adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów
adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów w najnowszej odsłonie kampanii „1000 Back”
Warszawa, 26 marca 2024 - Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej idei kreatywnej, adidas Originals prezentuje swoją najnowszą kampanię, która kontynuuje odkrywanie kulturowego dziedzictwa marki i składa hołd subkulturom, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial są kluczowymi elementami ich wyrazistego stylu.
Kampania przywołuje trzy ikoniczne fasony, pierwotnie sportowych butów – Gazelle, Samba
i Handball Spezial. Początkowo zaprojektowane dla takich dyscyplin, jak piłka nożna czy ręczna, niemalże od momentu powstania stały się charakterystycznym symbolem popkultury i nadal są kluczowym elementem aktualnych trendów.
Za zdjęcia i reżyserię filmu odpowiada Vincent Haycock, natomiast w główną rolę wciela się Carlisle Aikens, profesjonalny skater i członek adidas Skate Team. Kampania celebruje ponadczasową energię związaną z adidas Originals. Codzienność pokazana zarówno
z perspektywy naszego bohatera, jak i historii innych ludzi czy subkultur, dla których ikoniczny znak Trefoil stał się symbolem ich tożsamości kulturowej – i tak z tych tysiąca opowieści Originals czerpie energię i inspirację.
Komunikację video uzupełnia seria zdjęć, która składa hołd różnorodności - ludziom i ich charakterom. Każda z tych osób stylizując te klasyki w sobie charakterystyczny sposób, tworzy nowe, oryginalne historie i umieszcza te modele butów w różnych sytuacjach. Samba, Handball Spezial i Gazelle noszone na tysiąc sposobów, w tysiącu miejsc nabierają tysiąc nowych kontekstów.
Wraz z filmem i materiałami wizualnymi kampanii, adidas Originals pokazuje ducha marki oraz ludzi, którzy budują wraz z nimi ten świat, poprzez specjalnie przygotowaną cyfrową platformę prezentującą treści tworzone właśnie przez użytkowników. Marka zachęca fanów tych ikonicznych modeli do publikowania swoich stylizacji i oznaczania ich hasztagami #Samba, #Gazelle i #Spezial.
Od sportu po skateboarding, muzykę i modę. Klasyk, to po prostu klasyk.
Premiera najnowsza odsłony kampanii adidas Originals "1000 Back" zostanie zaprezentowana 26 marca. Kolekcja dostępna jest także w adidas Warszawa na ul. Marszałkowskiej.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki
Gospodarz programu „Dzień Dobry TVN” lubi celebrować Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie. Z ekscytacją czeka więc na te świąteczne dni i zapowiada, że w tym czasie nie stroni również od obowiązków w kuchni. Co prawda szefują w niej panie, ale on dwoi się i troi, by pomóc jak najwięcej. Krzysztof Skórzyński zapewnia, że w menu oczywiście nie zabraknie „królowej” świątecznego stołu – tradycyjnej sałatki jarzynowej, a on będzie miał duży udział w jej przygotowaniu.
Medycyna
Polscy naukowcy rozwijają technologię hodowania bionicznej trzustki. Może ona rozwiązać problem cukrzycy insulinozależnej

Zespół polskich naukowców rozwija technologię hodowania bionicznej trzustki, którą będzie można wszczepiać pacjentom kwalifikowanym obecnie do przeszczepu od zmarłego dawcy. Taka procedura jest stosowana w najcięższych przypadkach cukrzycy typu 1, a niekiedy również w cukrzycy typu 2. Badacze, tworząc innowacyjną metodę leczenia dołożyli starań, by rozwiązać ryzyko najgroźniejszego powikłania, jakim jest odrzucenie wszczepianego narządu poprzez wykrzepianie. Do zbudowania narządu będą wykorzystywane komórki pacjenta, więc układ immunologiczny nie powinien odczytywać go jako obcy.
Prawo
400 gmin w Polsce nie ma na swoim terenie apteki i sytuacja co roku się pogarsza. Samorządowcy apelują o zmiany w prawie

W ciągu ostatnich kilku lat, od wejścia w życie przepisów Apteka dla Aptekarza, zamknięto ponad 2,2 tys. aptek w Polsce, a około 400 gmin nie posiada na swoim terenie apteki. Trzech na pięciu Polaków, aby kupić leki, musi się udać po nie do innej miejscowości. Sygnatariusze listu otwartego do minister zdrowia przygotowanego przez Koalicję „Na pomoc niesamodzielnym” apelują o zmianę priorytetów w legislacji dotyczącej rynku aptek. Wzywają też do podjęcia systemowych działań przeciwdziałających wykluczeniu zdrowotnemu ze względu na miejsce zamieszkania.