Komunikaty PR

5 koszul nocnych, które pokochasz tego lata

2020-07-29  |  18:46
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0 MB )

Jaki jest sekret komfortowej nocy latem? Spanie pod lekkim przykryciem, wygodny materac oraz… strój nocny wykonany z przewiewnego materiału, który miękko otula ciało. 

Latem, gdy wysokie temperatury doskwierają nocą, doskonałym rozwiązaniem na spokojny i relaksujący sen jest wygodna koszula. Warto szukać takiej, która wykonana jest z wiskozy. To ten materiał dobrze chłonie wilgoć i pozwala skórze oddychać. Ponadto, jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku.

Różowy oversize

Dla kobiet szukających luźnych fasonów ten model to strzał w dziesiątkę. Jest delikatnie oversizowy i ma odcięcie na linii brzucha, które maskuje ewentualne mankamenty sylwetki. Dodatkowo, koszula ta jest rozpinana wzdłuż tułowia, dlatego poleca się ją również karmiącym mamom.

Mleczny miks

Dla stylowych tradycjonalistek projekt ten jest absolutnym must have. Zachwyca nie tylko doskonałym wykonaniem, ale też szykownymi wstawkami z koronki przy dekolcie i na plecach. To swoisty miks stylu i wygody w mlecznym odcieniu.

Strojny purpur

Ta maxi, wiskozowa koszula jest bardzo delikatna dla ciała. Wzbogacona o ażurowe zdobienia na dekolcie i talii sprawia, iż wygląda się w niej bardzo efektownie. Polecana dla elegantek. Zestawiona z transparentnymi klapkami może być także świetną stylizacją na poranny spacer.

Botaniczny komfort

Roślinne motywy, delikatnie rozsypane na lekkiej koszuli nocnej, wprawią w spokojny nastrój. Model ten świetnie spisuje się również jako lekka sukienka na dzień. 

Atramentowa koronka

Koszula nocna wzbogacona o transparentną koronkę stanowi świetną propozycję na ciepły wieczór i długi sen. Doskonała dla kobiet ceniących romantyczne, zmysłowe kroje.

Koszule nocne dostępne są w sklepie online marki Vanilla night&day: https://sklep.vnd.pl/koszulki-nocne

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.