale komponuje się z obszernym kapeluszem. Obie zostały wykonane z najwyższej jakości bawełny.

Paski w idą w parze

Ubrania w paski dobrze prezentują się również w kompozycji z garderobą w jasnych odcieniach. Lekka, pasiasta bluzka z wiązaniem uwydatniającym biodra stworzy stylowy duet z białą, zwiewną spódnicą do połowy łydki. A do tego kolczyki koła i miodowe klapki.

Zaprezentowane ubrania marki Oh!Zuza dostępne są na stronie: https://sklep.vnd.pl/ohzuza

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.