Komunikaty PR

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów

2024-03-26  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów w najnowszej odsłonie kampanii „1000 Back”

Warszawa, 26 marca 2024 - Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej idei kreatywnej, adidas Originals prezentuje swoją najnowszą kampanię, która kontynuuje odkrywanie kulturowego dziedzictwa marki i składa hołd subkulturom, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial są kluczowymi elementami ich wyrazistego stylu.

Kampania przywołuje trzy ikoniczne fasony, pierwotnie sportowych butów – Gazelle, Samba 
i Handball Spezial. Początkowo zaprojektowane dla takich dyscyplin, jak piłka nożna czy ręczna, niemalże od momentu powstania stały się charakterystycznym symbolem popkultury i nadal są kluczowym elementem aktualnych trendów.

Za zdjęcia i reżyserię filmu odpowiada Vincent Haycock, natomiast w główną rolę wciela się Carlisle Aikens, profesjonalny skater i członek adidas Skate Team. Kampania celebruje ponadczasową energię związaną z adidas Originals. Codzienność pokazana zarówno 
z perspektywy naszego bohatera, jak i historii innych ludzi czy subkultur, dla których ikoniczny znak Trefoil stał się symbolem ich tożsamości kulturowej – i tak z tych tysiąca opowieści Originals czerpie energię i inspirację.


Komunikację video uzupełnia seria zdjęć, która składa hołd różnorodności - ludziom i ich charakterom. Każda z tych osób stylizując te klasyki w sobie charakterystyczny sposób, tworzy nowe, oryginalne historie i umieszcza te modele butów w różnych sytuacjach. Samba, Handball Spezial i Gazelle noszone na tysiąc sposobów, w tysiącu miejsc nabierają tysiąc nowych kontekstów.

Wraz z filmem i materiałami wizualnymi kampanii, adidas Originals pokazuje ducha marki oraz ludzi, którzy budują wraz z nimi ten świat, poprzez specjalnie przygotowaną cyfrową platformę prezentującą treści tworzone właśnie przez użytkowników. Marka zachęca fanów tych ikonicznych modeli do publikowania swoich stylizacji i oznaczania ich hasztagami #Samba, #Gazelle i #Spezial. 

Od sportu po skateboarding, muzykę i modę. Klasyk, to po prostu klasyk.

Premiera najnowsza odsłony kampanii adidas Originals "1000 Back" zostanie zaprezentowana 26 marca. Kolekcja dostępna jest także w adidas Warszawa na ul. Marszałkowskiej. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.