ASICS i PYRATES świętują Dzień Kobiet
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marki ASICS i PYRATES łączą siły z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Efektem kolaboracji jest ekologiczna kolekcja produktów dla pań przeznaczonych do uprawiania jogi.
PYRATES realizuje swoją proekologiczną misję od samego początku istnienia firmy w 2014 r. Marka dostarcza produkty chroniące nie tylko ciało, ale również środowisko poprzez tworzenie zrównoważonej i przyjaznej dla skóry odzieży sportowej. Współpraca na linii ASICS-PYRATES nie jest przypadkowa, tym bardziej że japoński brand od lat działa w oparciu o filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Produkcja odzieży przeznaczonej do jogi miała za zadanie redukcję emisji dwutlenku węgla z jednoczesnym zachowaniem maksymalnego komfortu i nowoczesnego designu. Przyjazne dla środowiska produkty powstały z naturalnych włókien z myślą o optymalnym ruchu podczas aktywności fizycznej.
Najnowsza kolekcja wykorzystuje biodegradowalne barwniki pochodzące z roślin i minerałów, a inspiracją dla kolorów były indyjski madder, śródziemnomorski dąb żółciowy oraz granat. Proces koloryzacji był z kolei nietoksyczny i minimalizował zużycie wody. Samo opakowanie również zostało wykonane z naturalnych składników wielkokrotnego użytku, aby jeszcze bardziej zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i zachęcić do ponownego użycia torby przy zupełnie innej okazji.
Jesteśmy dumni, że wspólnie udało nam się stworzyć przyjazną dla ekosystemu kolekcję fitness. Od początku naszej współpracy jesteśmy pod wrażeniem podejścia PYRATES do kwestii związanych z ochroną środowiska, ale także reakcji na wszelkie innowacje oraz wspierania kobiet w realizacji sportowych celów – powiedziała Linda van Aken, wiceprezes ASICS EMEA.
Wspólna wizja oraz wyznawane wartości odegrały integralną rolę w procesie przygotowania dedykowanej kolekcji z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Odzież została zaprojektowana w naturalnej harmonii w taki sposób, aby zapewnić paniom ubrania do jogi, które obejmują zarówno ciało, umysł, jak i odpowiedzialność za środowisko – dodała Regina Polanco, założycielka i dyrektor generalna PYRATES.
W skład nowej linii produktowej wchodzą legginsy, spodnie z rozszerzanymi nogawkami, sportowe biustonosze oraz bluzy. Premiera kolekcji odbędzie się dokładnie 8 marca.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.