Anna Lund - polska marka ze szwedzkim rodowodem
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Zgodnie z ideą slow fashion w premierowej kolekcji znajdziemy odzież, która wyróżnia się ponadczasowymi krojami i wzorami, jak również komfortem noszenia i jakością użytych materiałów. Markę Anna Lund można opisać w czterech słowach: minimalizm, ponadczasowość, kobiecość i komfort.
Estetyka i komfort
W kolekcji marki można znaleźć zarówno sukienki, jak i spodnie czy klasyczne bluzki. Wówczas niezależnie od preferencji każda z kobiet może znaleźć coś dla siebie. Ponadto, to co kobiety cenią sobie najbardziej, w ubraniach marki nie znajdziemy grama sztuczności, zaś to jak ubranie się układa i zachowuje po praniu jest dla założycielki marki priorytetem, który dokładnie sprawdza przed wypuszczeniem kolekcji.
Polska produkcja
Nurt slow fashion jest bliski projektantce marki, która jest Polką mieszkającą w Szwecji. Od lat propaguje proekologiczny tryb życia. Kolejnym obszarem jej działań jest moda, w której ważne jest zrównoważone działaniu i odpowiedzialnym podejściu. To jakich wyborów dokonujemy dzisiaj, wpływa na nasze jutro, dlatego warto wybierać takie projekty, które mają ponadczasowy styl i będą służyć przez wiele kolejnych lat.
- Marki slow fashion stawiają na jakość materiałów oraz zrównoważoną produkcję. Ważne są również fasony i wygodę noszenia. Sięgając po odzież zaprojektowaną i wykonaną w Polsce, rezygnujemy ze wspierania firm praktykujących wyzysk pracowników skąd pochodzą masowo produkowane ubrania – mówi Anna Lund, projektantka marki.
Gwarancja jakości
Warto podkreślić, że oferta marki Anna Lund to projekty tworzone z wysoką dbałością o szczegóły. Ogromną uwagę przykłada się do każdego detalu, co wpływa się na jakość wykonania i komfort użytkowania. Wybierając tę markę wybieramy zrównoważoną modę, która nie tylko posłuży latami, ale przyczynia się do ochrony zasobów naturalnych naszej planety.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.